Win de laatste kaarten voor Defqon.1 Festival 2008

Q-dance heeft, in samenwerking met Go Fast!, een actie waarbij je de laatste kaarten kan winnen voor Defqon.1 Festival 2008. Het enigste wat je moet doen is meedoen aan de Go Fast! Challenge op 7 juni.

Op vrijdag 6 juni en zaterdag 7 juni zal de adrenaline weer door Rotterdam vloeien, want voor de 4de keer op een rij zal de stad worden gewijd aan de Go Fast! X-days: wedstrijden en demo’s van de nieuwste, meest gevaarlijke en meeste populaire Extreme Sports.
Er zijn die dagen verschillende activiteiten van Parachute vanaf de Euromast  tot Freerunning. Leuk toch?

Inschrijven kan via deze link: www.xdays.nl/defqon1/

Go Fast X-days 2008

Voor meer informatie over dit evenement zal je even de pagina van Go Fast X-Days 2008 moeten bekijken.

Dus…..Wat heb je er voor over om kaartjes te winnen voor Defqon.1 Festival 2008?… :)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-05-2008 om 19:58 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Mulkens 05-06-2008 @ 11:36:56

Ik heb een sms gekregen van go-fast waarin stond tot ik geselecteerd was. betekent dit tot ik de kaartjes heb gewonnen of moet ik nu eerst zo’n stunt uitvoeren? Kan me herrineren 2 jaar geleden was er ook al zo’n actie voor IQ toen ben ik niet gegaan maar hoorde achteraf tot iedereen daar 2 kaartjes kreeg..wie kan me helpen?

Jor-D 05-06-2008 @ 11:39:00

[quote comment="273"]Ik heb een sms gekregen van go-fast waarin stond tot ik geselecteerd was. betekent dit tot ik de kaartjes heb gewonnen of moet ik nu eerst zo’n stunt uitvoeren? Kan me herrineren 2 jaar geleden was er ook al zo’n actie voor IQ toen ben ik niet gegaan maar hoorde achteraf tot iedereen daar 2 kaartjes kreeg..wie kan me helpen?[/quote]

Ik heb dat sms’je ook gehad. Ja je moet echt daarheen en deelnemen aan die stunt :P

ikbenhetmarco 05-06-2008 @ 17:57:39

Ik heb ook deze sms ontvangen.
eehhhh heeft iemand een idee wat die challenge dan is?
kansloos over almere strand wachelen is al challenge genoeg.
Vorige maand een kaartje kopen voor defqon, dat was een te moeilijke challenge.

Jor-D 05-06-2008 @ 18:31:20

[quote comment="276"]Ik heb ook deze sms ontvangen.
eehhhh heeft iemand een idee wat die challenge dan is?
kansloos over almere strand wachelen is al challenge genoeg.
Vorige maand een kaartje kopen voor defqon, dat was een te moeilijke challenge.[/quote]

haha :P

Nee het is in Rotterdam heh, bij de Euromast. Dus wss ga je daar dan vanaf springen :D

http://www.xdays.nl/route/

ikbenhetmarco 05-06-2008 @ 18:53:21

springen………..?

Van de Euromast………?

Zeg spoor jij wel?

Jor-D 05-06-2008 @ 21:13:54

[quote comment="278"]springen………..?

Van de Euromast………?

Zeg spoor jij wel?[/quote]

Niet echt nee, maar wat verwacht je dan..Go Fast…en verzamelen bij de Euromast… :P

Mulkens 06-06-2008 @ 09:39:22

In mijn sms staat meetingpoint: Centraal Station Rotterdam..11 uur. Staat in jouw sms Euromast?

Jor-D 06-06-2008 @ 09:47:00

Ik weet het fijne er ook niet helemaal van, verzamelen is idd bij Rotterdam Centraal. Maar bedoelde meer dat het hele event gebeurt rondom de Euromast.

“free-running and base-jumping” staat er op de site, dusssss :P

Jor-D 06-06-2008 @ 14:13:02

“De organisatie voorziet spectaculaire toestanden zoals bij het freerunnen (het van dak tot dak springen en tegen gebouwen opklimmen) en basejumpen (springen van de Euromast met een kleine parachute).”

http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=8&id=125019

ikbenhetmarco 06-06-2008 @ 19:11:28

bahhahhh jullie weten het dus ook niet.

Je krijgt toch gewoon je kaartjes en dan kan je weer naar huis, toch…….
Ik heb eigenlijk niet zo’n zin om met jullie te vechten voor een kaartje, door te kijken wie er het eerst beneden is na het springen van de euromast.

Jor-D 06-06-2008 @ 19:54:26

[quote comment="305"]bahhahhh jullie weten het dus ook niet.

Je krijgt toch gewoon je kaartjes en dan kan je weer naar huis, toch…….
Ik heb eigenlijk niet zo’n zin om met jullie te vechten voor een kaartje, door te kijken wie er het eerst beneden is na het springen van de euromast.[/quote]

Hahaha denk dat er al heel veel afhaken :P misschien heb je juist wel heel veel kans. Ik kan iig niet, heb dan autorijlessen :P

Mulkens 07-06-2008 @ 20:51:32

Enne is er iemand geweest? wat hebben jullie moeten doen/gekregen