Thrillogy 2010: Kaartverkoop en eerste informatie

Pak je agenda, want de datum voor Thrillogy is bekend! Op zaterdag 30 oktober vindt het grootste solo concept plaats in de Brabanthallen Den Bosch. Al 3 jaar achter elkaar wordt het concept gepresenteerd door drie populaire artiesten van dat moment. Drie solo’s die tegelijkertijd plaatsvinden onder één dak. En dat niet alleen, zij hebben de hele nacht de regie over hun eigen area, ze vullen de show zoals zij dat willen en draaien met de artiesten die zij hebben uitgenodigd.

Ook dit jaar zijn er weer drie top artiesten gestrikt voor Thrillogy. Vanzelfsprekend zijn het bekende namen die een grote bijdrage leveren aan de Dance scene, elk op hun eigen manier. Wie je mag gaan verwachten wordt eind juli bekend gemaakt. Tot die tijd is het nog speculeren en gokken. Maar één ding is zeker: b2s gaat samen met deze drie nog onbekende namen de Brabanthallen compleet op zijn kop zetten! Verwacht een nacht vol show, spektakel en niet te vergeten de beste muziek van je favoriete artiest!

Kaartverkoop
De voorverkoop start op zaterdag 31 juli om 13:00 uur. Tickets kosten 47,50 euro (ex fee) en zijn uitsluitend te bestellen via tickets.b2s.nl

Voor meer info en updates rondom Thrillogy hou je Hardtraxx of B2S.nl in de gaten.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-07-2010 om 14:18 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
Rammelslakje 05-07-2010 @ 14:19:46

Dit gaat wel een leuke avond worden ! :D

DJ Drake-D 05-07-2010 @ 14:27:54

dat wordt de 3e alweer dan! :D

LNDRTJN 05-07-2010 @ 14:30:36

VETVETVET:)

Ben weer heel benieuwd naar de line up!
Vorig jaar was iig super!

tomb 05-07-2010 @ 14:38:35

Waarschijnlijk Noisecontrollers. En anders is komende januari wel een X-Qlusive Noisecontrollers.

M-bition 05-07-2010 @ 15:17:19

Ik weet ze! Ik weet ze! :D Denk dat het aardig vet kan worden ;)

Mike-O 05-07-2010 @ 15:30:20

@ tomb. een XQ Noisecontrollers zit er sowieso aan te komen, want in mei was er een feestje in Outland van die Jongens.
Technoboy en Headunterz gingen ze voor, en van die 2 dj’s is er daarna ook een XQ gekomen.
Ik zie liever iemand als Zatox ofzo, maar een Nederlander zal wel voorrang krijgen..

Mol 05-07-2010 @ 16:17:42

Ben benieuwd welke 3 ^^

Sunrise8 05-07-2010 @ 16:17:54

zeker weten aanwezig ;) Nu hopen op een goed trio :D

[NL]Sjefke 05-07-2010 @ 16:17:57

Kaartje dan maar meteen bestellen na de vakantie :p
Word mijn 2e Thrillogy (L)

broodroosterr 05-07-2010 @ 16:25:25

zeker aanwezig…hoop op NC ^^
wordt ook weer de 3e keer o/

Stefanoviic 05-07-2010 @ 17:27:42

Zeker aanwezig!! Wordt mn 2e.. hopen op een italiaanse Zat+tat area :D

Woodside 05-07-2010 @ 19:19:35

Laat Avio maar komen :D

Joshua 05-07-2010 @ 20:59:45

Ik ben er nog nooit geweest maar ik denk dat als de line-up mij bevalt dat ik dit jaar een bezoekje ga brengen!!

ohwja namen die dan in de line-up voor moeten komen, iets in de richting van: NC AVIO Tat+Zat PsykoPunkz

Thinuz 06-07-2010 @ 11:25:20

vorig jaar was top ! :D
denk dat k dit jaar gewoon weer ga :)

even afwachten welke 3 namen uit de grabbelbox komen :P

Taxi 06-07-2010 @ 11:40:27

@Joshua, die namen zullen iig niet een van de 3 solo’s zijn. (Behalve Tat & Zat dan miss)

M-bition 06-07-2010 @ 12:11:53

‘T zijn geen buitenlanders mensen! Alledrie niet ;) Helaas :(

Martinos 06-07-2010 @ 15:12:44

@ M-bition…ben wel benieuwd dan…. bewijs wil ik zien! :P

M-bition 06-07-2010 @ 16:37:56

@ Martinos… Hahaha trust me! Wil het ook echt graag vertellen maar kan ik maar beter niet doen denk ik ;)

Joshua 06-07-2010 @ 17:11:41

@taxi, nee dat snap ik, ik hoop alleen dat ze wel uitgenodigd worden om te knallen daar;)

het zal wel noisecontrollers worden voor hardstyle en tha playah voor hardcore? early geen flauw idee

broodroosterr 06-07-2010 @ 18:37:53

hopelijk NC/hhz/Frontliner of een upcoming dj/duo :O
echt een heel mooie feest elk jaar op een prima locatie…nog ff wachten tho :sad: