Wie had de beste set op Qlimax 2008?

Qlimax 2008 zit erop, iedereen heeft z’n kater uitgeslapen (of niet) en het gewone leven is weer begonnen.

Nu je toch nuchter bent, wil je deze vraag natuurlijk ook wel beantwoorden:

[poll id="12"]

Qlimax 2008



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-11-2008 om 16:09 door Jor-D | Translate:

Reacties (44)

Plaats reactie
Wouter 25-11-2008 @ 16:11:28

D-Block & S-te-Fan verruit vind ik

Vond zany en vince achteraf gezien nogal matig, beat viel af en toe weg.

maar goed, das natuurlijk mijn mening.

Markos 25-11-2008 @ 16:12:49

The Roaches, The Rats ;) Echt een top set van D- Block en S-te-Fan

Zany & Vince waren ook de bomb

Was een top avond

Rummel 25-11-2008 @ 16:16:05

Headhunterz (L)
kort gevolgd door D-Block & S-te-fan
Tatanka vond ik tegenvallen

Lala 25-11-2008 @ 16:16:48

Ik twijfelde tussen D-Block & S-te-Fan en Tatanka. Ze draaiden allebij super setjes, maar de stijl van d-block & s-te-fan vind ik persoonlijk gewoon erg goed. Er waren naar mijn mening maar 2 setjes die ik matig vond en dat waren Showtek en Project-One

Wouter 25-11-2008 @ 16:16:57

Tatanka zowieso,

RMX van i kissed a girl
en showtime natuurlijk
Borderline enzz

en nog lekker in elkaar gemixxdd ook

van mij krijt tatanka de pluim

Buéntie 25-11-2008 @ 16:20:43

Ik vond de set van Headhunterz het beste. Goede platenkeus en de bass was ook goed vooraan. Kort gevolgd door DBSTF, de bass stond bij dit duo op het begin iets zachter, daarom vond ik dat ze de set opbouwden, want later was de bass wel harder.

Allebei mooi, maar HHZ toch beter.

Tatanka viel mij tegen, ook Technoboy niet speciaal ofzo..

En Mark Sherry de topper van de avond! -.-

Snor 25-11-2008 @ 16:32:19

zondag en maandag niet uit kunnen slapen, afgelopen nacht 14 uur geslapen, ben eindelijk weer in orde :D maar t was t waard!
Zany&Vince wat mij betreft, zal wel persoonlijk zijn, vind dat uurtje hardcore aan t end altijd heerlijk

Mol 25-11-2008 @ 16:48:19

zany & vince

a-troxx 25-11-2008 @ 17:04:01

HHZ verruit de beste…
Gang zat er goed in…
Zany en vince goede tweede daarna tatanka
Project one was ook goed maja die heb ik al zo vaak gehoord en is daarom ook niet de moeite waard om te noemen vind ik toch wel beter als DBSTF
Daarna DBSTF maar viel de bas af en toe tegen
Daarna technoboy… Die mixt echt te langzaam in en uit vind ik

Showtek heb ik maar heel ff gehoord dus weet ik weinig van
Mark Sherry heb ik niet meegekregen!

ZMOK 25-11-2008 @ 17:54:28

Twijfel tussen DBSTF en HeadHunterz maar is HHZ geworden. afgezien van het geluid vond ik de set van DBSTF wel lekaaaa! Tatanka vond ik matig maar dit is mijn mening:P

Frankel 25-11-2008 @ 17:56:04

Tatanka beste set. Wat een held. Top entertainer en wat een knallers (kwam mss ook omdat het geluid toen een tandje hoger stond)
Daarna Headhunterz, hij zorgde ervoor dat de zaal los kwam, na de matige set van Showtek. Erg vette nummers gedraaid.
Ook DBSTF had een aardige set, maar veel oude nummers weer (ze zijn zeker vet, maar ik heb ze al zo vaak gehoord). Ook stond bij hun het geluid echt dramatisch zacht op het begin.

Tegenvaller vond ik Technoboy.

Makxz 25-11-2008 @ 17:58:00

Ik vond Project One de beste. Dit was men eerste echt grote feest dus nog nooit gehoord op een feest ofzo. Maar ik moet zeggen dat Zany&Vince ook GE-WEL-DIG hebben gedraaid. Laatste uur was echt uber dol :D Vind Technoboy qua mixen slecht. Hij maakt goede nummers onder zijn alliassen (The Raiders, The Hose, The KGB’s, DJ Gius, Tuneboy enz.) maar ik vond hem slecht. Vind de Qlimax CD ook niet top gemixt.

PS: Heeft DBSTF Music Made Addict gedraaid? Zo ja, KUT dan heb ik die gemist :’(

lowrider_nl 25-11-2008 @ 18:40:48

Zany en vince gingen helemaal los! Heerlijke oude klasiekers waar ik al op had gehoopt. Gassen met die zooi, wildegullie bass enz enz. Die baas moet je niet horen, die moet je voelen!

Hhz was ook erg goed. Hielden goed de tempo er in, wat ook wel moest want alles wat er voor zat was bagger. Ik stond tegen de woofers aan en hoorde nog geen bass. Draaide lekkere nieuwe nummers!

