Welkom, op het vernieuwde Hardtraxx.nl

Hardtraxx is vernieuwd

Als eerst: Een gezond en vooral feestelijk 2009 toegewenst!

Feestelijk beginnen we vooral, want zoals je ziet is de site compleet veranderd.

Wat is er allemaal nieuw?
- Een compleet nieuw uiterlijk.
- 1 account voor de gehele website. Registreer je dus snel!
- Een vernieuwde frontpage.
- Een livesets overzicht nu op de frontpage. Zie dus in 1 oogopslag of er nieuwe livesets zijn.
- Een compleet vernieuwde video pagina
- De interviews pagina heeft ook een verandering ondergaan
- Je eigen avatar bij de reacties

…en nog veel andere kleine dingetjes

- Last but not least: 2 nieuwe liveset-fora met hierin de stijlen Hardtrance en Hardcore

Duidelijker, overzichtelijker en beter. Het vernieuwde Hardtraxx.nl

Hardtraxx.nl bedankt de volgende mensen voor hun inzet het afgelopen jaar:
Olaf van Hardstyleshop.com, Sander (Mod), Khadber (Mod), thedominator (Nieuwsposter), Masco (Mod), Showtek (Interview), Noisecontrollers (Interview), D-Block & S-te-Fan (Interview).
Maar vooral: JULLIE, de bezoekers. Zonder jullie is Hardtraxx.nl nooit geworden zoals het nu is. Daarvoor mijn dank.

Hardtraxx.nl bestaat vanaf 1 januari 2009 al 263 dagen
Hardtraxx.nl is op 14 april 2008 begonnen als Blogje van Jor-D, vooral om te experimenteren, en is uiteindelijk uitgegroeid tot een website met interessant nieuws, muziek en een gezellige community.

Interessante feiten van 2008:
Sinds 14 april 2008 is Hardtraxx.nl al door 301.000 unieke bezoekers bezocht, zijn er meer dan 21 miljoen pagina’s bekeken en is er in totaal al meer dan 150GB aan dataverkeer doorheen geslurpt.
Het bericht met de meeste reacties was “Line-up Qlimax 2008” met 62 reacties.
Andere berichten die daar in de buurt kwamen zijn:
Van welk Hardstyle nummer krijg jij nog kippenvel? (54)”,
Q-dance @ Mystery Land 2008 LIVE uitzending (47)”,
Binnenkort interview met The Prophet! (57)”,
Wie had de beste set op Qlimax 2008? (42)”

Top 10 Forum posters:
1. Khadber (816)
2. bRt_ (603)
3. Dj C-Mind (585)
4. Frankert (507)
5. Mol (506)
6. thedominator (264)
7. Dennis Aka Mash (262)
8. Masco (225)
9. Tekk (143)
10. Sander (136)

Wat kan je verwachten van ons in 2009?
Hetzelfde wat we al in 2008 deden, maar dan beter, meer en completer! Uiteraard blijven wij opzoek naar nieuwe onderwerpen die wij op de site kunnen gebruiken.

Help! Help! Help!
Wij zoeken nog steeds mensen die mee willen helpen met het bijhouden van:
- het nieuws
- de livesets
Reageren kan op info(at)hardtraxx.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-01-2009 om 00:39 door Jor-D | Translate:

Reacties (36)

Plaats reactie
Jor-D 02-01-2009 @ 03:32:31

Beste mensen, het is eindelijk gelukt, de website is compleet vernieuwd. Als je hier en daar nog foutjes tegen komt dan hoor ik dat graag.

Jor-D = nu slapen…03:31 ‘s nachts…je moet er wat voor over hebben heh ;)

Mol 02-01-2009 @ 10:34:00

Ziet er allemaal goed uit Jor-D!

thedominator 02-01-2009 @ 10:42:01

MooiiMooii! :D

Sander 02-01-2009 @ 10:53:26

Ziet er zeker goed uit!! Goed begin van hopelijk een goed jaar!!

De beste wensen iedereen!!

Dj C-Mind 02-01-2009 @ 10:53:34

nice job man

a-troxx 02-01-2009 @ 11:06:24

Dik hoor!

Khadber 02-01-2009 @ 11:07:46

Zoals al eerder vermeld: Supberb!

Black Identity 02-01-2009 @ 11:16:57

Echt Super !

Nevada 02-01-2009 @ 11:30:38

Goed werk

Saimen 02-01-2009 @ 11:34:22

Ziet er top uit!

