Wasted Penguinz nieuw duo bij Scantraxx

Het hing al even in de lucht maar is nu toch officieel: Scantraxx heeft er weer een nieuw duo bij, namelijk de “Wasted Penguinz”. De eerste release van dit Zweedse duo zal op op Scantraxx Silver verschijnen.

Scantraxx vertelt:
Hailing from the inlands of Sweden, Scantraxx is very proud to present two very talented producers “Wasted Penguinz”. Made up of Jon & Pontoz, Wasted Penguinz has now officially joined the Scantraxx team with their first release on Scantraxx Silver 015 – “I’m Free / Anxiety”. Now with much excitement, this dynamic Swedish duo are ready to unleash their unique and euphoric sound to the world.

On announcement of this amazing news, the Wasted Penguinz had this to say: “Now it’s finally official, we’re really proud and very excited to be a part of the greatest Hardstyle label/family there is. It’s funny how we managed to end up on our favorite Hardstyle label, it’s like a dream come true. As we’re the only Swedish producers on Scantraxx it’s a huge honor for us. Now we have to rep Sweden. You can expect a very special unique kind of Hardstyle from us. We have our own way of putting the pieces together. Hope you’re going to enjoy our music people, there’s a lot of new music coming from us in the near future.”

www.scantraxx.com
www.wastedpenguinz.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-06-2010 om 11:31 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (73)

Plaats reactie
Oxbow 02-06-2010 @ 11:36:05

absoluut niet mijn stijl, dus ik word er niet blij van ofzo :D

Canyonree 02-06-2010 @ 11:38:21

Ahaha, beter gaat Scantraxx zijn best doen om het niveau omhoog te halen inplaats van zich belachelijk te maken met dit soort “aanwinsten”

Wesz 02-06-2010 @ 11:45:26

Lol @ linker gast..

katamaran 02-06-2010 @ 11:47:18

YEAAAAAH, WASTED PENGUINZ !!
links is echt vedette. :p

San Miquel 02-06-2010 @ 11:48:52

Die linkse ja… typisch gevalletje meaubeauii
OT: We Live For The Day was wel aardig, jammer vd samplekicks, de rest heb ik nog niet gehoord van ze…

Bas de Vogel 02-06-2010 @ 12:00:05

jezus, scantraxx ………….

No Fearzz 02-06-2010 @ 12:14:34

Haha wat een Nerd idd die linkse :D
Ben benieuwd wat dit gaat worden…. :cry:

KSwoosh 02-06-2010 @ 12:24:08

lol gayface die linkse xd

Klementino 02-06-2010 @ 12:24:12

ik wordt een beetje moe van al die negativiteit naar Scantraxx toe…

als er nieuws verschijnt dat DirtyWorkz Datweekaz binnenhaalt, een groep die mij net zo weinig zegt, of in ieder geval niks meer dan Wasted Penguinz dan wordt dat met reacties van overwegend positief tot juichend ontvangen, maar zo gauw er de naam Scantraxx genoemd wordt is 80% van iedereen op dit forum weer negatief.

Over Datweekaz, ik weet niet veel van ze maar wat ik gehoord heb klinkt goed… en ik heb me zojuist even verdiept in Wasted Penguinz en dat klinkt ook veel belovend ;)

Khadber 02-06-2010 @ 12:28:40

Eerste release op Scantraxx klinkt aardig, maar ZEKER niet geweldig.

Weet het nog zo net niet.

Aan de andere kant, Bioweapon was ik in het begin niet enthausiast over, maar die hebben me ook wel overtuigd..

Love_Fulfilled 02-06-2010 @ 12:38:20

OMG dit doet me een beetje denken aan hoe het met Jumpstyle is verlopen een paar jaar terug -_- .. laat dit alsjeblieft niet gebeuren met Hardstyle!

