Wildstylez en Noisecontrollers starten eigen label: Digital Age

Wildstylez en Noisecontrollers zijn trots om te mogen aankondigen dat het tijd is om hun carrière naar een hoger niveau te tillen. Wildstylez en Noisecontrollers verlaten hun label Scantraxx en Fusion en starten hun eigen label: Digital Age.

Wildstylez en Noisecontrollers zullen hun labels verlaten voor de volgende stap in hun carrière. Ze kunnen terugkijken op een geweldige tijd en zijn dankbaar dat zowel Scantraxx en Fusion hen hielp om te komen waar ze nu zijn.

De producers zijn klaar om de normen in hard dance muziek te herdefiniëren en zullen ervoor zorgen dat alle hard dance verslaafden het “Digital Age geluid” zullen omarmen. Het label “Digital Age” zal een showcase worden van een constante reis door verschillende soorten hard dance muziek. Je zou zelfs verbaasd zijn door geluiden, die je niet kan vinden in je ‘Hard Dance woordenboek’.

In de komende weken komt er meer informatie naar buiten met betrekking tot dit label. Hou daarom www.digitalage.nl in de gaten.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-11-2010 om 14:59 door Jor-D | Translate:

Reacties (67)

Plaats reactie
donkeyrollers 27-11-2010 @ 15:00:36

heel erg benieuwd naar :) …moet sws iets vets worden :)

dutch_hardstyle 27-11-2010 @ 15:02:13

Wow, heel goed idee! Ben benieuwd ^^

Gooz 27-11-2010 @ 15:04:00

Zo, die zag ik niet aankomen.. Ben benieuwd

Jesper-HardBeatz 27-11-2010 @ 15:04:52

zal vast iets te maken hebben met die ”HUH?” van wildstylez.
misschien een combo tussen die style en pavelow ofzo?

TiMOTHYb 27-11-2010 @ 15:05:41

Wow, vet!

Millard Fillmore 27-11-2010 @ 15:05:42

spannend

PDB1987 27-11-2010 @ 15:05:56

wowww, benieuwd, af wachten wat het wordt…

Refuze 27-11-2010 @ 15:13:12

HHZ zit hier niet bij? Verbaasd me

semtex 27-11-2010 @ 15:20:48

vind je het erg?

SoundTunerZ 27-11-2010 @ 15:23:27

@Refuze hhz mag van bij scantraxx blijven. Anders duurt het niet lang en je hebt alle producers van tegenwoordig alsnog weer bij 1 label zitten.

Parvuz 27-11-2010 @ 15:25:50

Mijn eerste reactie was: Huh?
Ben zeer benieuwd wat dit gaat opleveren!

E-rik 27-11-2010 @ 15:31:19

Heel erg vet :)

Hard Society 27-11-2010 @ 15:40:05

Interresant!:D

Kaptain 27-11-2010 @ 15:40:30

Zag ik helemaaaaal niet aankomen :D
Of ‘t een slimme zet is, valt af te wachten, maar met de productiviteit van de NC kan dat haast niet fout lopen ;)

lunatix 27-11-2010 @ 15:41:10

dit kwam onverwacht.
nu maar hopen dat het iets gaat worden.

Dutch_Master 27-11-2010 @ 15:42:46

Vind maar ondankbaar, vooral van NC… Anyways we zullen zien wat het zal brengen.

Millard Fillmore 27-11-2010 @ 15:52:17

ondankbaar? Soms is het gewoon tijd voor een nieuwe stap in je leven/carriere. Ze zullen vast wat uurtjes rond te tafel hebben gezetten. Zowel bij scantraxx als bij fusion.

Mannonymous 27-11-2010 @ 15:52:28

Ben benieuwd, top of flop, wie gaat ‘t zeggen!!?

@ Dutch_Master
Zal wel niet zo zijn dat ze alle banden verbreken ofzo…

westlife 27-11-2010 @ 16:00:15
NoiseHunterZ 27-11-2010 @ 16:04:44

wildstylez en nc passen ook neit meer bij hun label vind dit wel heel vet

Mike-O 27-11-2010 @ 16:09:02

VET!

@ westlife. Maar in de preview van Wildstylez – Huh? & B2B staat nog wel Scantraxx.

Khadber 27-11-2010 @ 16:13:05

Was langzaamaan ook te verwachten. Heel veel succes gewenst!

