Timetable Reset 1 2009

De Timetable van Reset is bekend! Ook degenen die de Future Reset Room gaan vullen staan erbij! Lees verder voor meer informatie.

Nog 1 maal de line-up en de winnaars van de Reset contest!
Mainstage

23.00 – 00.00 The Pitcher
00.00 – 01.00 Kold Konexion
01.00 – 02.00 Crypsis
02.00 – 02.30 Headhunterz (LIVE)
02.30 – 04.30 Tatanka vs. Zatox
04.30 – 05.00 Noisecontrollers (LIVE)
05.00 – 06.00 D-Block & S-te-Fan

Hardtechno area
00.00 – 01.00 D-Rich
01.00 – 02.00 Oliver Kucera (LIVE)
02.00 – 04.00 Sven Wittekind
04.00 – 05.00 Elliott Devani

Future Reset area
00.00 – 00.40 Chris Baxter
00.40 – 01.20 Rendra
01.20 – 02.00 D-Vino
02.00 – 02.45 The Vision
02.45 – 03.30 Chain Reaction
03.30 – 04.15 Ruff J.
04.15 – 05.00 Freeze

Tickets zijn nog steeds te koop bij Ticketonline en bij alle Primerawinkels. Check www.artofdance.nl voor meer informatie.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-03-2009 om 21:24 door Khadber | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
Khadber 11-03-2009 @ 21:25:30

Nu ik de timetable zie ga ik zeker niet..

Wie verzint het om DBSTF als laatste te doen en Tat vs. Zat niet?
En Headhunterz Live zal precies hetzelfde zijn als de set op Hard Bass.. No gotje voor mij.

Dennis Aka Mash 11-03-2009 @ 21:43:36

Misschien is het wel het plan van de organisatie om juist midden op de avond flink te knallen en dan weer rustig af te bouwen. Of andere DJ’s hebben nog een boeking die nacht.

Frankert 11-03-2009 @ 22:06:08

Nou ik vind het anders een focking vette line-up. De volgorde had misschien anders gemogen. Maar al met al echt wel goed. (Y)

Rickie 11-03-2009 @ 22:11:14

Ik vind het echt wel een relaxte time-table alleen een beetje jammer van D-block & S-te-fan op het laatst maar ja we zullen het wel zien hé!

Mil�n 12-03-2009 @ 11:36:04

Al met al toch gewoon een goede line-up? Wie er nou aflsuit of wie er nou op een andere tijd gezet zou moeten worden, maakt toch geen wereld van verschil. Misschien hebben DBSTF wel iets in petto ;)

koelkastje 12-03-2009 @ 14:50:15

:( ahhh wat kut zeg:( ik had tat en zat graag als laatste gezien…

oostzaner 12-03-2009 @ 14:55:10

zal ik maar gaan?
het is tenslotte dichtbij en een vriend van me gaat ook :p ja rick jij jah!

Makxz 12-03-2009 @ 16:15:18

Beter dat ze Tat&Zat laten eindigen, verder ist wel echt een dikke lineup, al men favo dj’s staan er bij :D

Jens 12-03-2009 @ 19:55:23

DBSTF moeten op het hoogtepunt komen.
Maar wel zotte namen voor de rest !

yoyo 12-03-2009 @ 23:42:51

belachelijke timetable

Donovanray 12-03-2009 @ 23:53:09

Hopelijk donderen al die wannebe’s na tat&zat of na Noisecontrollers lekker op… dan heb ik nog een mooie afsluiter met D&S… gewoon een slime timetablke… iedereen die dit belachelijk vind is nog nooit naar reset geweest… maar goed ik ben zeker aanwezig kaartjes liggen alklaar :D word mijn 4de keer of 5de :P ben de tel kwijt :)

Zinloos geluid 13-03-2009 @ 11:50:27

Ik heb echt geen probleem met de line-up, het feit dat hij wat afwijkt dan van wat wij allemaal gewend zijn kan nou juist voor een verrasende avond zorgen en zorgt dat het geen standaart hardstyle feest wordt. :D
Van 2 tot 4 ben ik bij Wittekind te vinden. :)
Crypsis wil ik ook een keer zien draaien.
Maar vanavond eerst Megawatt om ff de beentjes op te warmen. :p

jeroen1989 13-03-2009 @ 12:44:58

Oehh :cool: Tatanka & Zatox 2 uurtjes lang. Die hadden als laatste gemoeten. Voor de rest gaat het wel.

Double-Dutch 13-03-2009 @ 12:58:12

Sven Wittekind (l)

tat2dave 13-03-2009 @ 13:05:47

Heb er zin in:)

Rickie 14-03-2009 @ 10:39:37

Ik heb er zin in, nog maar even wachten :D :D

Donovanray 15-03-2009 @ 16:24:00

WOW

Wat was het gister vet… de vetste Reset ever :D

Heb echt medelijde voor de mensen die niet heen zijn gegaan door de volgorde van de line up… haha :P

Ravenwood 15-03-2009 @ 19:00:11

draaide crypsis ook nog een beetje dan?

Rickie 15-03-2009 @ 20:26:32

Ik vond hem wel goed draaien!

Teknizion 15-03-2009 @ 22:48:21

Ze mogen van mij de line up ”resetten” Vind het er niet echt heel erg bijzonder uitzien.

Donovanray 15-03-2009 @ 22:48:42

Crypis draaide erg veel eigen werk… zatten lekker nummers tussen maar de meeste kan je nog niet echt dus dat was wel jammer… maar hij draaide niet verkeerd…

1. Noisecontrollers
2. Headhunterz gedeeld met: Tat & Zat (- laaste half uur)
3. D-Block & S-Te-Fan
4. Crypsis gedeeld met laaste half uur tat en zat…
5. Kold Konexion
6. Pitcher

tat2dave 16-03-2009 @ 10:44:44

Was echt super, werd geweldig gedraaid!

partypaus 16-03-2009 @ 11:10:48

zat ook een hoop tussen van crypsisstatement 2 die is afgelopen donderdag uitgekomen ;)

maar crypsis draaide goed zeg. Polen hebben de toekomst zeggen ze wel eens :p

was een goed avondje, dat podium was een goeie set je kon zo met de dj meekijken dat was wel vet om te zien en het was niet al te warm op dat podium alleen het geluid was er niet echt goed omdat je zo dicht op de boxen stond

Reageren