Ducaz 02-06-2010 @ 13:04:36

Love_Fulfilled

Why not? Dan blijft tenminste de kern over en gaat dit soort volk op dat plaatje weg ^^

TheDizZorder 02-06-2010 @ 13:05:53
TheSacret 02-06-2010 @ 13:10:06

beetje zielig dit! Wasted Penguinz zijn gewoon echt top producers! ik ben echt blij dat ze een kans hebben gekregen. ik wacht echt al een half jaar op I’m free echt een geweldig nummer.
en een beetje zielig dat iedereen weer meteen hun gaat afzeiken. geef ze gewoon een kans! echt een stelletje zielige mensen hier op dit forum

tomb 02-06-2010 @ 13:15:52

@ Love_Fulfilled

Vertel.

Qre8ive 02-06-2010 @ 13:24:46

@Love_Fulfilled… ik denk dat je niet weet waar je het over hebt? Dit heeft echt nul overeenkomsten met wat er toen met jump gebeurde.

freddyadu8 02-06-2010 @ 13:43:20

Site ook online nu :)

Absolutsen 02-06-2010 @ 13:44:23

Ik vind ‘Im Free’ eigenlijk een best fijn plaatje. Het enige waar ik mee zit is dat het eens moet ophouden met die kinderachtige namen die zonodig op een Z eindigen. Wordt de doelgroep hierdoor gekenmerkt? Ik ben daar in ieder geval klaar mee! :)

Bas de Vogel 02-06-2010 @ 13:44:39

@ Klemento

De populariteit/bekendheid van een act is een subjectief iets hè, Da Tweekaz zegt mij veeel meer, qua feesten en qua releases. Wasted PenQuinz ken ik enkel van youtube en een gratis webrelease van 4 vrij matige tracks. Vandaar dat ik deze actie meer bekritiseer als die van de TweekazzZzz.

Bas de Vogel 02-06-2010 @ 13:47:03

en @ ThaSecret:

We hebben het hier wel over het label Scantraxx hè ;) een label met een hoog aanzien ( nja, is ook over te discussiëren :p ) die zomaar dit soort “talenten” vastlegt. Ik vind die gasten meer iets voor Torque of DMW, maar scantraxx?? nehhh

HardstyleLover90 02-06-2010 @ 13:47:51

Niet echt een vette naam ofzo.. beetje een gay-naam :p .. wasted penguinz -_-

Weet nog niet echt goed wat ik van I’m free moet denken….

Klementino 02-06-2010 @ 13:50:03

@ Bas de Vogel

dat is dan jou mening, maar ik weet zeker dat het merendeel van de negatieve reacties toch echt voortkomt uit het feit dat ze getekend hebben bij scantraxx

als er zou staan dat ze bij Fusion waren gekomen had er hoogstens een paar mensen gezegd dat het totaal niet bij fusion past en niet fusionwaardig is maar nu is het allemaal scantraxx dit, scantraxx kut… zwak van scantraxx

hoe je het ook bekijkt… scantraxx is een van de beste labels die er is en wordt door veel mensen, waar ik ook bij hoor, gewaardeerd. daarnaast staan ze ook niet stil, wat te zien is aan hun recent nieuwe aanwinsten.

en om dan toch ff een stukje puur eigen voorkeur in deze reactie in te bouwen… ga je voor mij een titan en een slimshore vergelijken met bioweapon en wasted penguinz dan wint scantraxx het toch echt ;)

Klementino 02-06-2010 @ 13:52:10

@Hardstylelove90

what’s in the name? alsof Donkey Rollers zo’n inspiratievolle naam is… maar een partij beuktracks dat ze produceren!!

en als je naar hun filmpjes kijkt is de naam ook best toepasselijk :P

TheSacret 02-06-2010 @ 13:56:01

ze passen mischien wel beter thuis bij Torque of DMW maar iedereen hier zit meteen weer te zeiken. en ik vind terouwens ook dat deze producties veel beter zijn als die van da tweakaz!!
en zoiezo wat maakt jullie het nou uit bij welk label ze zitten? ik vind het wel goed dat ze een kans krijgen bij scantraxx. en ik weet zeker als er stond b-front of zatox – i’m free dat iedereen dit nummer ineens vet vind

