X-Qlusive D-Block & S-te-Fan: Eerste informatie

Op zaterdag 22 januari 2011 vindt X-Qlusive plaats, in de Heineken Music Hall. Vorig jaar stond Headhunterz in de schijnwerpers; nu is het de beurt aan twee andere helden: D-Block & S-te-Fan!

Vanaf het moment dat wij te horen kregen dat X-Qlusive 2011 om D-Block & S-te-Fan zou gaan, leven we in 1 overweldigende roes! Het is voor ons een onwijze eer om in het exclusieve rijtje van artiesten toe te treden, die een eigen X-Qlusive hebben gehost. We hebben er vooral erg veel zin in! De fans weten wat ze van de avond kunnen verwachten; Een goede sfeer, dansende mensen, goede muziek, vette artiesten en een hoop plezier! We kunnen niet wachten tot 22 januari 2011, X-Qlusive D-Block & S-te-Fan!

Wil jij deze editie van X-Qlusive niet missen, zorg dan dat je tijdig je kaart(en) bestelt. De verkoop start op zaterdag 13 november om 00:00 uur en kaarten zijn alleen via Q-dance.nl verkrijgbaar.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-11-2010 om 17:25 door Khadber | Translate:

Reacties (54)

Plaats reactie
MRTN 08-11-2010 @ 17:26:23

:cry: :cry: :cry: :cry:

The Anim0l 08-11-2010 @ 17:29:23

jammer had er graag heen gegaan maar k trek het denk niet om een hele aaf blokje en stefje te horen xD

Lowrenz 08-11-2010 @ 17:30:08

Best jammer dat ik de acts van hun wel heb gezien… Volgens mij is X-Qlusive HMH wel vet, maar voor een hele avond DBSTF Acts met af en toe nog eens iemand anders…
Hmmm neen :( . Dan ga ik liever naar iets anders waar variatie is :) .

watcherob 08-11-2010 @ 17:32:03

Ow ow wat is is er toch gebeurt met XQ. Vorig jaar HHZ was al erg maar dit slaat alles. Je weet dus nu al dat volgend jaar XQ: Brennan Heart is. Jammer dat Q-dance een mooi concept op deze manier te grabbel gooit

Roan 08-11-2010 @ 17:42:34

Stom :(

Achjaa dan maar hopen op 2012 XQ Zatox :) :)

Ricardo1991 08-11-2010 @ 17:47:03

Vind dat ze het best verdient hebben,
En de laatste tijd vind ik hun setjes nog best goed klinken,
Ik ben iedergeval aanwezig (l)

Stokbrood 08-11-2010 @ 17:53:32

weer een jaar die ik oversla :( Jammer dit…

HardstyleLover90 08-11-2010 @ 18:01:28

Was te verwachten, DBSTF op XQ. Q-dance dacht zeker van, na Fusion in HMH kunnen we weer een scantraxx dj nemen..;) Jammer, maar ik ben niet aanwezig. Ik wil dolgraag een keer na HMH, maar hele avond DBSTF.. Nee, dan ga ik liever na Hard Bass!!

back2daparty 08-11-2010 @ 18:09:52

X-Qlusive Holland is toch niet te overtreffen ^^ Misschien als ze X-Qlusive Holland vs Italie nog een x doen dat ze er bij in de buurt komen want dat was ook geweldig maar X-Q Holland was echt DE shit (l)

Rik 08-11-2010 @ 18:25:08

@ Watchrob.

Hoewel ik geen fan ben van Brennan Heart, vind ik dat hij het veel meer verdient dan DBSTF.

Maar er zijn anderen die het nog veel meer verdienen. Deepack, Alpha Twins, Activator, Tatanka enz.

patrickjeb 08-11-2010 @ 18:25:25

Haha over wat ik nu ga zeggen ga ik veel commentaar krijgen :$

Zou best willen gaan :p

Weet iemand of X-Qlusive HHZ vorig jaar snel uitverkocht was?

donkeyrollers 08-11-2010 @ 18:25:29

deze sla ik zonder twijfel over…echt jammer dat hun de X-qlusive krijgen volgend jaar :(

Mol 08-11-2010 @ 18:27:50

Fail.

