X-Qlusive – D-Block & S-te-Fan: Technische problemen tijdens uitzending

Vanwege technische problemen met de internetverbinding in de Heineken Music Hall kon X-Qlusive – D-Block & S-te-Fan niet uitgezonden worden.

Het hele event wordt daarom aanstaande zaterdag 29 januari alsnog uitgezonden op Q-dance Radio.

Timetable Q-dance Radio
22:30 – 00:00 Isaac
00:00 – 01:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 – 02:00 DBSTF Top 10
02:00 – 03:00 D-Block & S-te-Fan VS Zatox
03:00 – 03:45 D-Block & S-te-Fan VS Isaac
03:45 – 04:45 D-Block & S-te-Fan VS Headhunterz
04:45 – 05:15 Dee-Block & S-te-Pack LIVE
05:15 – 06:15 D-Block & S-te-Fan VS Psyko Punkz
06:15 – 07:00 D-Block & S-te-Fan VS The Viper
Hosted by: Villain

X-Qlusive – D-Block & S-te-Fan
Tijd uitzending: 22.30 – 07.00
Online: http://radio.q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-01-2011 om 18:22 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
robkuh1990 23-01-2011 @ 18:25:08

niet gewoon overdag uitzenden :|

nielstil 23-01-2011 @ 18:32:23

Ga ik toch niet weer voor opblijven. Heb vannacht al tot half 3 op mijn honger blijven zitten.

Roebén 23-01-2011 @ 19:03:32

Snap ook niet wrm ze het dan nu niet gewoon overdag doen.

Martinos 23-01-2011 @ 19:43:02

Falend :S

Luister die setjes dan volgende week zondag wel :p

Maximum 23-01-2011 @ 20:16:26

eerst geen goede verbinding hebben en hard falen en ons dan nog blij proberen te maken, door alsnog de setjes uit te zenden. Oke dat kan en dan doen ze niet NORMAAL in de middag, maar gewoon s’avonds laat. wat een ongeloofelijke FAAL!

Kettingzaag 23-01-2011 @ 20:26:17

Beetje jammer ja dat ze het savonds doen.. :P

Jor-D 23-01-2011 @ 20:47:08

Pfff beetje verwend Maximum? Zie het als een extra’tje dat ze events uitzenden, ze zijn het namelijk niet verplicht (zit niet bij een kaartje inbegrepen)

Tijdstip van zo’n heruitzending had wel wat beter gekozen mogen worden, ben ik met je eens :)

katamaran 23-01-2011 @ 22:02:37

Vind ik dit erg? nee, ga denk ik toch niet luisteren. Maar voor voor de rest eens met Jor-D.

mikeee 23-01-2011 @ 22:35:12

Ik luister de livesets wel :p

lamtak 24-01-2011 @ 00:26:01

Ik vind eigenlijk alleen Isaac interessant dus ik heb er zelf geen problemen mee :cool:

Freeman 24-01-2011 @ 10:08:28

Luister je het zondagmiddag toch,
staan ze wel online.
Is toch beter als je er was, wát een feest ! (l)
M’n verwachtingen overtroffen ^^

patrickjeb 24-01-2011 @ 10:10:36

Download ze zondag wel (A)
Heb alleen Isaac niet meegekregen :P

badciepo 24-01-2011 @ 11:25:26

Beter dat we de lifesetjes alsnog krijgen :)

badciepo 24-01-2011 @ 11:28:23

jammer dat ik de setjes niet kan luisteren idd. :(
Maar ben het met Freeman eens: dit feest heeft al mn verwachtingen overtroffen!
Wat een knalfeest :) Heerlijk! En wat een geweldige sfeer :) Mensen bedankt allemaal!
Op naar Hardbass! :)

M-bition 24-01-2011 @ 11:38:35

Oh wat een belachelijk topfeest was dit ;) Gangsters don’t dance en To the top de knallers van de avond voor mij! (l)

@Freeman: Denk ik dat jij bent wie je bent ;)

QnalQut 24-01-2011 @ 12:59:28

Was idd echt mega… Ik vond zelfs hhz goed en uberuberhard draaie .. :) ..
Toppers van de avond: zatox, isaac 2e x, en dee-block & S-Te-Pack!

BadToTheBone 24-01-2011 @ 15:18:17

En dat terwijl ieders deze X-Qlusive liep te bashen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D

WZY 24-01-2011 @ 15:40:58

@BadToTheBone, de gene die zeggen dat het een topfeest is heb ik nog nooit zien posten of iets anders :huh: en die hebben ook niet gezegt dat het een K*T Xqlusive word ;)

QBF-FR 24-01-2011 @ 16:13:20

X-Qlusive was fuicking goud, livesets zeker nog een keer luistere :D

NielsRM 27-01-2011 @ 20:45:26

Rot toch op met je technische problemen!

Werkte vroeger in de geluidstechniek in een niet nader te noemen theater en er was een keer een danseres te laat (zeg een half uur) een uit de openingsscene!
Onze excuses, wegens een technische storing… bla bla bla!!

Alleen omdat de meesten er niks van begrijpen dus het maar aannemen.
Zullen wel gewoon artiesten geen toestemming hebben gegeven om het uit te zenden

Jor-D 27-01-2011 @ 23:55:00

@NielsRM: Ja, want daarom zenden ze exact hetzelfde uit als wat ze vorige week zaterdag hadden beloofd…. Dat van artiesten die geen toestemming hebben gegeven is dus een beetje uit de lucht gegrepen ;)

Freeman 31-01-2011 @ 08:45:17

@ M-bition: Ik weet niet wat je denkt wie ik ben ;) Maar zou kunnen haha!
& wát een kippevel weer als je de setjes luistert & aftermovie kijkt!

Karine 07-02-2011 @ 19:29:35

Wat een feestje ja! (l)

Reageren