TheSacret 02-06-2010 @ 13:58:16

@Klementino ik had het niet beter kunnen vertellen ;)

Qre8ive 02-06-2010 @ 14:14:56

+1 voor Klementino :P.

the sidespinnars 02-06-2010 @ 14:22:53

die linker gast lijkt wel een wijf man dat haar!! :confused:

Dj Skitzo 02-06-2010 @ 14:29:18

mensen jullie moet eens niet overal een labeltje op plakken, misschien dat artiesten wel bij een bepaald label zitten maar eigenlijk moet je die qua producties wegdenken, ik vind i´m free echt een tering vet plaatje :)
er zit geen ellendig lange break in en wordt goed overgegaan naar de anti climax :D
anxiety kan me nog niet berijken maar ey, dit is hun eerste release(dacht ik) dus je moet niet meteen alles te zwaar bekritiseren, laten we maar even afwachten met deze gasten

KEERke 02-06-2010 @ 14:47:46

k ben benieuwd, kon ze nog niet, ik hoop t beste,
maar k vind hun nmmrs tot nu toe niet echt geweldig…

Josh-T 02-06-2010 @ 14:51:27

ze gaan te ver..

Munster 02-06-2010 @ 15:13:17

+1 voor klementino zowiezo gelijk

KSwoosh 02-06-2010 @ 16:01:08

best lekkere nrs, maar iets te eentonig :/

djpatt 02-06-2010 @ 16:03:35

scantraxx goes underground

goed bezig
(wasted penguinz, als ik naar links kijk dan begrijp ik de naam :P)

Timmer 02-06-2010 @ 16:15:58

Gewoon slecht voor scene dit! :(

Donkey controller 02-06-2010 @ 17:00:10

FAIL!!!

Donkey controller 02-06-2010 @ 17:02:26

Dit gaat echt te ver!! scantraxx begint me echt uit de keel te hangen!! dit is net kinder shit man!! wtf die naam al!! Dit is egt fucking erg :cry:

derniels 02-06-2010 @ 17:07:03

wat een ongelofelijke domme naam, ik hoop niet dat deze gasten op feesten terecht gaan komen

Donkey controller 02-06-2010 @ 17:13:19

@ derniels

en hoe! nu snap ik ook waarom iedereen een hekel aan hardstyle begin te krijgen :S

Diageo 02-06-2010 @ 17:17:25

Waar gaat en moet het heen. Waardeloos dit….. :cry:

Donkey controller 02-06-2010 @ 17:32:30

Heb medelijden met de mensen van scantraxx die het nog sirrieus nemen! met namen Frontliner

Bisde 02-06-2010 @ 17:48:35

Dit is gewoon om als scantraxx bekender te worden in zweden. Daarom nemen ze de locals op. Nederlandse producers dragen daar niks aan bij! beetje jammer want heb nou niet echt dat ik zeg van ja; die verdienen het. heb ik vaak zat overgehoord. maarja dat is de bussines

Martinos 02-06-2010 @ 17:54:53

Scantraxx of geen Scantrax… die platen vind ik niet echt chill. Jammer… mis later nog? Bioweapon en Toneshifterz zijn inmiddels ook uitgegroeid tot grote namen.

Mol 02-06-2010 @ 17:57:30

@klementino.. hoe kan je slim shore & titan uberhaupt vergelijken met bioweapon en die kapotte pinguins… Slim Shore alleen is al vele malen beter qua draaien en produceren dan die 2 gecombineerd.