Munster 08-11-2010 @ 18:28:53

Zeker vet en vorig jaar xq headhunterz was gewoon een kk dik feest ! Gaasseeee raggeee

Mike-O 08-11-2010 @ 18:56:52

Zo jammer dit, maar iedereen voorspelde het al dus ik zie het niet als een tegenvaller. Q-dance redde z’n naam door een Q presents Fusion te geven, maar daalt nu weer een plekje dankzij dit feest dat op hun planning staat.

BuzzLightyear 08-11-2010 @ 18:59:24

Wat een schokkende verrassing zeg. :p
En btw, XQ HHZ was dít jaar.

henk 08-11-2010 @ 19:11:46

Vet! Zeker aanwezig.

QBF-FR 08-11-2010 @ 19:14:31

als de dj’s die ze meeneme knalle :D is er niets aan de hand… net als in de outland!

JP Hardstyle 08-11-2010 @ 19:14:53

:cry:

Q-dance4live 08-11-2010 @ 19:15:46

Tsja… misschien niet de beste keuze van Q. Maar alleen al omdat het in de HMH is ga ik er wel heen!

Taxi 08-11-2010 @ 19:22:24

@Roan

Droom maar verder XQ Zatox :P (Denk ik dan). Word hier niet echt warm of koud van.

Rem6 08-11-2010 @ 19:57:13

Vet voor die gasten!

maar… ik ga alleen als er een TE DIKKE line up komt.
outland vond ik trouwens tegenvallen, deepack en maxenforcer waren de enige die lekker draaide naar mijn mening :P

Oxbow 08-11-2010 @ 20:26:43

als stefan 50 kilo afvalt komt ik wel
maar dat zal hem vast niet lukken met ze dikke pens dus in dat geval sla ik hem over ^^

Inno 08-11-2010 @ 20:39:12

@ Oxbow Wat een onzin

Ontopic:

Hele avond Dbstf, paar scantraxx vriendjes en noisecontrollers… mmm, deze sla ik over :D

Envious 08-11-2010 @ 20:51:18

gaaap

had liever X-Qlusive B-Front ;P

Khadber 08-11-2010 @ 20:56:42

@Envious: Dat zou ik pas onterecht vinden. B-Front is pas een jaar definitief doorgebroken.

Maar goed. Het was verwacht. Ik ga denk ik niet. Heb het geld ook nodig voor wintersport en 4 weken weg met mijn studie.

Rik 08-11-2010 @ 21:16:44

@Taxi

XQ Zatox zou helemaal niet zo gek zijn, en dat baseer ik niet op dit jaar (juist niet eigenlijk). Maar meer op zijn verleden, kijk alleen al is naar al die top releases (onder andere aliasen).

Hardlover15 08-11-2010 @ 22:26:38

Die gaan ook gruwelijk de fout in naa hun XQ( kijk maar naar HHZ) ik vind ze nu al niks en ben te jong :p

derniels 08-11-2010 @ 22:38:23

brennan heart of alpha twins verdienen het veel meer. frontliner had helemaal dik geweest. hopen dat het volgend jaar noisecontrollers wordt(denk het wel)

Bezemsteel 08-11-2010 @ 23:20:35

Nee, volgend jaar weer italiaans iemand, NC worden het vast wel maar ik vind dat Q-dance dit concept maar eens onder de loep moet nemen. Deze XQ slaat namelijk nergens op, wat hebben deze 2 mensen nou toegevoegd aan de hardstyle, alleen MMA en Ride with uz waren enorme klappers, en op dat album stonden een aantal aardige tracks.. Geen XQ waardig, ben bang dat het ook niet heel snel uitverkocht zal zijn.

