Winactie: Fusion 2010 Tickets & Consumptiemunten

Vorig jaar werd de SportArena in Oisterwijk gekozen als nieuwe locatie voor Fusion: the harder styles. Dit bleek een goede zet en Fusion keert op zaterdag 13 november 2010 terug om het gebouw wederom om te toveren tot een hardstyle tempel. De kaartverkoop van Fusion is inmiddels in volle gang. De early birds waren binnen enkele dagen uitverkocht. Dus als je nog tickets wilt bestellen, wacht dan niet te lang!

Omdat veel Hardtraxx leden de Fusion Area op Intents Festival 2010 bezocht hebben, verloot Stichting de Kloontjes in samenwerking met Hardtraxx 2 x 2 gastenlijstplaatsen voor Fusion 2010!

Kans maken?
Winacties op Hardtraxx zijn alleen voor leden. Ben je nog geen lid van Hardtraxx? Word dat dan snel!

2 x 2 gastenlijstplaatsen

Meedoen met deze winactie is simpel:

  1. Maak een e-mail aan met als onderwerp: Winactie Hardtraxx @ Fusion 2010
  2. Vermeld in deze e-mail je: volledige naam, Hardtraxx.nl gebruikersnaam en je adres (straat, huisnummer, postcode, plaats, land) Verstuur deze e-mail uiterlijk maandag 4 oktober 2010 naar [email protected]

Heb je al tickets?
Ook voor de Hardtraxx leden die al een ticket hebben gekocht heeft de crew van Hardtraxx een leuke actie.
We verloten namelijk 2 x 10 consumptiemunten! Deze munten kun je gebruiken voor zowel drank als eten.

2 x 10 consumptiemunten

Meedoen met deze winactie is simpel:

  1. Maak een e-mail aan met als onderwerp: Hardtraxx Consumptiemunten @ Fusion 2010
  2. Vermeld in deze e-mail je: volledige naam, Hardtraxx.nl gebruikersnaam en je adres (straat, huisnummer, postcode, plaats, land) Verstuur deze e-mail uiterlijk maandag 4 oktober 2010 naar [email protected]

E-mails die niet voldoen aan deze criteria maken helaas geen kans. Dubbel check je e-mail dus voordat je deze verstuurd. Met de winnaars wordt na afloop zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Let op! De minimale leeftijd voor Fusion: The Harder Styles is 16 jaar. Ben je dit niet en doe je toch mee, dan kun je geweigerd worden aan de deur! De gewonnen prijzen zijn persoonlijk en niet overdraagbaar.

Wil je niet meedoen aan deze actie maar wel naar Fusion 2010? Zowel E-Tickets als consumptiemunten zijn nu nog online te bestellen op www.fusionevent.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-09-2010 om 20:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (30)

Plaats reactie
hsrobin 20-09-2010 @ 21:08:56

coinsssss ching ching chingg suppaa mariioooo :p

Oxbow 20-09-2010 @ 21:12:36

ben benieuwd ^^

Hardstylecore 20-09-2010 @ 21:15:04

Dat zou even goed uitkomen :D heb nog geen kaarten bestelt

DjDeenite 20-09-2010 @ 21:15:26

Wtf is lekkere line up!

Mike-O 20-09-2010 @ 21:16:03

Nog maar is proberen, na de 3 mislukte pogingen op de Hysteria Outdoor tickets! :p

@ hsrobin. Jij bedoelt de andere Fusion, haha!

Timmer 20-09-2010 @ 21:28:15

is gastenlijst ook nog wat extra’s? :p

KLOONTJES!!!!

jochemm 20-09-2010 @ 22:02:06

@Timmer Ja dat je geen ticket hoeft mee te sjouwen :p

Almighty 20-09-2010 @ 23:02:29

Damnit, van de week al ticket+consumpties gekocht :(

G1LL 21-09-2010 @ 00:01:56

wat een kut line-up.. Nee, ik laat deze keer de winactie voor gezien :)

Joshua 21-09-2010 @ 07:43:14

Whoeehoeewww Hoop dat ik win ^^

Sainen 21-09-2010 @ 08:50:23

Die consumpties wil ik wel :) .

TheDizZorder 21-09-2010 @ 09:31:05

Line up ziet er wel grappig uit, maar ik rij denk ik een stukkie door naar Tilburg waar Pussy Lounge wordt gehouden.

wel goeie actie dit !! :)

Kings 21-09-2010 @ 10:12:22

Ik was van plan om een kaartje te halen, nu toch even proberen wat te winnen ;)

Maximize 21-09-2010 @ 10:54:33

Ik ga waarschijnlijk naar Pussy Lounge :D

tevion22 21-09-2010 @ 11:49:20

Zeker vet!

Hardheadz 21-09-2010 @ 11:55:48

Hopen dat ik weer wat win :D ! In ieder geval leuke actie hardtraxx. ;)

roberttt 21-09-2010 @ 12:34:24

Leuke actie hopelijk win ik wat :-)

HardstyleLover90 21-09-2010 @ 16:24:24

Hoe is de locatie? Aanrader? Ik zit te twijfelen want het is 2 uur rijden.. stel dat ik wel win! ;) Leuke actie & Line-up is zeker goed!!

stefaneke 21-09-2010 @ 17:24:08

Enigste wat ik weet is dat het in een grote gymzaal wordt gehouden. Langs het terrein waar Intents Festival wordt gehouden.

Timmer 21-09-2010 @ 17:37:24

locatie is best goed! Kijk de aftermovie van vorig jaar…

jochemm 21-09-2010 @ 19:01:35

Aftermovie van Fusion 2009: http://www.youtube.com/watch?v=9l5oYZHYUsU

Edwinn 21-09-2010 @ 20:14:55

Ik doe mee. Als ik win ga ik, win ik niet moet ik het nog even bekijken. :p

Vorig jaar was het heel erg dik.

Vik 21-09-2010 @ 22:02:49

Heb me vorig jaar goed vermaakt hier! :)
Dit jaar sowieso weer aanwezig!

brigadier92 23-09-2010 @ 13:46:45

eens kijken of we dit winnen en anders moet ik kaartjes roggelen :P

Dharion 24-09-2010 @ 10:59:29

Was al van plan om erheen te gaan, zou mooi zijn als ik ook nog won :D

dennis 01-10-2010 @ 16:58:25

Wie wint heeft geluk Fuison is helemaal uitverkocht!! (Hoop dat ik het ben)

United_Josh 01-10-2010 @ 18:08:46

denk dat je in de war bent met de fusion van q-dance die morgen is??

jochemm 01-10-2010 @ 20:18:54

@United_Josh
Hij is niet in de war. ;) Fusion 2010 is ook uitverkocht sinds vandaag.

United_Josh 02-10-2010 @ 00:17:13

ohw dan heb ik da verkeerd gezien:p heb nix gezegd(A)

Reageren