X-Qlusive D-Block & S-te-Fan: De line-up

Op 22 januari is het de nacht van D-Block & S-te-Fan en geven zij acte de présence in de Heineken Music Hall om hun X-Qlusive te beleven. Bekijk hier line-up presentatie om te zien wie Diederik en Stefan uitgenodigd hebben om er een onvergetelijke X-Qlusive van te maken.

YouTube Preview Image

Blackbox:
D-Block & S-te-fan
DJ Isaac
Wildstylez
Zatox
Headhunterz
Deepack
Psyko Punkz
The Viper
Hosted by: MC Villian

Beatbox:
Josh & Wesz
Deepack
Alphaverb
Thilo & Evanti
Hosted by: MC Da Syndrome



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-12-2010 om 03:17 door Jor-D | Translate:

Reacties (53)

Plaats reactie
The Skribblers 11-12-2010 @ 03:35:58

XQ DBSTF was niet mijn keuze geweest, maar de line-up liegt er niet om!

Jolle 11-12-2010 @ 08:09:23

Al snap ik niet waarom Deepack op 2 area’s staat.

Edit: Ik lees net op Twitter dat DBSTF en Deepack samen een liveact gaan doen :P

M-bition 11-12-2010 @ 08:34:31

Dee-block & s-te-pack ;) Pff wou hier niet heen maar nu komt er toch wel een twijfel :p

Q-dance4live 11-12-2010 @ 08:43:52

Nou… ik ben erg tevreden over deze line-up
Alleen jammer dat HHZ er bij is, maar dat was te verwachten.
Misschien moetie voor dietijd een paar nieuwe nummers produceren, en onze zieltjes proberen terug te winnen ;)

Inno 11-12-2010 @ 09:46:00

Op The Viper na precies wat ik verwacht had… En dus geen spijt dat ik hier niet heen ga :D

Rik 11-12-2010 @ 10:21:28

Zelfde als inno :)

Seth! 11-12-2010 @ 10:39:48

Wat een onzin Inno en Rik. Vette line-up hoor. Blij met zatox en PP beneden en boven zal het erg sfeervol worden met Alphaverb, J&W en Deepack!

Dunjo 11-12-2010 @ 10:40:56

Ben toch wel blij da ik hierheen ga :D
Wel in grote lijnen dit verwcht maar The Viper?!!
Word toch wel ruig!!

Rem6 11-12-2010 @ 11:03:55

Super vet :D !!
alphaverb , Josh n Wesz, Zatox, Wildstylez, The Viper

komt helemaal goed dus

Lief_Feestbeesie 11-12-2010 @ 11:12:22

:D een vriend van me smste gister al dat de line up er wel erg goed uitzag..Misschien toch maar ff een kaartje scoren :p Zatox, Alphaverb en The Viper :p En leuk om Josh & Wesz er weer tussen te zien staan…

Chukkels 11-12-2010 @ 11:19:38

Ben er wel blij mee :)

Tijdens HHZ even lekker bij Deepack kijken en tijdens PP bij Alphaverb. Verder alleen maar beneden. Valt me totaal niet tegen deze line-up!

Gangsterdwerg 11-12-2010 @ 11:23:27

Pleeaaaase laat Psyko Punkz tegelijk staan met Alphaverb dan hoef ik niet naar die kneuzen te kijken!!!!

derniels 11-12-2010 @ 11:33:25

ik wilde niet heen omdat het d-block & s-te-fan was, nu ik de line-up zie hoef ik al helemaal niet meer heen, wat een kut line-up.
dit is wel heel erg commercieel

douwe141 11-12-2010 @ 11:56:16

Nou wie is er commerciel dan,
in mijn ogen alleen maar d-block & s-te-fan en headhunterz.
en misschien psyko punkz een beetje.
Maar het merendeel van de line-up is gewoon goed vind ik persoonlijk.
Gezeik ook altijd

back2daparty 11-12-2010 @ 12:00:54

Zo dit had ik niet verwacht, onverwachte lekkere line up ^^ heeeeeeeel mischien…..toch maar kijkje nemen

Intervention 11-12-2010 @ 12:07:08

ziet er leuk uit paar vette artiesten maar toch blij dat ik geen kaartje heb ;)

roberttt 11-12-2010 @ 12:13:35

Elke dj is commercieel ?

Maar ja wel leuke line up alleen jammer van PP

NaarDeQlote 11-12-2010 @ 12:29:09

ben blij dat ik een kaartje heb, wordt een leuke avond :)

Dj Skitzo 11-12-2010 @ 12:31:46

@Seth! : dat heeft allemaal met smaak te maken vriend en met smaak valt niet te twisten ;)
ik vind dit ook niet echt wat, ook al ging ik er toch niet heen

Dj C-Mind 11-12-2010 @ 12:48:21

Thilo & Evanti (l)

Brainweavers 11-12-2010 @ 13:07:49

Wie is mc Villian? Ik ken alleen maar mc Villain :p

SjQris 11-12-2010 @ 13:14:22

jouwoor deze xq wil ik niet missen
bij xq hhz had ik ook weinig zin maar dat was een van de zovelen beste feestjes

Inno 11-12-2010 @ 13:32:53

Waarom moet nu ineens in elke line-up van Q-dance een Zatox, Psyko Punkz, Wildstylez… Dacht dat er genoeg mensen waren die in die enquete hadden ingevuld dat er meer variatie mocht zijn :)

Millard Fillmore 11-12-2010 @ 14:00:20

fijne line-up heb der zin aaaaan!

tjipper 11-12-2010 @ 14:15:17

wat een droom line up!!!! (l) word egt knalluh!!!!

