Wilde Gullie Bas?! gaat verhuizen naar Time Out

Niet lang nadat de promotie van Wilde Gullie Bas?! startte, ontstond afgelopen week in Deurne lichte paniek. Door onvoorziene omstandigheden kon MC DV8 zijn verjaardagsfeest namelijk niet langer huisvesten in Club Jinx. Peter is hierna hard maar vrolijk op zoek gegaan naar een geschikte alternatieve locatie, het cancellen van Wilde Gullie Bas?! was met deze dikke line up immers absoluut geen optie.

Gelukkig bood het management van uitgaanscentrum Time Out in Gemert al snel uitkomst. Zij ontvangt MC DV8 en diens achterban graag en heeft zich op sportieve wijze bereid getoond Wilde Gullie Bas?! onderdak te bieden. Vanwege de meer centrale ligging en een grotere capaciteit van de nieuwe locatie ondergaat DV8’s verjaardagsfeest zelfs een ware upgrade. Peter heeft er in ieder geval nog meer zin in gekregen en hoopt zijn trouwe en altijd gezellige aanhang op vrijdag 3 april te mogen verwelkomen in uitgaanscentrum Time Out!

Reeds gekochte kaarten zijn natuurlijk nog steeds geldig en ook de aanvang- en sluitingstijden blijven gehandhaafd.

Hieronder nogmaals de line up!

Area 1:
MC DV8
Donkey Rollers
Zany
Noisecontrollers
Dutch Master
The Pitcher
Bass Modulators
Local Overdose
Leep
Dweazle
MC Renegade
Herman B. featuring MC Farmer

Area 2:
Jowan
Daniel June
Le Poix
Jesselyn
Ferreck Dawn
Le Resistance

Wilde Gullie Bas?!

Bron: partyflock.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-03-2009 om 14:42 door Jor-D | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
W0uT3R 09-03-2009 @ 14:44:19

lykt me vet!!

Zinloos geluid 09-03-2009 @ 14:49:05

hmm, misschien leuk opwarmertje voor Knockout, alleen een beetje ver weg :(

Khadber 09-03-2009 @ 14:49:43

Zaal 2 is ook wle hier en daar netjes!
Jesselyn (l) !!! Top producente!

Verder echt netjes van Dweazle dat hij in deze line-up zit! Veel plezier allemaal daarzo!

Swizzer 09-03-2009 @ 15:14:19

wow!
gaat in de buurt hier altijd bus naar gemert op zaterdag is dat dan wel
ff kijke of dat mis nu op vrijdag ook zo is anders ff iets anders zoeken aan vervoer (a)

freddyadu8 09-03-2009 @ 15:27:21

@ Swizzer, nee op vrijdag gaan er geen bussen.

En ik hoop dat ze in time out wel een andere geluidsinstalliatie neerzetten, want normaal is die maar bagger

Pataay 09-03-2009 @ 15:54:44

bagger? nou laatste keer met Try Before You Die werd ik tog ff weg geblazen toen ik tijdje bij die boxen ging staan:P

Peter 09-03-2009 @ 16:11:39

Die Jesselyn platen worden door Michel Pollen gemaakt, daar komt die hele Jessely niet eens bij helpen. Echt maximaal onterechte credits krijgt die meid. Ze ziet er wel leuk uit. Dat wel.

Khadber 09-03-2009 @ 16:35:41

Peter, volgens mij is Pollen NIET verantwoordelijk voor Jesselyn, maar Hans van Brussel wel. Dus daar zit je mis. Neemt niet weg dat het geniale platen zijn (Omnia, Contact, Tank) en dat ze zelf ook prima kan draaien.

Jens 09-03-2009 @ 17:30:50

‘t Verbaast me dat Showtek niet op ‘t lijstje staat .

remey 09-03-2009 @ 17:58:08

uhm showtek is niet van scantrax pipo

Rik 09-03-2009 @ 18:16:41

Remey, jij snapt het volgens mij ook niet.. DV8 is ook niet van scantraxx.. de hele line up is niet van scantraxx… pipo!!

Khadber 09-03-2009 @ 18:40:16

@ Remey.. Rik heeft gelijk.. Er zit geen enkele Scantraxx artiest bij..

Misschien dat je Fusion bedoelt.. De helft is Fusion/Superplastik..

Thomas 09-03-2009 @ 20:23:32

met tbyd waren er ook andere boxen

Jens 09-03-2009 @ 20:55:37

Dikke L.
En ookal is Showtek niet van Fusion of Superplastik, ze zijn wel goed bevriend met DV8 voor zover ik weet …

Ouwegarde 09-03-2009 @ 23:22:20

@ Khadber .. Peter zit niet mis:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=michel+pollen+jesselyn&btnG=Google+zoeken&meta=

En om te laten zien dat jij er juist naast zit:

http://www.ed.nl/regio/veldhoven/article2026070.ece

Je kunt niet alles weten Khadber. :p

Khadber 10-03-2009 @ 09:57:36

Prima, ik dacht dat Hans van Brussel dat deed, niet dus. :)

KSwoosh 10-03-2009 @ 14:19:12

boxen in timeout zijn naar mijn mening superchill
bij TBYD hadden ze er nog es 8 bij gezet [een soort muur van boxen] in de hardstyle zaal, en dat geluid was heerlijK!
in de hardcore zaal stonden ongeveer 16 boxen, en ook daar was het geluid zeer goed [de nummers vond ik daarentegen een beetje tegenvallen]

wel raar trouwes, want Wilde Gullie Bas staat niet in de TimeOut Agenda… :S

Party Lover! 18-03-2009 @ 13:20:09

hmm wel mooie line-up
alleen de locatie is te ver weg voor mij
en hoe zit het met de bereikbaarheid ?

Swizzer 20-03-2009 @ 13:15:16

er zijn bus tickets te koop.
als ik de site van DV8 mag geloven….

Reageren