Valse munten Matrixx in omloop

Onlangs heeft de Matrixx ontdekt dat er valse munten in omloop zijn gebracht. Deze nagemaakte munten worden op verschillende plekken, zowel online als offline, aangeboden voor bedragen onder de echte waarde. De organisatie van de Matrixx is op de hoogte van deze valse munten en heeft daarom haar maatregelen getroffen.

Controle
De controle in de Matrixx zal aangescherpt worden. Het betalen met deze munten is naast strafbaar ook zinloos, omdat er zichtbare verschillen zijn aan te tonen tussen echte en valse munten. In het geval bezoekers toch het risico nemen met valse munten te betalen zijn hier consequenties aan verbonden. Dit kan variëren van (slechts) het inleveren van de valse munten tot het ontzeggen van de toegang en het overgaan tot juridische stappen.

Advies
De Matrixx adviseert alle bezoekers om hun munten enkel in de club zelf aan te schaffen. Voor munten die buiten de club verkocht worden kan de geldigheid niet gegarandeerd worden. Dit geldt ook voor websites die Matrixx munten aanbieden. Enkel de munten die in de Matrixx verkocht worden zijn 100% geldig.

Informatie
Mocht je meer informatie hebben of willen over dit onderwerp, neem dan contact op met de Matrixx via [email protected].



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 30-12-2011 om 19:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Pidewi 30-12-2011 @ 20:06:05

dit hoeft niet echt op hardtraxx geplaatst te worden imo

Pidewi 30-12-2011 @ 20:06:52

maarja wie ben ik:P

hdhessel 30-12-2011 @ 20:15:02

zielige mensen die met neppe munten betalen !

Milán 30-12-2011 @ 20:22:56

Pidewi 30-12-2011 @ 20:06:05
dit hoeft niet echt op hardtraxx geplaatst te worden imo
maarja wie ben ik:P

Je bent inderdaad iemand die zich niet over hoeft uit te laten. De Xxlerator’s zijn een van Nederlandse beste maandelijkse hardstyle feesten, dus nogal relevant voor degene die altijd de Xxlerator’s bezoeken.

Pidewi 30-12-2011 @ 20:32:10

dat weet ik ook wel, maar wat heeft een muntprobleem van de matrixx waar eenmaal per maand een hs feest is te maken hardstyle/hardcore in general(waar hardtraxx voor staat). Vindt het te weinig belangrijk/in verband staan met waar hardtraxx voor staat. Wederom mijn mening. Wat jij niet helemaal snapt is dat ook al zeg ik dat mijn mening niet belangrijk is, ik me wel over deze situatie mag uitlaten net zoals jij dat mag.

Spablauw 30-12-2011 @ 20:41:02

Nie Zageeee

Ruubiie 30-12-2011 @ 20:41:29

ik vind het wel degelijk nuttige informatie! zodalijk krijg je die munten door je handen, en dan betrapt het personeel je erop, en dan word je daar de toko uitgekickt! zou toch niet zo mooi zijn :cry:

Pidewi 30-12-2011 @ 21:06:44

Ik moet wel zeggen dat ik geen flauw idee heb hoeveel hardtraxxers er wel is naar de matrixx gaan dus wat dat betreft kan het zeker wel relevant zijn en dan heb ik niks gezegd.

Jor-D 30-12-2011 @ 22:22:48

@Pidewi: dan heb je dus niks gezegd.

kaalface 30-12-2011 @ 22:54:07

Het is juist handig om het hier te plaatsen. Ik kom altijd bij xxlerator, en veel anderen op hardtraxx ook. Ik vind het ook zielig. die paar munten die je nodig hebt daar i.v.m de flesjes water die je bij kunt vullen daar ;)

cheflegedozen 31-12-2011 @ 00:58:01

maar de meeste van ons zuipen all,een toch? ik weet niet of je daar wel
eens een biertje hebt gedronken, maar is echt niet te zuipen voor dik 2 euro..
Als ik ze zou hebben zou ik het ook zeker geprobeerd hebben..denk eigenlijk de meeste van ons wel

Gangsterdwerg 31-12-2011 @ 10:26:46

Wat een non-hardstyle nieuws. Sorry maar pidewi heeft wat mij betreft gelijk.

Ramirez 31-12-2011 @ 18:28:12

Wat een meuk! Heb liever een bericht dat ze de munten goedkoper gingen maken.

El Mare 02-01-2012 @ 02:02:21

Hoezo goedkoper dan, deze munten zijn volgens mij 1 van de goedkoopste van Nederland.

oortje 02-01-2012 @ 14:45:13

2,50 voor een biertje vind ik toch niet echt goedkoop voor een discotheek! maar vind het toch niet echt relevant om dit hier te melden… tenslotte weet je toch snel genoeg wanneer munten nep zijn… dat betekent dat je de munten niet binnen heb gekocht!

Reageren