Timetable S.W.A.T. 2009 in Paard van Troje

De Timetable van het feest van de Scantraxx World Artist Tour is bekend! Hierbij worden hele kleine interviewtjes bijgevoegd. Lees verder voor meer informatie.

Aankomende zaterdag, de 21e, is het alweer zover! De eerste editie van de SWAT-tour gaat los! En we hebben er hopelijk zin in! Het Paard van Troje in Den Haag is de gelukkige eerste die aan word gedaan. Hieronder de timetable:

23:00 – 00:00 Frontliner
00:00 – 02:00 The Prophet
02:00 – 02:20 Scantraxx Showhitz
02:20 – 03:45 Wildstylez
03:45 – 05:00 Brennan Heart
Hosted by: Da Syndrome

Verder zijn er nog mini-interviewtjes te lezen op de scantraxx site.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-03-2009 om 10:55 door Khadber | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Khadber 17-03-2009 @ 10:55:57

Die interviewtjes.. :cry: . Jammer.

Voor de rest veel plezier iedereen die er heen gaat!

Noize Office 17-03-2009 @ 11:00:55

jah veel plezier mensen! leuke line up! ik ga zelf naar de editie in outland vind ik zelf een iets betere line up:D maar deze zal ook wel kanlluh;)

Mazzl

Teknizion 17-03-2009 @ 11:21:13

Ik ben erbij hoor! Gaat vet worden :D

Headhunter(4)Ever 17-03-2009 @ 11:24:45

Geen headhunterz :cry: :cry:

Makxz 17-03-2009 @ 11:25:54

Mooie line-up.
En Scantraxx Showhitz lijkt me ook erg vet om live mee te maken :D

Khadber 17-03-2009 @ 11:53:36

@ Makxz: Download de Scantraxx Hitmixxx van het Q-Dance: Scantraxx feest en je hebt precies hetgene wat je gaat horen schat ik zo. Hij werd vorig jaar in ieder geval precies zo gedraaid.. Ook in de Outland.

Ik vind het overigens vreemd om Brennan Heart af te laten sluiten. Prophet staat vroeg, zal wel zo zijn om bezoekers sneller te trekken.

Teknizion 17-03-2009 @ 11:59:29

@ Khadber

Vind het ook best vreemd dat brennan afsluit, vind het persoonlijk niet erg want hij is nog steeds 1 van me Favo’s! Maar ik had eerder The Prophet zien afsluiten.

Noize Office 17-03-2009 @ 13:39:32

@headhunterz(4)Ever:

Jah daarom ga ik ook naar de versie van Outland in rotterdam:p ik vind die Line up gewoon de perfectie zelf!

Zinloos geluid 17-03-2009 @ 14:15:03

Jammer dat het volgend weekend als is, ik zit in hasselt. :(
Wilde altijd al een keer naar het paard gaan, ben er nog nooit geweest.
Ik pak de volgende SWAT dan maar mee :)

Khadber 17-03-2009 @ 14:18:29

@ Zinloos Geluid:

Er komt ook een 10 years of TBY feest in Paard.. 16-5. Wat voor jou?

Freaky_87 17-03-2009 @ 16:34:50

Ahhh… zo jammer dat dit samen valt met Black want anders was ik zeker aanwezig geweest!! :cry:

Jens 17-03-2009 @ 17:52:30

Ziet ‘r netjes uit, alleen die showhitz begrijp ik niet goed …

Rik 22-03-2009 @ 20:21:30

Dat zijn geen interviews, en misschien niet eens zelf beantwoord.

Reageren