The Anim0l 25-11-2008 @ 19:11:34

tatanka
blijft voor mij de beste italiaan
technoboy was bagger
en de rest was gewoon op normaal niveau

JDnAJ 25-11-2008 @ 22:40:25

Ik vond Zany & Vince het laatste uur toch wel weer lekker losgaan. Maar verder was Project One vet net als op Scantraxx @ HMH.

Mijn highlights vid: http://www.youtube.com/watch?v=gCCgG6dvxyM&fmt=18 :-)

RBL 25-11-2008 @ 22:53:38

Ta-Ta-Tatanka!
Naar deze held heb ik de hele avond uitgekeken (vooral omdat ik al wist dat hij Showtime, Quarantine en I kissed a girl zou gaan daaien)
En mijn verwachtingen waren niet te hoog! Damn wat een lekker beuksetje zeg!Voor mij absoluut de held van de avond!

lol 25-11-2008 @ 22:57:40

Tatanka had de beste set neergezet, zonder die kate perry club kut muziek waar alle dagjes mensen helemaal op los gaan..

Wicky 26-11-2008 @ 10:29:47

Vond de SHOWTEK lekker draaien ( klasse mannen ) maar voor mij vond ik HEADHUNTERZ toch euh tja euhm… laat ik het zo zeggen kippevel tot op m’n kruin.
toptoptop. komt misschien ook wel omdat ik het gewoon knap vind wat die mannen allemaal neerzetten op zo’n avond.

voormij dus op 1) HEADHUNTERZ
2) SHOWTEK
3) TATANKA

Robin 26-11-2008 @ 14:31:52

D-Block & S-te-Fan :d

Freek S 26-11-2008 @ 15:43:16

had t niet verwacht maar Tatanka ging voor mij veruit het hardst en het best showtek was ook zeker goed heerlijk dat ze raptur draaide!! jammer dat ze zich in moesten houden kwa volume! was een super feest!

1) Tatanka
2) Showtek
3) D-block & S-te-fan

Nick 26-11-2008 @ 21:36:26

Tatanka was meesterlijk! Project one was wel aardig, maar vrij standaard (en kort voor mijn gevoel)

Headhunterz draaide ook lekker! Zany & Vince deden t ook goed, maar ik ben niet zo heel erg van de hardcore..

Jeroen 27-11-2008 @ 01:09:45

[quote comment="2269"]Tatanka was meesterlijk! Project one was wel aardig, maar vrij standaard (en kort voor mijn gevoel)

Headhunterz draaide ook lekker! Zany & Vince deden t ook goed, maar ik ben niet zo heel erg van de hardcore..[/quote]

Jah project one was maar twintig minuutjes. Headhunterz draaide te lang door. Ze hadden dat nooit achter elkaar moeten doen mjah. Maar om effe op headhunterz terug te komen. Kan iemand die op qlimax geweest is zich dat nummer herinneren met die vocal van : back,2,3,4,5,6,7,8 met die dikke bass erdoor heen. Heel die vloer stond te springen daarop. Weet iemand een naam van die song?

1. Headhunterz
2. DBSTF
3. Tatanka

djpatt 27-11-2008 @ 11:15:25

tatanka ging zeker los vooral Kate_Harding_-_I_Kissed_A_Girl__Kayem_Powered_Mix_.mp3

maar de show bij technoboy gaf voor mij de doorslag

Remco Graas 27-11-2008 @ 12:59:07

Ta Ta Ta Tatanka shittttt:D

oh die man was geniaal, heerlijk Quarantine, I Kissed a girl, showtime! Heerlijk hoe die bass werd opgevoerd, wat een verschil met technoboy & Tatanka, Tat is zeker de beste italiaanse hardstyle DJ maar dat was voor qlimax ook al bekend

Remco Graas 27-11-2008 @ 12:59:43

Tatanka
Zany & Vince
D-Block & S-Te-Fan

Marijn 27-11-2008 @ 13:54:07

Headhunterz 100%. Wat een masterlijke producer is het toch :D Gwoon weer nieuwe toppers van hem gehoord.

jeroen 27-11-2008 @ 17:14:55

wanneer komen de livesets online?

Khadber 27-11-2008 @ 19:26:37

@ Jeroen.. Dat weet helemaal niemand.. Dat merk je vanzelf wel.

bunnyhaeschen 27-11-2008 @ 22:29:45

headhunterz are the best!! the one and only!!
and I think that the Tatanka has most played of the Prophet!