Ik hoorde Wasted Pinguins al jaren terug op youtube en ik vroeg me af of het nou jumpstyle was of niet. De reden dat er zo gezeken wordt in de trant van: ”wat slecht van scantraxx”, is omdat Scantraxx toch echt een veel hoger niveau heeft(had?) dan Wasted Pinguins. Het is inderdaad wel marktinzicht van Dov en zijn kornuiten die begrijpen dat het buitenland de Nederlandse dominatie een beetje zat wordt.
Desalniettemin vind ik het zeker geen aanwinst voor Scantraxx; ze zouden me verrassen door een soort gelijke producer als Zatox aan te nemen in plaats van alleen maar melodieuze artiesten contracten te geven. Bioweapon vond ik ook niet echt een aanwinst, al heeft die ook wel een paar platen die wel oke zijn; maar over het algemeen is het niks voor mij.
Jammer dat ze de artiesten die ze al hebben niet verder uitbouwen, van sommige toppers hoor je niet veel.

Klementino 02-06-2010 @ 19:01:51

@Mol

Een Wasted Penguinz moet zichzelf inderdaad nog bewijzen, maar een Bioweapon heeft mij, en daarbij een boel anderen, al overtuigd…. en het blijft nou eenmaal een feit dat artiesten als Bioweapon meer mensen weten te bereiken met hun producties dan een Slim Shore of en Titan. (over de laatste weidt ik zometeen nog even verder uit). En daar komt bij dat dat laatste stukje post van mij waar jij zo op inzoomt puur eigen mening was die ik er ook nog even bij gooide

Een ander punt… ik vind het plan dat Fusion hanteert eigenlijk veel erger… want kijk nou hoeveel producers Scantraxx in huis heeft en hoeveel Fusion? Ik denk dat 40% van Fusion door Michel Pollen(welliswaar onder verschillende aliassen) en 40% door Noisecontrollers wordt geproduceerd. Vooral het verhaal Pollen vind ik heel slecht. Voor mij kunnen een Dozer, The Pitcher, Zany, Titan enz. nog een stel topgozers zijn, zolang bijna al hun producties(en voor sommigen uit dit rijtje) al hun producties nog door een ingehuurde(lees Michel Pollen) wordt geproduced vind ik dat niet echt fair. Ik vind dat een veel slechtere insteek als Scantraxx hanteert, waar het overgrote deel van de producties ook werkelijk afkomstig is van de naam die erop de labelhoes geplakt staat.
Een eerlijke conclusie uit dit lijkt me dus dat een Wasted Penguinz(die tenminste zelf verantwoordelijk zijn voor hun producties) het toch veel meer verdienen bij een groot label te komen dan al die Fusion artiesten die alleen maar de producties van Pollen onder hun naam draaien.

Wat ik nou raar vind is dat er over Scantraxx zoveel gezeur is en over dat laatste wat ik over Fusion zeg, wat toch ook welbekend is, nooit wordt geklaagd.

Jor-D 02-06-2010 @ 19:16:26

@ Klementino

“en het blijft nou eenmaal een feit dat artiesten als Bioweapon meer mensen weten te bereiken met hun producties dan een Slim Shore of en Titan”

Maar dat heeft verder niet zoveel met de artiesten zelf te maken. Scantraxx doet veeeel meer aan PR dan Fusion. Daarom hoor je ook zoveel van Scantraxx, ze staan gewoon wat vaker in de publiciteit dan Fusion of een ander label.
En ja, wie vaker in de publiciteit staat is ook makkelijker af te zeiken ;)

Klementino 02-06-2010 @ 19:26:55

@ Jor-D

Het is me niet opgevallen dat hier op Hardtraxx Scantraxx meer in de schijnwerper staat dan Fusion. Ik denk juist hier dat dat een stuk minder is… en juist hier wordt er zoveel op over ze gezeurd.

Of bedoel je dat Scantraxx meer negatief in de publiciteit komt(hier) want dan heb je helemaal gelijk.

Punt is gewoon dat ik Scantraxx, net als vele anderen, enorm kan waarderen… Natuurlijk is niet alles geweldig wat een label uitbrengt, al helemaal niet bij zo’n groot label, maar ze hebben toch een heleboel geweldige tracks afgeleverd. Ik heb ook niks tegen op Fusion, alleen vind ik het jammer dat er zoveel door Pollen geproduceerd wordt.