Snor 02-01-2009 @ 11:39:55

Een account voor hele site (Y)
Wist trouwens niet dat hardtraxx zo ‘jong’ is, dan was ik er dus zonder het te weten best snel bij!
Nieuwe grafische stijl trekt me nog niet helemaal, maar dat is altijd wennen.
Nog 1 wens: zou het hardtraxx-logo helemaal bovenaan misschien kunnen doorlinken naar de homepage? (ben GS gewend hehe)
Voor de rest, de beste wensen allemaal, ik ga weer verder met mn Qountdown livesets, wat een feest was dat :D

Arthurhoihoi 02-01-2009 @ 12:12:32

Ziet er allemaal super uit!

Dennis Aka Mash 02-01-2009 @ 12:43:01

Top 10 forum posters en daar staat dan je eigen naam. Leuk om te zien!

En het ziet er werkelijk veel volwassener uit!

Ravenwood 02-01-2009 @ 12:45:09

ziet er echt vet uit!

Makxz 02-01-2009 @ 13:14:03

ziet er vet uit ja, nog ff wennen maar komt goed :D
en die banner, woot :D

Karel 02-01-2009 @ 13:16:40

Ziet er goed uit !

Jimbo 02-01-2009 @ 13:37:05

Ziet er goed uit hoor, iedereen nog de beste wensen!

Headhunter(4)Ever 02-01-2009 @ 15:28:33

Dit is veel overzichtelijker en mooier, een dikke 10+ dus!!!!!

Markos 02-01-2009 @ 16:00:07

Ziet er goed uit,

Wellens 02-01-2009 @ 16:21:40

nice (Y)

Frankert 02-01-2009 @ 16:25:12

1 woord en dat is: TOPPIE! eén en al verbetering.

@ MOL ik heb je net aan gepwd :P

Nout 02-01-2009 @ 18:23:14

ziet er netjes uit! (y) :)

L4rs 02-01-2009 @ 22:53:30

Ziet er zeer zkrs strak uit! :D

Nice job!

(Y)

Yannicksuper 02-01-2009 @ 23:55:25

Site ziet er echt goed uit ! ;) Leuke banner ook, als ik fouten zie op de site zal ik ze zeker zeggen :D

Mooi werk !!

Mol 03-01-2009 @ 13:20:28

Haha scheelt niet veel :p

Jor-D 03-01-2009 @ 17:12:21

“Nog 1 wens: zou het hardtraxx-logo helemaal bovenaan misschien kunnen doorlinken naar de homepage? (ben GS gewend hehe)”

Heb het even voor je gefixt :)

ZMOK 03-01-2009 @ 17:23:17

Ziet er echt goed uit man!!!! alleen vindt ik het “forum-berichten-paneel” beetje te druk met al die functies …

Jor-D 03-01-2009 @ 17:25:47

@ZMOK

Klopt….

Een Quick Reply veldje onderaan elk topic komt er binnenkort aan :) . Die zal gewoon klein en to-the-point zijn. :)

Sunrise8 04-01-2009 @ 19:41:34

ja ziet er leuk uit, vond alleen de oude lay-out wat meer professioneler ogen, dit lijkt meer simpeler, maar hee wie ben ik :P. de extra’s zijn overigens wel TOP :D

PPBeest 04-01-2009 @ 20:00:02

Vind dit echt een complete kopie van http://psdtuts.com/
vond de vorige beter. Anyway hijs wel vet!

Khadber 04-01-2009 @ 20:01:22

Ik vind dit er juist veel professioneler uitzien, met name het forum! Dat zag er eerst heel simpel uit, nu veel mooier.

Jor-D 04-01-2009 @ 20:03:30

@PPBeest, daar heb ik mijn inspiratie vandaan, maar het is GEEN kopie :)

Snor 04-01-2009 @ 22:22:52

Bedankt voor het toevoegen Jor-D, ik merkte t al :D
En ik merk net ook dat er niet meer ge-quote kan worden in de comments :o is dit met het idee om de fora meer te stimuleren?

Jor-D 04-01-2009 @ 22:24:31

Klopt dat heb ik er even uit gehaald, omdat ik daar geen tijd meer voor had, net zoals nog vele andere kleine dingetjes. Omdat ik al had gezegt dat de site vernieuwd werd op 1 januari :)

Ik heb momenteel een lijst met allemaal dingen die nog moeten gebeuren, en die ga ik na mijn tentamens even afmaken :)

Het idee hierachter is dus niet om het forum meer te stimuleren, al willen wij natuurlijk wel dat het daar nog gezelliger wordt :)

Snor 04-01-2009 @ 22:41:55

Ja tentamens gaan natuurlijk voor, succes daarmee! Voor de duidelijkheid, het is niet negatief bedoeld, maar ik weet hoe deze dingen gaan, je kan soms dingen over het hoofd zien, vandaar dat ik die puntjes aanstip :)

Jor-D 04-01-2009 @ 22:46:22

Hehe, liever iemand die het zegt, dan tientallen die zich er aan ergeren :D

Thanks! :)