G1LL 08-11-2010 @ 23:40:48

Ze hebben het zeker wel verdient, jammer dat ik hun stijltje een beetje beu ben..

Maestro N 08-11-2010 @ 23:50:44

wat een bs, ze staan gewoon op de 2e plaats als hard dance dj’s. Dit is gewoon verdiend, hun stijl is ook uniek dus ik ga zeer wrs hier naartoe!:)

bob marok 09-11-2010 @ 02:07:10

Vind het wel dik verdiend hoor. Als je eens bekijkt hoe die gasten de laatste jaren zijn gegroeid en wat ze berijkt hebben vind ik het toch dik verdiend.
Ben het er wel mee eens dat het wel erg vaak een Scantraxx artiest is maar dat dit onterecht zou zijn ben ik het niet mee eens.
Volgend jaar X-Qlusive Noisecontrollers :D

DoubleDutch 09-11-2010 @ 02:14:56

@ Bezemsteel, ik denk juist dat het wel uitverkocht gaat geraken.

Addo 09-11-2010 @ 08:22:05

Hebben ze het verdiend? Nou ja,
Maar ik vind ze te soft, zelfs wat aan de saaie kant.
De laatste goeie vond ik X-Qlusive Technoboy. Van die setjes heb ik met volle teugen genoten.
Hier lijkt het me sterk of het me zal kunnen boeien..

DarkSymphony 09-11-2010 @ 09:25:42

oke dit vind ik dus echt niks… ik vind echt niet dat D-block & S-te-Fan het verdienen….
had liever Alpha2 gezien of frontliner ofso haha :D

Overload 09-11-2010 @ 09:57:08

ik denk dat ze het wel hebben verdiend omdat je erg gegroeit zijn de afgelopen tijd ook qua publiek en fans..
naar mijn mening had ik deze xq aan iemand anders gegund.. maar wij organiseren de feesten niet en er zijn zat mensen die hier wel heen willen.

Joshua 09-11-2010 @ 10:08:31

XQ is altijd fijn:) zelfs met dbstf!
artiesten die wrs wel langs mogen komen:
Deepack
wildstylez
HHZ
Frontliner
Coone
Nosferatu
Noisecontrollers

Bezemsteel 09-11-2010 @ 10:20:38

Ja, en daar is het probleem, waar de vorige XQ zoals Zany, showtek juist hele dikke en verrassende sets opleverde, zal hier wel weer een 13 in het dozijn verhaal worden. In het rijtje The prophet, zany showtek TBY en zelfs HHZ heb ik 100x liever Isaac. Die man heeft het verdiend. Deze 2 gasten zijn imo heel erg populair, maar hebben echt 0.0 toegevoegd aan onze scene.

Dunjo 09-11-2010 @ 10:36:54

Denk dat ik toch wel ga kijken. HMH is natuurlijk altijd goed.
Alleen jammer dat de laatste releases geen klappers waren.
Als het da wel waren geweest hadden we hier ook geen hele discussies over gevoerd,
of ze het verdienen of niet. Maar had liever Deepack ofzo gehad.
Draaien toch al wat langer mee enzo.

Luck-E 09-11-2010 @ 11:35:25

Ik zou vooral gaan vanwege de HMH en het concept. Vond het dit jaar met HHZ erg vet, omdat hij superveel nieuwe en vaak ook vette collabs neerzette en bijna zijn hele discography liet horen.
Is eens wat anders dan allerlei verschillende setjes van een uur en vertrouw er wel op dat DBSTF er wat van kunnen maken, ondanks dat het al redelijk uitgemolken artiesten zijn.

knotsjebilly 09-11-2010 @ 11:42:00

Zal wel ongeveer (al dan niet precies) hetzelfde worden als thrillogy 2009. Dat ik op een gegeven moment maar naar kelly ben gegaan want die draaide wel leuk :D

Martinos 09-11-2010 @ 12:32:48

@ Rik: Inderdaad…als je kijkt naar de prestaties die in het verleden geleverd zijn… is een X-Qlusive Deepack of X-Qlusive Alpha Twins VEEL terechter…… het is dus toch DBSTF geworden…. zucht… waar zit Q-Dance met zn hoofd?