Jor-D 27-11-2010 @ 16:16:07

@Mike-O: ik denk gewoon dat het voorbeelden zijn van sounds die je kan verwachten op dat label ;)

Mike-O 27-11-2010 @ 16:18:11

Ik ga het label in de gaten houden. Ik ben niet vies van een beetje vernieuwing in de scene. :) Ik was meteen geïnteresseerd in “Huh?”

Poepislekker 27-11-2010 @ 16:19:36

oke dit kwam echt heel onverwachts, maar klinkt wel veel belovend.. ben dan verbaast dat headhunterz er niet bij zit, maar daar ben ik tegelijkertijd ook heel blij mee. nu alleen hopen dat de noisecontrollers tracks wel van gelijkmatig niveau blijfen of duisterder worden. ik ben erg benieuwd

Josh-T 27-11-2010 @ 16:37:44

Die tekst over hun zelf komt wel heel arrogant over

Mike-O 27-11-2010 @ 16:39:35

Van mij hoeft het niet per sé duister te worden.. Een beetje verbreding zou echt geen kwaad kunnen hoor, voor duistere tracks zijn er al een aantal andere labels. Zou het fijn vinden als dit een label wordt waar veel in wordt geëxpirimenteerd. Misschien pakt het een enkele keer niet goed uit maar dat neem ik dan voor lief.

Dennikx 27-11-2010 @ 16:59:37

Uhh okee onverwachts misschien… Ik had meteen het nummer Huh? beluisterd maar ik vindt hem wel heel erg lekker!

Ben zeer benieuwd!

Donkey controller 27-11-2010 @ 17:01:27

SCHADALIG bha.. noisecontrollers horen bij fusion..

Bas de Vogel 27-11-2010 @ 17:20:38

Hopelijk krabbelen NC weer op nu, die zaten wat mij betreft toch wel in een dalletje. Ik denk overigens dat het niet zo heel vernieuwend zal worden, het begin zal aardig zijn maar na verloop van tijd gaat het toch weer mee met de mainstream.

Ramirez 27-11-2010 @ 17:20:50

Ben benieuwd :D

Headhunterz53 27-11-2010 @ 17:25:09

Ben benieuwd. :P

robbert0348 27-11-2010 @ 17:33:02

Grote verassing, alleen met dat ‘verschillende soorten hard dance muziek’ ben ik toch wel heel benieuwd wat voor nummers er binnekort gaan komen. ^^

G1LL 27-11-2010 @ 17:41:33

Ben benieuwd hoe dit gaat worden! NC is een beetje ingezakt qua producties terwijl wildstylez juist weer wat betere producties maakt! Ben benieuwd!

Poepislekker 27-11-2010 @ 17:55:47

Bas de Vogel en G1LL, luister ‘Disco in the music’, ‘Big Bang’ en ‘Bass Mechanics’ etc. Noisecontrollers zijn in mijn ogen alleen maar beter aan het worden!

Izbut 27-11-2010 @ 18:04:25

Erg benieuwd…

Markos 27-11-2010 @ 20:00:57

Hmm… nooit gedacht! Had eerder verwacht dat Noisecontrollers naar Scantraxx gingen.

Milan_Rawstyle 27-11-2010 @ 20:34:38

Echt cool dat ze dit doen, respect voor beide producers ;)

NaarDeQlote 27-11-2010 @ 20:54:26

hier kan wel iets heel leuks uitkomen! :)

oostzaner 27-11-2010 @ 21:05:18

NC & WS: VERRASING!! :D

ben benieuwd. ^^

RoBinVdHaRdStYleR 27-11-2010 @ 21:25:26

Verassend! kijk nu al uit naar hun release spam :D
Succes!

Showey 27-11-2010 @ 21:31:48

Eindelijk een stap richting iets nieuws! Hoop dat ze dan ook wel het nieuwe geluid weten te pakken!

Woebe 27-11-2010 @ 21:42:19

ben idd benieuwd!

Rik 28-11-2010 @ 00:14:41

Ik ben eerlijk gezegd blij dat Noisecontrollers bij Fusion weg zijn, pasten niet meer bij de rest van het Label.

En ik verwacht hier wel wat positiefs van ten aanzien van Wildstylez, hoop dat hij nu alle vrijheid heeft om ook andere dingen te maken :) .

