Trailer nieuwe album Activator “Authentic Style”

Activator’s nieuwe album “Authentic Style” dat in April 2009 uitkomt, zal 18 nieuwe nummers hebben, en is volgens Activator “a personal journey into hardstyle sound”.

YouTube Preview Image

Activator:
“I did everything I wanted in this album, there are some classic, rock, hip hop, ethno, 70′s-80′s-90′s influences. I did put in it all the music I like to listen when I’m not producing. Some tracks are “new style” some others “classic style” (reverse bass as the good italian sound) and some others just Acti style.”

De eerste Vinyl sampler is al aangekondigd. Deze zal de tracks Authentic Style en Activator bevatten. Lees hier verder en discussieer mee.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-03-2009 om 13:25 door Jor-D | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Dennis Aka Mash 28-03-2009 @ 13:26:34

heel erg vet!

Khadber 28-03-2009 @ 13:31:53

Activator is een held! Album gaat zeker gekocht worden en de WEB-jes van de trakcs ook!

Hymn 28-03-2009 @ 13:51:10

Activator en Heiniken? ^^
Mja zeker goeie nummers en de vid is 10x beter dan die van P1.
En volgens mij heeft hij dezelfde schoenen als mij :D

Q-Dominic 28-03-2009 @ 14:05:45

wat ik hoorde klonk echt belabberd.. alleen lullaby vind ik erg vet

HardStyler 28-03-2009 @ 14:56:04

Het klink een vette CD te worden. Ik geef Khadber 100% gelijk! :p

En over Heineken. Kerels, drink bier, geen frisdrank.
Belgisch bier is het enige echte goeie bier!

G1LL 28-03-2009 @ 15:43:23

ckrs wel vet, activator is nooit echt mijn stijl geweest, maar dit ziet er wel veelbelovend uit. Wordt 100% gekocht:D!

Jens 28-03-2009 @ 15:51:35

Commentaar : zie HardStyler :’)

Yannicksuper 28-03-2009 @ 16:09:45

Ik ben normaal niet zo een fan van Activator, maar dit filmpje heeft me echt kunnen overtuigen om toch maar de cd te gaan kopen (hopelijk geraak ik eraan) ;)

Markos 28-03-2009 @ 17:23:37

Klinkt goed!

bartjeb 28-03-2009 @ 18:46:08

erg vet gedaan!

Timmer 28-03-2009 @ 18:49:44

ik vind dat activator met zijn nummers minder naar een qlimax toe werkt als zijn collega’s ^^ maar het klinkt altijd weer lekker!!!

djpatt 28-03-2009 @ 19:09:20

mijn man acti _O_

waren de vinyls van de cd er maar alvast :P

Zinloos geluid 28-03-2009 @ 20:27:21

haha.leuk filmpje :)
wanneer komt de worldtour? :p

Jens 28-03-2009 @ 20:33:34

Wie spreekt er van een worldtour ? :’)

Makxz 28-03-2009 @ 20:39:43

Fuck, wat een vet filmpje, wat een vette tracks!
Dat die cd maar is ff snel uit komt :D

Sjaak1 28-03-2009 @ 22:14:15

Wat een platen zeg!

Lol, die gozers op het einde :p

Stokbrood 28-03-2009 @ 22:40:36

EASY LIVING!!!!!! (l)
dat nummer vanaf 2.24 klinkt echt zo super vet (I) kan gewoon niet meer wachten :(

Mil�n 28-03-2009 @ 23:32:15

Hmm, ben hier niet echt heel warm van geworden. Heb ze wel eens harder gehoord van hem en de toewerking naar die qlimax is het niet echt super..

Lyst 29-03-2009 @ 11:05:25

@stokbrood die twee vind ik nu net het minst

Vind wel dat hij 13 totaal verschillende tracks heeft neergezet, tenminste op deze korte samples gebaseert. Klinkt goed!

Khadber 29-03-2009 @ 11:16:43

@ Stokbrood: Ik vind Easy Living juist 1 van de mindere, ik vind die hele korte sample met die piano met die opkomende zon heel erg vet, tot en met Set You Free. Verder had kijk ik ook uit naar die sample in die discotheek! En zo zijn er nog wel een paar!

Markos 29-03-2009 @ 12:49:14

Bass motherfucker!

ruben 29-03-2009 @ 12:52:31

Bangelijk,,

En yes, zaterdag op bassleader dan veel van zijn nieuwe cd? :)
Ik hopet!

En lullaby is prachtig :p

Sunboom 29-03-2009 @ 17:54:39

Ik hoor veel vette dingen, maar ook zeker dingen die ik wat minder vind… Vooral veel nu-style kicks die kut klinken, want dat kan Activator gewoon niet, en heeft hij nooit gekund.

Het allervetst vind ik het eerste sampletje dat je hoort. Dat soort hardstyle vind ik zó lekker :D .

Khadber 29-03-2009 @ 18:52:10

@ Sunboom, dat is de wat meer early-kant waar hij het over heeft, als ik dat goed heb.

Timmer 29-03-2009 @ 19:27:43

Hmm, ben hier niet echt heel warm van geworden. Heb ze wel eens harder gehoord van hem en de toewerking naar die qlimax is het niet echt super..

hier ben ik het mee eens,,, de echte qlimax heb ik niet gehoord in het filmpje :p maar de kicks zijn goed

Makxz 29-03-2009 @ 21:25:15

Dat stuk bij die skater is vet, ik hoor niet watie zegt, maar dan knalt er dikke reversebass in, heerlijk :D

Donovanray 30-03-2009 @ 13:04:55

1 nummertje klonk lekker de rest vond ik niet zo…

KSwoosh 01-04-2009 @ 14:10:14

der zitten wel een paar lekkere nummers tussen :D

HardMasterz 01-04-2009 @ 14:39:14

Een Italiaan in een Citroën :D

mika 01-04-2009 @ 22:08:59

son album à l’air d’être fun!j’espère qu’il sortira en France

Thedominayotr 06-04-2009 @ 16:19:15

Het nummer na dat je hoort supersonic base!! heerlijke plaat zaou ik helemaal los op gaan! :cool:

bRt_ 18-07-2009 @ 17:13:07

Gaat bart ook wel gaan halen denkt ie zo !

Reageren