Winactie: 3 maal Hardstyle Mix Masterz #1 Headhunterz

In samenwerking met Cloud 9 Music geven wij 3 exemplaren weg van Scantraxx Presentz: Hardstyle Mix Masterz #1 Headhunterz. Deze acties zijn alleen voor leden van Hardtraxx.nl, dus als je nog niet geregistreerd bent, doe dat dan snel.

Kans maken?
Kans maken op 1 van de 3 exemplaren is simpel:

  1. Maak een Hardtraxx.nl account aan als je deze nog niet hebt aangemaakt. Je gebruikersnaam is nodig voor deze actie.
  2. Maak een e-mail aan met als onderwerp: Winactie Hardstyle Mix Masterz #1 Headhunterz
  3. Vermeld in deze e-mail je: volledige naam, Hardtraxx.nl gebruikersnaam en je adres (straat, postcode, plaats, land)
  4. Verstuur deze e-mail vóór 20 oktober 2009 naar [email protected]

E-mails die niet voldoen aan deze criteria maken helaas geen kans. Dubbel check je e-mail dus voordat je m verstuurd.

Hardstyle Mix Masterz #1 - Headhunterz

YouTube Preview Image

Scantraxx presenteert met trots het eerste deel uit de nieuwe compilatieserie: Hardstyle Mix Masterz. En om van start te gaan met een grote KNAL hebben we voor de gelegenheid meteen het beste paard van stal gehaald..

De man van dit moment in hardstyle land is niemand minder dan de Nederlandse Headhunterz. Deze 24 jarige DJ/producer uit Veendendaal, in het dagelijkse leven beter bekend als Willem Rebergen, domineert met zijn geluid de scene en is zonder twijfel de best verkopende hardstyle artiest van dit moment. Sinds 2006 brengt hij zijn platen uit onder Scantraxx Recordz en dat bracht hem op zo’n beetje alle grote events als Defqon, Q-Base en Qlimax. Voor deze serie haalt hij alles uit de kast en mixt eigen tracks en de vetste tracks van andere artiesten tot een sensationele cd. Dit mag je niet missen!

Tracklist:
01. Headhunterz – Megasound
02. Anaklein – Lena (Technoboy Rmx)
03. Pavo – Raven
04. Project One – Rate Reducer (Headhunterz Rmx)
05. Gostosa – What’s Goin On
06. Bioweapon – Move Your Body
07. Noisecontrollers – Venom (Wildstylez Rmx)
08. Headhunterz – The Muzical Revolution
09. Klone – The Blaster
10. Proppy & Heady – Summer Of Hardstyle
11. Headhunterz – Rock Civilization (Technoboy’s Undersound Mix)
12. Donkey Rollers – Followers
13. Noisecontrollers – Promises
14. Builder – Her Voice (Headhunterz RMX Edit)
15. The Raiders – A Feeling (Hardstyle Masterz Rmx)
16. Alpha2 – Unleashed
17. Noisecontrollers – Samara
18. Headhunterz – The Sacrifice (Brennan Heart Rmx)
19. R3zonance – Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
20. Hardstyle Masterz – Rambo Is A Pussy



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-10-2009 om 21:39 door Jor-D | Translate:

Reacties (43)

Plaats reactie
Atraxisz 14-10-2009 @ 21:42:31

Alweer een actie, Goede zaken! :D
Ik doe mee

TheNabster 14-10-2009 @ 21:42:40

gezellig doe mee maar is het al bekend wie de winnaars zijn van de defqon prijsvraag???

Jor-D 14-10-2009 @ 21:43:10

Ja die hebben al mail gehad, en die DVD’s zijn opgestuurd :)

MarcelP102 14-10-2009 @ 21:43:17

HH Veenendaals trots!!.. :)

Email verstuurd :D hopen dat ik win

Kaptain 14-10-2009 @ 21:45:40

Dov ruikt geld en gaat de commerciële toer op, ‘k geef ‘m geen ongelijk.

Sunrise8 14-10-2009 @ 22:30:29

ook maar even een mailtje gestuurd. wie weet win je hem wel he ;)

NoiseHunterZ 14-10-2009 @ 22:34:20

ik hoef deze neit eens :(

Wesz 14-10-2009 @ 22:35:22

mailtje gestuurd:D
btw tracklist klopt niet als je op de 8terkant leest in de video lol

Nipsen 14-10-2009 @ 22:37:24

Gemaild, en gaan!

Xblister 14-10-2009 @ 22:43:02

Komt dit ook op tv.. haha?

Simizle 14-10-2009 @ 23:00:37

Nice! Wel een standaard CD’tje maar altijd lekker voor in de auto natuurlijk ;)

Ben wel benieuwd naar nr. 10

10. Anaklein – Lena (Technoboy Rmx)

Beuntie 14-10-2009 @ 23:42:54

Dikke primaa! Gemailed :)

Jur 15-10-2009 @ 00:06:00

“Scantraxx Mix Masters” bedoel je…

Begin dat label een beetje beu te worden.

Headhunter(4)Ever 15-10-2009 @ 01:08:08

Met mijn naam kan het toch niet misgaan? of wel? :p :(

QuakerSw 15-10-2009 @ 02:37:13

Volgens mij mis je een Z :p

Addo 15-10-2009 @ 08:07:04

inderdaad :p
je mist een Z

wat hebben sommige mensen toch tegen scantraxx? :(

JdeBftw 15-10-2009 @ 08:09:24

Mail verzonden, ben benieuwd :)

henk 15-10-2009 @ 09:23:15

scantraxx dr, nc??

