Winactie: 20 maal Alpine Partyplug

Als feest bezoekers erkennen wij van Hardtraxx het belang van gehoorbescherming op feesten. Het topic “Gehoorbescherming: Een overzicht” is met ruim 31.000 views en bijna 2.000 reacties een groot succes in het informeren over gehoorbescherming. Tevens kreeg dit topic de aandacht van Alpine en bij deze bieden zij 20 maal Alpine Partyplug aan om te verdelen onder de trouwe Hardtraxx bezoekers.

Kans maken op 1 setje Alpine Partyplug?
Winacties op Hardtraxx zijn alleen voor (actieve) leden. Ben je nog geen lid van de Hardtraxx community? Word dat dan snel!

Meedoen met deze winactie doe je als volgt:
1. “Like” dit bericht op Facebook (zie Like/Vind ik leuk button onderaan dit bericht)
2. Maak een e-mail aan met als onderwerp: Winactie Alpine Partyplug
3. Vermeld in deze e-mail je: volledige naam, Hardtraxx.nl gebruikersnaam en adres gegevens (straat, huisnummer, woonplaats, land)
4. Verstuur deze e-mail vóór 7 oktober 2011 naar [email protected]

E-mails die niet voldoen aan deze criteria maken helaas geen kans. Dubbel check je e-mail dus voordat je deze verstuurd. Met de winnaars wordt na afloop zo spoedig mogelijk contact opgenomen. Alleen de gegevens van de winnaars worden eenmalig gebruikt voor verzending.

ALPINE PARTYPLUG(TM) GEHOORBESCHERMING €10,95

Genieten van muziek!
Honderdduizenden mensen gaan wel eens naar een concert, muziekevenement of discotheek. Na afloop van een heerlijke avond uit komen vele mensen thuis met een flinke piep in hun oren. De keiharde muziek en het schreeuwen in elkaars oor om je verstaanbaar te maken is teveel geweest. Je oren zijn overbelast en hebben veel rust nodig. Als dit vaker gebeurt loop je risico op een blijvende gehoorbeschadiging.

Gelukkig heeft Alpine hele fijne oordopjes ontwikkelt, speciaal voor het uitgaan. PartyPlugtm oordopjes dempen de muziek tot een veilig niveau, maar je blijft er genoeg van horen en genieten. Bovendien kun je elkaar – ondanks de harde muziek- beter verstaan met PartyPlugs in je oren. Dit komt doordat er speciale akoestische filters in de oordopjes zitten.

PartyPlugs zijn erg comfortabel en je ziet bijna niet dat je ze draagt. Eindelijk veilig en nog meer genieten van muziek met PartyPlugs in je oren!

Kijk voor meer informatie op http://www.alpine-shop.nl/muziek/



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-09-2011 om 16:25 door Jor-D | Translate:

Reacties (40)

Plaats reactie
robkuh1990 22-09-2011 @ 16:32:33

meteen meegedaan, deze wil ik wel, aangezien ik helemaal niets heb voor bescherming

PierrePruuk 22-09-2011 @ 16:41:42

Goeie actie :) maar heb al.

KSwoosh 22-09-2011 @ 16:42:43

Goede actie!!

iSenSe` 22-09-2011 @ 16:46:48

zou echt mooi zijn! heb ze echt wel nodig! :P
ben helpdeskmdw.. mijn collega’s klagen altijd dat ik die headset altijd veels te luid heb staan, maar anders hoor ik de klanten niet ghehe! :D

ceekah 22-09-2011 @ 16:59:41

ohhh! deze zou ik echt graag willen winnen! :)
fingers crossed

styl0w 22-09-2011 @ 17:08:19

Ik doe mee, leuke actie! ;)

devatu92 22-09-2011 @ 17:11:06

Hebben helaas niet veel effect meer…
ik heb tinnitus.