Ik bedoel het is gewoon jammer dat als je als newbie in de hardstyle scene al duidelijk hoort dat in ieder geval de samples uit I just can’t stop(The Pitcher) wel verdomd veel lijken op die van Relax(Dozer) en dan heb ik het nog over de intro en de outro.

Maar wat verdiend iemand die zelf nog geen plaat geproduceerd heeft het nou om aan te schuiven bij een label als scantraxx of fusion? Zo denk ik niet alleen over Fusion. Ook Gostosa, die tracks zijn niks mis mee, maar ik had ze liever uit zien komen onder Headhunterz eigen naam, want hij heeft ze tenslotte geproduceerd.

En ja, dan vind ik dat een Wasted Penguinz het veel meer heeft verdiend dan een Titan om bij zo’n label te tekenen, want of je de tracks nou geweldig of dikke prut vind, feit is dat Wasted Penguinz ook echt Wasted Penguinz-fabrikaat is en Titan-tracks door Michel of Raoul geproduced worden.

Donkey controller 02-06-2010 @ 19:28:01

@ Klementino

Ik heb liever the pitcher enzo met lekkere platen dan scantraxx die zelf zijn gemaakt met kut platen.. en btw. titan produceert zijn eigen tracks ;)

Klementino 02-06-2010 @ 19:36:22

@ Donkey Controller

The pitcher maakt ook lekkere platen, maar geef toe… een boel scantraxx-platen zijn ook geweldig… alleen sommige mensen hier vinden ze niks, en zo langzamerhand is het hier in de mode onder een bepaalde groep om zo gauw het met scantraxx te maken het gelijk de grond in te boren. En mocht jij scantraxx troep vinden, er zijn er vast een hoop mensen die het NIET met je eens zijn.

over of Titan wel of niet zn eigen platen produceert ga ik niet verder in discussie… daar heb ik geen research naar gedaan, noch weet ik hoe het echt zit… ik heb alleen gehoord dat Zany of Michel Pollen dus verantwoordelijk is voor zijn producties… van Dozer, The Pitcher en meerdere Zany tracks weet ik het dus wel zeker. Ik zeg ook alleen dat ik het jammer vind dat Pollen ze niet zelf released over hoogstens omdat ie niet in de spotlights wil staan voor slechts 1 DJ produceert. Ik kraak zijn producties niet af want op een Fruxaq/Huwex-stunt en de laatste release van The pitcher na vind ik zijn producties echt top!

Uiteindelijk kun je eindeloos gaan blijven zeuren, ik wil best in discussie gaan maar geniet gewoon van de muziek die je leuk vind en klaag niet zo, dan is het leven een stuk aangenamer

Jor-D 02-06-2010 @ 19:36:49

@ Klementino

Ten eerste. Scantraxx komt hier niet in de negativiteit, dat doen jullie zelf ;) Want de berichten zijn eigenlijk zo objectief mogelijk

Maargoed, ik vind dat je niet echt mag oordelen over wat Michel Pollen doet bij Fusion. Want, tenzij je er zelf naast zit, weet je totaal niet hoe het daar allemaal geregeld wordt. Als iemand z’n naam op een release staat betekend het nog niet dat ie de hele track oid. heeft gemaakt.

Weer allemaal argumenten op basis van hoe iemand denkt dat het geregeld wordt of het “ergens heeft gehoord”. Waar heb ik dat eerder gezien?
;)

Klementino 02-06-2010 @ 19:41:45

@ Jor-D

Ik heb niks aan te merken over hoe de Hartraxx-crew zich gedraagt en post. De nieuwsberichten geven inderdaad zeer objectieve informatie. Ik heb allene kritiek op de mensen die hier regelmatig post en die structureel alles wat van scantraxx afkomt de grond in boort. Zelf vind ik bijvoorbeeld een Theracords niks, maar ik vind dat ze vooral moeten doorgaan met produceren, want er zijn toch wel mensen die het wel weten te waarderen. (voorbeeldje)

Er is maar voor weinig mensen hier weggelegd om te weten hoe het precies geregeld wordt binnen een fusion, scantraxx of enig ander label… het is vaak van, men heeft maar horen zeggen, en een correctie kan natuurlijk altijd op zn plaats zijn… maar dit wordt weer zo’n gevalletje van: het is een kwestie van smaak, want dat kun je ook wel onder alle posts vermelden.

verder, no offence tegen iedereen, ik wordt er alleen wel een beetje moe van, die scantraxx-negativiteit.