Markos 15-10-2009 @ 09:32:15

Mee gedaan

No Fearzz 15-10-2009 @ 10:01:08

Mail verstuurd. Give!! :p

Jor-D 15-10-2009 @ 13:14:54

Verkeerde tracklist ging rond op de interwebs! Goede tracklist staat er nu ;)

Jor-D 15-10-2009 @ 13:26:55

@Jeffrey, tracklist die er nu staat is bevestigd door Scantraxx, dus dat zal wel goed zijn.

Filmpje is gemaakt door Cloud 9, en daar gaat nogal eens wat fout in de communicatie heb ik vernomen.

TheDizZorder 15-10-2009 @ 13:44:52

mix masterz …. :cry:

tis sowiezo met de computer gemixt. Maak dan een cd als ID&T pres The Darkraver
of de CDs van Ruthless waarin duidelijk te horen is dat het live wordt gemixt!!!!!!!

dit is een mixmeister mix… knopje drukken!!! meer niet komt geen mixen aan te pas!

deze is zelfs beter in elkaar gezet voor een computermix

http://www.discogs.com/Various-IDT-Hardstyle-10/release/162093

Khadber 15-10-2009 @ 13:46:10

Darkraver, Mix 04 (l) 1 van mijn eerste hardere CD’s die ik kocht.. Vet ding was dat, helemaal kapot gedraaid! DVDtje daarvan ook veel bekeken.

TheDizZorder 15-10-2009 @ 14:12:51

toen was hij Surprise Act op BLACK … egt geweldig… cd doet et inmiddels ook al niet meer :( … tevaak gedraait

JD 15-10-2009 @ 13:13:17

Leuk cd’tje weer. ;)

Khadber 15-10-2009 @ 14:17:51

Mijn DVD is weg! Zo zonde! Zal wel ergens onder een zooi CD’s liggen onder de krassen.. Mijn CD’tje doet het nog wel! Zet ik nog wel eens op..

Ik was niet op Black, dus DVD was niet meer dan een leuke gimmick voor mij, maar toch!

JD 15-10-2009 @ 13:25:27

@ Jor-D:

01 headhunterz – megasound
02 anaklein – lena (technoboy remix)
03 pavo – raven
04 project one – rate reducer (headhunterz remix)
05 gostosa – what’s goin on
06 bioweapon – move your body
07 noisecontrollers – venom (wildstylez remix)
08 headhunterz – the muzical revolution
09 klone – the blaster
10 proppy & heady – summer of hardstyle
11 headhunterz – rock civilization (technoboy remix)
12 donkey rollers – followers
13 noisecontrollers – promises
14 builder – her voice (headhunterz remix edit)
15 the raiders – a feeling (hardstyle masterz remix)
16 alpha2 – unleashed
17 noisecontrollers – samara
18 headhunterz – the sacrifice (brennan heart remix)
19 r3zonance – weapon (the r3bels & zatox remix)
20 hardstyle masterz – rambo is a pussy

;)

TheDizZorder 15-10-2009 @ 14:38:29

Ik heb de DVD en CD nog in de hoes zitten moet em alleen ff opzoeken ben net verhuisd, maar als ik em heb gaat de DVD er weer in… geluid op stevig dreunen en een biertje erbij

JD 15-10-2009 @ 15:36:08

De hardstyle masterz remix van a feeling.. DAMN. Dat begin. MASTERLIJK

miracle 15-10-2009 @ 18:38:01

Eens even kijken hoeveel geluk ik heb.

@ Xblister

Dat zal ongetwijfeld.
Reclame is in ieder geval al wel op de radio. Vanmorgen gehoord op slam

Recklezz 15-10-2009 @ 19:11:56

ook maar een poging wagen ;)

MusicIsEverything 15-10-2009 @ 22:06:53

Ik maak kans!
Nu hopen dat ik win! :D

dawasiknie 15-10-2009 @ 22:45:01

Ik ga geen poging wagen want ik hoef hem niet. Dus succes voor de rest die nu iets meer kans heeft om hem te winnen heeh./

Dustydus 16-10-2009 @ 00:04:17

vette cd beetje qlimax style vind ik !!

wat doet 12. Donkey Rollers – Followers er op ? :D hahah echt vet te vet nummertje

dj-rico01 16-10-2009 @ 15:37:18

nu nog hopen dat ik win :D

Timmer 16-10-2009 @ 16:49:17

Dit proberen we ook maar weer :p

Frankert 16-10-2009 @ 20:39:33

Verstuurd :)

The Hardstyler-1994 17-10-2009 @ 16:37:46

heb meegdaan

Jor-D 20-10-2009 @ 13:09:11

Actie is gesloten, winnaars hebben een e-mail.

San Marco 20-10-2009 @ 13:20:06

hahahaha

ik heb er 1 gewonnen! :D

desertstorm 20-10-2009 @ 13:51:56

ai.
weer geen prijs :(

TheNabster 20-10-2009 @ 18:47:30

heb gewonnen :D

ik laat jullie weten wanneer ik hem binnen heb.

Reageren