Mede hierdoor heb ik op maat gemaakte oordoppen laten maken.
Gebruik deze dingen verstandig ;) een piep in je oor voor de rest van je leven is uiterst irritant en ik heb liever niet dat meer mensen hetzelfde als ik krijgen :)

DarkBeatz 22-09-2011 @ 17:19:33

Top actie! En zijn ook gewoon de beste doppen die je kan hebben (op op maat gemaakte na off course)

San Marco 22-09-2011 @ 17:21:17

Die heb ik zeker nodig! ^^

Flip27 22-09-2011 @ 17:33:05

Leuke actie! :)
Ga zeker meedoen! ^^

dennis 22-09-2011 @ 17:36:09

Dit is een hele goede actie!!! Heb zelf een tijdje deze gehad. Maar nu op maat gemaakt en je merkt het verschil heel erg goed.

guusvdblom29 22-09-2011 @ 17:45:42

Meteen ook even meegedaan!

Kan iemand mij misschien vertellen hoe duur die ‘oordopjes op maat’ ongeveer kosten?

Project 141 22-09-2011 @ 18:09:08

@guus ga maar uit van min 130 euro.

Ook meegedaan! :)

DJ ShaG 22-09-2011 @ 18:09:41

top actie hardtraxx!!
Natuurlijk meegedaan ;)

Ebbie 22-09-2011 @ 18:57:38

Vet dat Hardtraxx de aandacht trekt van Alpine, goed initiatief! ^^

mikeee 22-09-2011 @ 19:05:53

Goede actie, maar heb al doppen van ong. de zelfde prijs.
Succes ^^

patrickjeb 22-09-2011 @ 22:36:50

Leuk om keer zoiets te kunnen winnen, gelijk meegedaan :D

W0uT3R 23-09-2011 @ 08:02:13

Ik heb nog niets, dus maar meegedaan! Hopen dat ik ze win!

nellis900 23-09-2011 @ 09:29:03

Relaxte actie :)

Ramirez 23-09-2011 @ 10:39:13

Mail verstuurd en facebook geliked! :)

mvo 23-09-2011 @ 11:51:46

Op Q-base hebben ze mij een goede dienst bewezen, dus aan iedereen een oproep om mee te doen :)

TomasG 23-09-2011 @ 13:01:07

Hopen dat ik ze win en me gehoor niet verder beschadig:D
Leuke winactie:)

W0uT3R 23-09-2011 @ 14:44:56

@TomasG, Je kan ze ook kópen… ‘t is niet dat je je gehoor beschadigt ómdat je ze niet gewonnen hebt. Is en blijft altijd nog je eigen keuze ;) ;)

Aristo 23-09-2011 @ 17:20:07

Hoop dat ik ze win ;)
kan ze goed gebruiken

gekkaa 27-09-2011 @ 16:31:05

heb deze al, zijn wel chill

marvinv 28-09-2011 @ 16:54:54

zeker nodig had na inception 2 en en halve dag een piep in me rechter oor, en zo hard stond de muziek nogeneens:S

Conflict 02-10-2011 @ 16:49:20

Im in the game! Heb ze ook nodig want sinds ik in die hangar op Q-base ben geweest hoor ik veel minder met me linker dan met me rechteroor, denk toch dat dat de oorzaak was haha! :p

Jor-D 12-10-2011 @ 22:25:14

Winnaars hebben een e-mail gehad!

roberttt 12-10-2011 @ 22:31:34

Heb geen e-mail gehad hoor :’(

Maximize 12-10-2011 @ 22:33:41

Ik wel :D

Roan 12-10-2011 @ 22:37:37

Yeey, thanks!

Dutchvini 12-10-2011 @ 23:43:50

Yeey! Gewonnen.

Dank u! Ga deze zeker weten gebruiken :D

ceekah 13-10-2011 @ 10:06:52

Gewonnen! Bedankt hardtraxx, ik laat nog even weten wanneer ik ze binnen heb :)

Pete 13-10-2011 @ 11:00:17

Gewonnen! :D

robkuh1990 13-10-2011 @ 11:25:48

Yeah, thank you!

Roan 14-10-2011 @ 12:08:21

Heb ze binnen. Dank u vriendelijk! ^^

Jesper_ 14-10-2011 @ 16:31:30

Ik heb ze :)

Dankuuu

Dutchvini 14-10-2011 @ 16:45:41

Ze zijn binnen! Dank u zeer.

Pete 14-10-2011 @ 18:26:51

Hier zijn ze ook binnen :)

Maximize 15-10-2011 @ 16:59:16

Ik heb ze ook binnen! Bedankt!

Reageren