NandoHS 11-12-2010 @ 14:52:47

@ Inno:
Valt me inderdaad ook op.. Klinkt misschien raar maar ik denk dat ik over een jaartje ook wel genoeg heb van die 4.

Chukkels 11-12-2010 @ 15:17:56

@ Inno

Dit is de line-up van DBSTF, die hebben ze uitgenodigd ;)

Jesper_ 11-12-2010 @ 15:24:34

Lekker nummertje

Mystic Dummy 11-12-2010 @ 17:21:51

wat lopen mensen toch weer lekker te zeiken -_-

ik hoef niet weer bij elk feest te horen hoe ‘commercieel je alles vindt’
ga dan naar een ander feest

Gildo 11-12-2010 @ 17:45:29

@ Chukkels

Ben jij zeker dat DBSTF die allemaal heeft uitgenodigd?
Ik denk niet dat dat allemaal vrienden zijn!
Word volgens mij door Q-dance zelf gedaan

Hardstyletraxx 11-12-2010 @ 17:53:09

Lekkere line-up! Waarom staan Psyko Punkz er nou weer en geen Frontliner :(

Taxi 11-12-2010 @ 18:04:01

Vrij achterlijk dat mensen nu nog gaan zeiken. Dit is veel beter en verrassender wat van DBSTF gewend zijn. Denk dat ze ook echt hun best hebben gedaan om de liefhebbers tevreden te houden met J&W en Alphaverb enzo. Wil er nu juist eigenlijk best graag heen!

Marco2052 11-12-2010 @ 18:58:36

Uitverkocht….. :cry:

Khadber 11-12-2010 @ 19:40:17

@Taxi: Dat dus. “Maarja, D&S zijn commerciele jongens he?”

Staan gewoon al 3 jaar aan de absolute top van de scene en doen het goed. Line-up is gewoon in orde wat mij betreft.

NaarDeQlote 11-12-2010 @ 20:04:48

staat nog gewoon dat je kaarten kan kopen hoor marco?

patrickjeb 11-12-2010 @ 22:19:56

@NaarDeQlote

Op Q-dance.nl staat dat het uitverkocht is

M-bition 12-12-2010 @ 11:19:30

Damn hoe heet die track ook alweer!?!? :confused:

Q-dance4live 12-12-2010 @ 11:53:54

@M-bition
D-Block & S-Te-Fan – Rockin’ ur Mind

Joshua 12-12-2010 @ 12:47:16

Leuke line-up!
wildstylez deepack zatox psyko punkz alphaverb en josh en wesz.

Ik had alleen wel verwacht dat wildstyle en NC de komende feesten gewoon standaard samen zouden draaien.
XQ is altijd wel een goed fiske, dit word geen uitzondering denk ik zo

PinkIsNotGay 12-12-2010 @ 13:47:02

Alle mensen die constant liggen te zagen over de dj’s enzo moeten iets anders gaan doen met hun leven. Luister dan naar andere muziek…

Hard Society 12-12-2010 @ 15:25:29

Op myn Birthday! :D

Martinos 12-12-2010 @ 22:48:59

Lijkt mij best een redelijke line-up! Ik hoef er niet per sé heen, maar ik ga (net als afgelopen X-Qlusive) s’ nachts zeker wel even luisteren! :)

Eline 13-12-2010 @ 01:05:30

Zatox, Deepack, Psyko Punkz, Josh & Wesz, Alphaverb! (l)

QonFuzion 13-12-2010 @ 20:13:14

1:01
Psyko Punkz Special Ability – Flexibility
Goeie grap :D

Opperhoofd 14-12-2010 @ 10:57:02

Seth! als jij het zegt dan is het zo man.

:’)

Martinos, ‘s nachts bij de PC internetstream beluisteren… denk je eens in hoe dat eruit moet zien.

Vrij eenzaam.

Opperhoofd 14-12-2010 @ 10:59:15

PinkIsNotGay, jij denkt dat dat niet tegelijk kan?

Én klagen, én wat anders doen met je leven?

Of heb jij het bizarre idee, dat zegt dan iets over jouw bekrompenheid, dat er mensen zijn die klagen én verder niks doen?

Kortom; dat was een intelligente opmerking. Bedankt!

:’)

Opperhoofd 14-12-2010 @ 11:00:15

Eindelijk Thilo & Evanti! :D

Q-Dance begint wakker te worden! :p

patrickjeb 14-12-2010 @ 14:26:42

Heb me ticket al dus sws aanwezig :D

Hoop op een DBSTF vs The Viper :$

Froozen 19-12-2010 @ 13:49:36

Dat gejank altijd om commercieel dit en dat.
Ga dan lekker naar underground feesten kanker sukkels…

Martinos 19-12-2010 @ 15:27:37

@ Froozen: hou je het netjes, broeder?

@ Opperhoofd: och, ik heb er geen problemen mee als ik in mijn huisje met kennissen thuis lekker een biertje zit te drinken terwijl op de achtergrond X-Qlusive aanstaat…. Met zn 5-en een feestje bouwen is net zo goed mogelijk als met 5.000 man hoor. ;)

Martinos 19-12-2010 @ 15:31:42

@ Opperhoofd…. misschien zelf even wakker worden?
Thilo & Evanti zijn wel al eerder geboekt door Q-Dance.

Nitrophine 20-12-2010 @ 13:25:13

Isaac, Deepack (l) hopelijk setjes van zelfde kwaliteit als Qlimax setjes als ik het over Wildstylez en Zatox heb, hoop dat ze niet tegenvallen op xq.

Jaapert 09-01-2011 @ 21:06:18

wat een belabberd kut feest word dit ik ben blij dat ik geen kaartje heb. ben totaal niet jaloers op jullie het word zwaar kut en iedereen gaat dood