Ronald 28-11-2008 @ 15:32:01

showtek verasde me toch wel met hun goede set. niet verwacht maar zeer zeker niet slecht te noemen

headhunterz zette een stevig setje neer. met goede platen lekker overgangen. zo hoort het!

project one zette een aardig setje neer. vind de nummers die ze draaide nog steeds goed verder niet veel bijzonders gwn even stampuh

D-block & s-te-fan waren wat mij betreft de beste. veel nieuwe platen gehoord en ze beukte er flink op lost. echt 2 toppers!

technoboy was gwn zeer slecht. ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan hem vind. echt wat een slechte dj wacht te lang met in mixen draait gwn elke keer dezelfde platen anthem viel ook vies tegen. echt een waardeloze set alweer. had nog beter naar mark sherry kunnen luisteren

tatanka verdiende het om op qlimax te staan lang niks meer gehoord van deze man maar hij was weer aanwezig en dat ging niet zomaar aan je neus voorbij. een held betreft italian hardstyle hier kan technoboy een voorbeeld aan nemen.

zany & vince
Nog nooit eerder gehoord maar deze 2 mannen samen is in 1 woord: stampuuuhhh. goede platen set egt geweldig opgebouwd van hardstyle tot hardcore. wat mijbetreft mogen deze 2 heren vaker samen draaien

1) D-block & S-te-fan
2) Tatanka
3) Headhunterz
4) Zany & Vince
5) Showtek
6) Project One
7) Technoboy / mark sherry

Buéntie 29-11-2008 @ 20:52:48

Dat nummer van and 1,2,3,4,5,6,7,8 and 1,2 etc etc wil ik ook graag hebben!

Klonk lekker en klapte er goed in!

Weet iemand dit nummer?

Tim 30-11-2008 @ 08:56:41

Tatanka vond ik veruit de beste gevolgd door D-Block and S-te-Fan
En de afsluiter van Zay & Vince was ook geweldig!!

Kim 30-11-2008 @ 17:34:18

Dat nummer heet Mashup. Is Headhunterz’s Tribute to Saifam!
Dik nummer inderdaad! :D

Tatanka man van de avond, gevolgd door Zany en Vince ook al vond ik een half uur hardcore wel weinig :)

Jeroen 01-12-2008 @ 12:08:03

[quote comment="2296"]Dat nummer heet Mashup. Is Headhunterz’s Tribute to Saifam!
Dik nummer inderdaad! :D

Tatanka man van de avond, gevolgd door Zany en Vince ook al vond ik een half uur hardcore wel weinig :) [/quote]

Neen dat is zekers geen nummer van hem. Het nummer heet Technogym en is van de KGB’s ben ik inmiddels achter. Headhunterz had hem wel vet gemixt.

Jens 03-12-2008 @ 21:55:22

Showtek!!!!:D

Roos 04-12-2008 @ 11:55:38

[quote comment="2270"][quote comment="2269"]Tatanka was meesterlijk! Project one was wel aardig, maar vrij standaard (en kort voor mijn gevoel)

Headhunterz draaide ook lekker! Zany & Vince deden t ook goed, maar ik ben niet zo heel erg van de hardcore..[/quote]

Jah project one was maar twintig minuutjes. Headhunterz draaide te lang door. Ze hadden dat nooit achter elkaar moeten doen mjah. Maar om effe op headhunterz terug te komen. Kan iemand die op qlimax geweest is zich dat nummer herinneren met die vocal van : back,2,3,4,5,6,7,8 met die dikke bass erdoor heen. Heel die vloer stond te springen daarop. Weet iemand een naam van die song?

1. Headhunterz
2. DBSTF
3. Tatanka[/quote]

ik heb er geen titel van, maar is al een oud nummer ik heb hem ook al in een oude set van Technoboy staan.. heb daar zo geen tracklist van…

Khadber 04-12-2008 @ 13:00:04

Het zou deze kunnen zijn
Hardstyle Guru – The Counter [DANCE POLLUTION / POLL 277]
Probeer maar eens!

Myron_Myztr 04-12-2008 @ 16:20:03

Jammer genoeg was ik er niet bij, maar wanneer komen de Sets online?

Gretz

Calie 04-12-2008 @ 16:49:45

The Kgb’s – TechnoGYM (Hardstyle guru remix) heet dat nummer

jos 04-12-2008 @ 16:52:32

wat is er in godsnaam met de hardstyle gebeurt
wat een kermis hardstyle lijkt wel de hele avond hetzelfde.
tatanka ging nog wel en vince was ook wel goed jammer dat zany hardstyle draaide had ie beter shadowlands terrorist kunnen doen
maar wat is er gebeurt waar is de sfeer in de muziek en who ist die bassss????????? misschien paar harde goeie ouwe remix maken al die 90%van die nieuwe shit te belachelijk voor woorden waar zijn onze hardstyle helden gebleven?????
sfeer en aankleding was verder wel goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen het geluid te triest voor woorden maar dat wist ik van te voren was alleen ff vergeten hoe triest zacht die bass moet je nie horen ook voelen
hoop dat er in de toekomst weer verandering in komt
kermis hardstyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roos 04-12-2008 @ 17:00:47

hahah vooraan voelde ik die bass maar al te goed:P helemaal aan het einde hahahhahaha

Kevin 05-12-2008 @ 22:20:40

D-Block & S-te-Fan was zeker vet

tatanka vond ik ook super

Jens 03-01-2009 @ 14:06:24

DB & STF .

marino 31-03-2009 @ 13:44:23

Heb de vynil voor me eigen verzameling,,
nummer heet: 01-headhunterz-the_saifam_mashup-homely

heerlijke plaat om mee te mixxen ;)

qlimax was verder wel netjes :P alleen die bas OMG :S

Reageren