WIJNUH 09-11-2010 @ 15:31:22

Denk dat ze stiekem toch wel een leuke line-up in elkaar kunnen knutselen hoor

Deepack
Coone
Isaac
Wildstylez/Headhunterz
Noisecontrollers
Max Enforcer/EA
Zatox (misschien dat die Madhouse dan eindelijk eens komt)
DBSTF Live
+ nog 1 live-act (misschien weer icm Deepack ofzo)

Is toch alleszins redelijk als de inbreng van de andere artiesten eerlijk verdeeld is denk ik

M-bition 09-11-2010 @ 16:42:36

Fail! Ze zijn misschien gegroeid maar vind dat ze nu wel weer aardig naar beneden knallen wat ik overigens wel jammer vind hoor want heb ook sets van hun gezien waarvan ik echt heb genoten.. Alleen deepack, b-front of Alpha twins was iets meer op z’n plek geweest denk ik… Naja zal een eindeloze discussie blijven maar word vast wel een mooi feestje in de HMH ;)

The Anim0l 09-11-2010 @ 18:20:40

neem gewoon een dj die nu helemaal de shit is

crypsis/b-front/frontliner/ran-d/zatox/pitcher/

en bouw daar wat omheen ipv een dj uitkiezen die door iedereen al uitgekotst word

Bezemsteel 09-11-2010 @ 19:51:59

Tatanka zou meer dan terecht zijn, altijd dikke releases, draait super dik, en daar kan je een verassende line up van maken. Dit jaar lekker overslaan, zal vast leuk feestje worden, maar alles behalve speciaal

Stynz1234 09-11-2010 @ 21:22:32

ik denk dat iedereen dblockstefan met hun standaard stijl beetje zat aant worde is :p
ist nie

Seth! 10-11-2010 @ 09:25:11

@ The Anim0l hahahaha dat slaat toch helemaal nergens op ;)

Als je zegt van neem eerder Isaac/Deepack/Alpha²/Tat&Zat dan zeg ik oké daar heb je een punt.

Verder vind ik het wel terecht, DBSTF zijn toch wel de grondleggers van een nieuw soort hardstyle die sinds 2006 heel erg populair is geworden. Ik geloof ook wel dat het een dik feest word, ik heb er iig zin in :)

GReddy 10-11-2010 @ 13:28:41

@seth!

Klopt
het boeit mij eigenlijk echt niet wat ze allemaal zeggen en zijn me absolute helden (al 2 jaar lang) en gaat echt een knal feest worden :)

The Anim0l 10-11-2010 @ 16:19:31

@ seth

ik heb het over dj’s die NU helemaal in zijn

rodger88 11-11-2010 @ 11:29:06

deze gasten zijn voor veel mensen echt wel de bom
Ze verdienen dit!
Is een kroon op hun werk!

Ga wel kijken of ik hier naar toe kan

Grazer 12-11-2010 @ 00:13:24

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: kan het nog erger worden… :cry:
De hele avond weer van die kotsende meezing nummers en music made addict in 5 verschillende remixen horen pff!!! ga er zeker niet heen.

Volgend jaar maar weer hopen op Q-Xlusive Zatox!!!!

broodroosterr 12-11-2010 @ 08:56:39

deze mannen hebben het toch zeker dik verdiend en hebben ook zeker veel toegevoegd aan de scene :cool: nu is alleen de publieke bash van hhz naar dbstf verschoven omdat mensen hun populaire nummers te vaak hebben gehoord ;D
ff kijken of het lukt om te gaan, hardbass staat dan ook weer om de hoek :huh: