Winactie: 3 maal Qlimax 2009 CD

Zaterdag 21 november is de release van de cd compilatie Qlimax ‘The Nature Of Our Mind. Namens Dance Tunes mogen wij 3 exemplaren weggeven van deze cd compilatie gemixt door de ‘Music Made Addictz’, de makers van het anthem; D-Block & S-te-Fan.

Kans maken?
Kans maken op 1 van de 3 exemplaren is simpel:

  1. Maak een Hardtraxx.nl account aan als je deze nog niet hebt aangemaakt. Je gebruikersnaam is nodig voor deze actie.
  2. Maak een e-mail aan met als onderwerp: Winactie Qlimax 2009 CD
  3. Vermeld in deze e-mail je: volledige naam, Hardtraxx.nl gebruikersnaam en je adres (straat, postcode, plaats, land)
  4. Verstuur deze e-mail vóór 3 december 2009 naar [email protected]

E-mails die niet voldoen aan deze criteria maken helaas geen kans. Dubbel check je e-mail dus voordat je m verstuurd.

Qlimax 2009 CD Cover

Zoals normaal gesproken staat Hardstyle centraal bij Qlimax. Elk jaar weer is het evenement de absolute “qlimax” van de hardere stijlen, waarbij alle zintuigen van de bezoekers maximaal geprikkeld worden. Deze beleving van Qlimax is nu ook terug te vinden op de cd compilatie Qlimax – The Nature Of Our Mind, die tijdens het evenement zelf al te verkrijgen is. De CD is te verkrijgen bij de Free Record Shop stand, naast de merchandise. Uiteraard verschijnt na het evenement ook weer de live registratie, een pack met een Blu-ray, DVD en een Live CD.

Qlimax – The Nature Of Our Mind is gemixt door de ‘Music Made Addictz’, D-Block & S-te-Fan. Met hun hit ‘Music Made Addict’ weten ze elke dansvloer helemaal op zijn kop te zetten. Zij zijn het duo die dit jaar het anthem voor Qlimax hebben gemaakt.

Vanaf 21 november ligt het album in alle bekende winkels zoals de Free Record Shop, Media Markt, Music Store, van Leest en op Bol.com. Tevens is het album exclusief te downloaden bij www.dance-tunes.com.

Tracklist:
1. Dj Isaac – Tear The Club Up
2. Showtek – We Speak Music
3. D-Block & S-te-Fan – Essence Of Sound
4. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
5. Coone vs D-Block & S-te-Fan – Crank
6. Wildstylez – Complex Situation
7. D-Block & S-te-Fan – Let’z Dance
8. Noisecontrollers & Toneshifterz – Empire Of The Sun
9. D-Block & S-te-Fan – Dreamers Of Dreamz
10. Zatox – The Noisemaker
11. D-Block & S-te-Fan – The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009 Anthem)
12. Showtek – Freak
13. Tuneboy – Sexbusters (Scope DJ Remix)
14. D-Block & S-te-Fan Ft. Wildstylez – The Human Soul
15. Dozer – Robin’s Revenge
16. Psyko Punkz – After MF
17. D-Block & S-te-Fan FT. Mc Villain – Sound Of Thunder
18. Josh & Wesz Ft. Low-E – I’ve Lost You
19. Deepack Ft. Mc Lan – Fire In Tha Place
20. D-Block & S-te-Fan Ft. High Voltage – Shiverz



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-11-2009 om 20:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (49)

Plaats reactie
Khadber 19-11-2009 @ 20:04:12

Succes aan iedereen die meedoet!

Hardstylecore 19-11-2009 @ 20:07:19

Dankje ^^ Wel leuk al die acties :)

Oxbow 19-11-2009 @ 20:07:51

Verstuurd !:D Lekker CD’tje hoor

FR90 19-11-2009 @ 20:14:10

Doe zker mee! Hoop dat ik ‘m heb! :p

Jesper-HardBeatz 19-11-2009 @ 20:14:18

verzonden! :D

[NL]Sjefke 19-11-2009 @ 20:37:57

Heb hem al (gedownload :P) Mja toch proberen :p voor de collectie XD

Recklezz 19-11-2009 @ 20:42:52

oeeh wat een heerlyke actie weer ^^
duimen mensen!

Dj Skitzo 19-11-2009 @ 20:45:19

verzonden! :D
laat mij hem nou eens winnen ^^

NoiseHunterZ 19-11-2009 @ 20:51:17

aah vet nog nooit wat gewonnen dus dit zou super zijn :D

Rickie 19-11-2009 @ 20:56:22

lekker cdtje ook maar ff opsturen dan :)

Party-Kicker 19-11-2009 @ 20:57:56

Zo email verstuurd hoor:p
Laat mij nou eens een keer iets winnnen:D,k win nooit wat!!:(
En anders op qlimax zelf he;)

Good luck everybody

wesletje92 19-11-2009 @ 21:02:41

ben benieuwd of ik deze keer wel wat win :P

Markos 19-11-2009 @ 21:03:11

Verstuurd :D

Dustydus 19-11-2009 @ 21:03:18

<3 6. Wildstylez – Complex Situation

nice cd veel nieuwe nummers .

toch vind ik dat dit een remix is = 15. Dozer – Robin’s Revenge

melo en geluid is echt van een nummer waar ik niet zo op kom maar tekst gaat.

gonna to the left gonna to the right. left richt left richt enz enz.. luister maar.

G1LL 19-11-2009 @ 21:09:50

Verstuurd:)

wouterz 19-11-2009 @ 21:23:32

ook een bericht verstuurd.

kan serieus niet wachten tot overmorgen @ qlimax als ik die tracklist zo zie.
robins revenge live, empire of the sun, en die heerlijke bass van shiverz

:D

lorennzkee 19-11-2009 @ 21:32:31

verzonden:)

Kepro 19-11-2009 @ 21:37:10

Verzonden, nu maar duimen…

Hardstylelover 19-11-2009 @ 21:38:28

Ik heb de cd al binnen :D

Lyst 19-11-2009 @ 21:39:16

@ Dustydus: DJ Tony (aka Dozer) – Robins Attack

Hoe zit t met de t-shirts, die deadline was al op 31 oktober, niks van weer gehoord.

No Fearzz 19-11-2009 @ 22:47:22

Verzonden :cool:
Ben benieuwd!!! Lekkere acties allemaal tegenwoordig!
Goed bezig (l)

broodroosterr 19-11-2009 @ 22:49:47

mooie cd ;-)
verstuurd!

swislii 19-11-2009 @ 22:56:16

Kournikova gaat hem winnen :p

Jor-D 19-11-2009 @ 23:38:46

:D

Jur 19-11-2009 @ 23:39:09

-_-

JdeBftw 20-11-2009 @ 00:05:49

mail verstuurd, ben benieuwd..
mooi cd’tje in ieder geval :)

Snor 20-11-2009 @ 01:56:20

Wel duidelijk wie m gemixt heeft :P

sinfony 20-11-2009 @ 07:36:24

^ wie dan? Coone?

(:p)

Dustydus 20-11-2009 @ 08:22:18

Ty Lyst :D tis dus een remix geen nieuw nummmer.

DJ-Mysterious 20-11-2009 @ 09:29:20

Is een lekker CD’tje, heb hem net belusiterd en mag niet klagen.
Morgen is het zover, Los in het Geldredome!

FRArnold 20-11-2009 @ 09:48:52

Verzonden :)

KSwoosh 20-11-2009 @ 12:57:33

hier doe ik zeker aan mee!

Tel 20-11-2009 @ 15:17:58

@ DJ-Mysterious
staat die nou al online?
hahah lekker krom

The Ace of Bass 20-11-2009 @ 16:55:36

Verstuurd ^^ heerlijke TL!! verwacht veel van morgen!! :D heb er zin in!!!

MusicIsEverything 20-11-2009 @ 17:16:15

Meegedaan!

Kings 20-11-2009 @ 21:35:41

verzonden, mega cd’tje. Morgen is het zover, gaan we knallen!

Tailsje 21-11-2009 @ 08:56:13

nog paar uurtjes dan ist zover :) doe nie mee, ga wel gewoon naar qlimax :p

Dustydus 21-11-2009 @ 14:21:54

@ Tel Woensdag al :/

Ey ff over die Dvd / Bleuray – available soon lol ?? volgens mij als je um besteld is hij pas over 4 maanden klaar en dan staat ie al 3 weken op het internet dus :S.

gaat niet om het geld maar wil um zo snel mogelijk hebben..

pb2612 21-11-2009 @ 14:49:56

Verzonden, vanavond knallen :)

Dustydus 21-11-2009 @ 15:01:40

iemand een idee wat dit voor nummer is ?

02 The Nature of Our Mind (Qlimax Anthem 2009) (Dub Mix)

Jor-D 21-11-2009 @ 15:05:44

@Dustydus, als je m gewoon als eerste koopt/besteld, heb je m dus even snel als diegene die m een dag later op Usenet zet (of torrents)…

Dustydus 21-11-2009 @ 15:18:12

nope

heb al paar keer gezegt / en ben vaak naar music store en free record shop als ie er ligt koop ik um (wel op de dag van de release) maar liggen ze vaak niet maar kom ik thuis en poef..

maar gaat mij echt niet om het geld maar zo snel mogelijk. maar als ik hem heb al dan.. :(
maar als het echt een goede is koop ik um toch wel. voor de album verpakking.

Jor-D 21-11-2009 @ 15:30:37

Als je de Q-dance berichtjes volgt die nog komen gaan over de DVD, dan kan je m dus ONLINE bestellen ;) Dat is dus DE manier om snel aan die DVD te komen. Meestal ligt ie dan een week later pas in de winkels ofzo.

chielius 21-11-2009 @ 17:17:46

ziet er goed uit sewwes is het zover
ciao en have fun aan iedereen! :d

ThaOwner 27-11-2009 @ 20:44:02

Winnen :cry:

swislii 28-11-2009 @ 19:30:19

Waar blijven mijn cd’s ? :P

The Ace of Bass 02-12-2009 @ 14:45:06

@swislii

Actie loopt t/m vandaag ;) dus nog even geduld hebben!

Oxbow 04-12-2009 @ 08:29:40

yesz ik heb er een gewonnen !! :D