Denk trouwens dat er nog wel een link met Scantraxx is…

Martin 28-11-2010 @ 00:54:28

Dit is wel heel erg verrassend
Maar wat ik mij nog het meeste afvraag is:
Welke DJ’s zullen zich nog meer bij dit label aansluiten? :O
Maar het is wel vette combo :D

San Miquel 28-11-2010 @ 01:31:04

zat eraan te komen ja..
ben benieuwd

Martinos 28-11-2010 @ 09:49:10

@ Martin; ik hoop op Alpha Twins ^^
Maar ik denk dat iedereen eerst nog even de spreekwoordelijke kat uit de boom gaat kijken

C4lifornia 28-11-2010 @ 10:50:46

we zullen zien :D

DarkSymphony 28-11-2010 @ 13:28:20

hoop dat het vet word :D

Bezemsteel 28-11-2010 @ 16:38:26

Vind het wel een aderlating voor Scantraxx, Joram was de laatste tijd toch echt DE producer voor scantraxx.. Hoop op een dikke live act van de Wildstylers :P..

Hunt 28-11-2010 @ 17:17:05

Als het label de kwaliteit krijgt qua releases zoals deze gister op Qlimax werden gedraaid, dan kan het een heel sterk label worden. Ben erg benieuwd wat het ons allemaal gaat brengen!

E-rik 28-11-2010 @ 18:33:22

Het spul dat gister is gedraaid en op dit label komt belooft veel goeds :D dit label zou nog eens heel sterk uit de voeten kunnen komen

katamaran 28-11-2010 @ 18:52:06

Kan wel eens heel vet worden, deze mannen hebben skills in huis! :D

Rik 28-11-2010 @ 18:56:00

Ziet Arjan van NC hier trouwens nog bij?

Zou me niks verbazen als het alleen bas & wildstylez zou zijn…

sanderovic 28-11-2010 @ 18:57:25

Vette shit! Wat ik vanacht hoorde beloofd veel goeds! Hoop snel op de eerste releases!

En wildstylez doet er goed aan om weg te gaan bij scantraxx want ik vind dat het label ver achteruit is gegaan en dat zal nu verder inkakken. Tenzij heady zich weer weet te herpakken

Khadber 28-11-2010 @ 19:00:46

@Rik: Als er staat Noisecontrollers zullen ze het wel allebei zijn ;) .

Donkey controller 28-11-2010 @ 20:54:05

@ khadber : ik zie bas het veeeeel eerder doen als arjan ^^ die zit bij fusion.. bas is na scantraxx tent gegaan ^^

Hoeksemad 28-11-2010 @ 21:11:55

Nu kijk ik echt uit na de live-act van wildstylez op aankomende hardbass editie.

QonFuzion 28-11-2010 @ 23:56:47

Dit lijkt me een erg goeie stap! Meer vrijheid (en conurrentie) is iets goeds in de scene.
Ik hoop dat ze deze vrijheid goed gebruiken en dat ze creatieve platen uit zullen brengen. Als ik eens naar Huh? luister, en als dat echt de richting van releases is, denk ik dat het helemaal goed moet komen!
Mijn verwachtingen zijn hoog, ik hoop dat ze waargemaakt worden! :)

Barsbas 29-11-2010 @ 02:28:47

vind die huh? maar een povere plaat, ook al dat “hard dance” ipv hard style belooft weinig goeds. Ben bang dat ze net als showtek de digital age in gaan. :( Al hoop ik natuurlijk dat ze het tegendeel bewijzen :D

Josh-T 29-11-2010 @ 10:22:47

Haha idd..
“We are analogue players in a digital age”

D-Ruz 29-11-2010 @ 10:54:13

Laat maar komen die eerste release!

The Senator 29-11-2010 @ 15:33:40

Sick !
Kijk er erg naar uit.
Als je de laatste Releases van Wildstylez hoort (Huh?,Back 2 Basics)
En de platen van Noisecontrollers, kan het een top label worden :)

Speakafreak 30-11-2010 @ 10:43:32

Hoge verwachtingen hierover. Maar ik hoop wel dat de Digitals sounds zoals ze zeggen bij me in de smaak gaan vallen. Als je de Synths van wildstylez combineerd met de Kicks van de Noisecontrollers. Heb ik er in iedergeval hele hoge verwachingen van ;)

Crackie 02-12-2010 @ 18:34:14

Interessant ..!

Ik wacht nu al op hun nieuwste plaat!

jaron123 06-12-2010 @ 15:01:10

Euh the senator, huh en back 2 basics is niet gereleased, en is hoogstwaarschijnlijk de 1e release op digital age ;)
Hoop op meer knallers zoals Stardust & A Different Story.

D1kke_Bleek 18-12-2010 @ 14:09:18

Zal wildstylez nu nog steeds door gaan met het produceren voor A2?

Reageren