Qre8ive 02-06-2010 @ 20:07:04

@Klementino… hoge bomen vangen veel wind ;)

Lyst 02-06-2010 @ 20:07:44

Gelukkig hoef je meer dan de helft van de scantraxx negativiteit niet te zien.
Want als het even kan, worden alle negatieve comments verwijderd van de publieke media. (youtube, partyflock, zelfs forums worden er op aangesproken)
En laat ik me maar stilhouden over andere scantraxx praktijken.

Als je je zogenaamd verdiept in wie er voor wie produceert bij Fusion, wil je je dan ook even verdiepen in scantraxx? Eens kijken of je dan tot dezelfde conclusie komt.

Recklezz 02-06-2010 @ 20:15:03

voor het eerst sinds tijden stem ik in met de term ‘aanwinst’ van scantraxx.
Ik vind dat deze gasten (Teequee zelf ook solo) echt wel lekkere tracks maken!

Sunrise8 02-06-2010 @ 20:21:42

Nog nooit van gehoord en ik krijg een beetje Mike de Boer idee van die linkse, no offense.
Denk niet dat dit een goede aanwinst is, maar we zullen zien..

DjDeenite 02-06-2010 @ 21:11:55

Dit vind ik nu eens echt NIETS! Ongestructureerde hardstyle vind ik dit…

WIJNUH 02-06-2010 @ 21:36:02

@ Klementino:

Dozer, The Pitcher en Titan kunnen dan niet produceren, maar ze draaien wel verrekte goed (vele malen beter dan het gros van de scantraxx-stal en dat is een objectieve conclusie)

urbandesigner 02-06-2010 @ 21:53:19

Wat een naam:P Ik hoop dat scantraxx eens wat rauwere dj’s aanneemt en ophoudt met die blije kermishardstyle

eXitium 02-06-2010 @ 21:59:53

@urbandesigner

Daarvoor hebben we fusion toch :P
En wasted pinguinz…. volgens mij zijn die lui 24/7 stoned/dronke

Klementino 02-06-2010 @ 22:04:20

@WIJNUH
ik zeg ook niks over hun draaikunsten… maar volgens mij zit je bij een label vanwege de producties en niet vanwege de DJ-sets… das meer iets voor een bookingskantoor, dus als ze bij Platinum zouden zitten, zou dat ook volledig terrecht zijn, maar Fusion is een platenlabel en geen boekingskantoor, of zie ik dat nu verkeerd? :P

@eXitium
dat zal vast de naam verklaren! :P maar ze maken wel goede muziek voor zover ik het gehoord heb tot nu toe

knotsjebilly 03-06-2010 @ 00:55:26

Werkelijk nog noooooooooit een plaat van deze jogens gehoord.. Dan ben ik eens heel benieuwd naar deze release.

vvkeer 03-06-2010 @ 02:04:31

I’m Free is zo heerlijk _O_

eXitium 03-06-2010 @ 12:22:12

@Klementino

Wasted Penguinz – Anxiety
Is wel een plaat met gevoel gemaakt :) vind het opzich wel chille muziek maar niet iets voor op een feest doe mij maar dan het rauwere werk :)

tomb 03-06-2010 @ 12:40:59

Wat een zielige kansloze comments hier zeg, jezus christus van nazareth.

Sc0tTy 03-06-2010 @ 14:48:55

wie ?

Jor-D 03-06-2010 @ 15:11:49

@tomb

Die van jou voegt ook inderdaad heel veel toe…

Martinos 03-06-2010 @ 15:26:42

Er is wellicht wel wat veel negativiteit jegens Scantraxx en ik hoop dat dat nog veranderd….maar dat wordt wel moeilijk gemaakt met dit soort releases :(
Ik wil Scantraxx gewoon weer cool vinden, maar er zitten gewoon releases tussen… die zijn minder…zoals deze.

Gelukkig lijkt Scantraxx het weer een beetje op te pakken met de releases van Bioweapon, Wildstylez en Frontliner…. maar ok, dat is puur mijn mening dan. Die WP release is echter niet zo tof… ik blijf hopen op beter werk van hen! :)

Klementino 03-06-2010 @ 19:48:16

@ Martinos

waarom is het zo erg als er een paar mindere releases van een label komen? dat geeft die producers toch ook de kans om zich te ontwikkelen? je ziet ook dat de releases van een Bioweapon elke keer weer beter, dus waarom dit soort artiesten deze ruimte niet gunnen.
Fusion maakt veel vette platen maar toch een dikke 30% of meer vind ik dan weer helemaal niks, en het blijft een kwestie van smaak, maar het zou een wonder zijn dat je alle releases van een label hosanna vindt want dan luister je niet echt goed naar de muziek, er zitten altijd mindere nummers bij.

Xior 04-06-2010 @ 11:14:35

Klementino is de enige die het hier volgens mij begrijpt.

Het geeft inderdaad wat Klementino zegt deze producers ook de kans om verder te ontwikkelen. Over een half jaartje sta je waarschijnlijk te kijken met een gezicht van; ‘Woh, wat een verdomd goede track!’

H4rdstyleLova 06-06-2010 @ 18:25:28

Precies , je moet deze jongens de kans geven. De eerste releases van bijvoorbeeld Bioweapon en Toneshifterz waren ook niet echt bijster goed , maar vooral Toneshifterz zijn nu goed aan het produceren. Maar het is vooral slim van Tha Mobsta Tha Prophet , want nu heeft hij aandeel in een ander land. ;)

Armyboy93 13-06-2010 @ 14:14:02

NIet zo heel bekend voor mij maar we zullen denk nog wel wat van hun horen ;)

Quiver 23-06-2010 @ 12:15:02

@ Klementino: Met alle respect, maar ik geloof dat jij toch echt even je beeld over Fusion zult moeten bijstellen. ‘Alles’ van Fusion is volgens jou 40% Michel Pollen en 40% Noisecontrollers? :/

Natuurlijk heeft Michel Pollen waarschijnlijk een aardige vinger in de pap als het gaat om afmix/mastering en misschien wat productietechnische dingetjes, maar ik ben er van overtuigd dat de grote lijnen, de ideeën, gewoon van de artiest zelf komen. Slim Shore, ook wel bekend als Dutch Master weet heus wel hoe een track te produceren, evenals Frequencerz en B-Front. Ook Titan produceert zijn eigen tracks, en ik las laatst ergens dat ook Dozer/Tony nu weer volledig solo aan de slag gaat. Uiteraard krijgt Zany wat hulp van Michel en worden de Pitcher tracks door Michel gemaakt, maar dit is al lang en voor iedereen bekend toch?

Ik vind het marketingtechinsch een goede zet van Scantraxx om deze twee Zweedse boys te nemen, maar laten we wel wezen, qua muziek voegen ze naar mijn mening weinig toe. Ik heb liever wat nieuwe Frontliners, Wildstylez’ of wat snellere releases op het A2 Records label. :)

Roughaa 11-08-2010 @ 01:27:39

Woot vette tracks hoor… Maar je imago dan? Wasted penguinz doet me denken aan Basshunter..

Laat ze dan gewoon achter de schermen producen! Net als ze toch al voor die vrouwen doen! Laat ze gewoon een mooie vrouw representen!

ScanzooMuzic 06-01-2011 @ 16:55:58