X-Qlusive Headhunterz is uitverkocht

Alle kaarten van X-Qlusive Headhunterz zijn weg.

De VIP-kaarten waren al bijna meteen uitverkocht en na exact een week kaartverkoop zijn alle 5500 kaarten weg voor het eigen feest van Headhunterz op 30 januari 2010 in de Heineken Music Hall.

Een line-up of iets in die trant is nog niet vrijgegeven, de trailer echter wel:
YouTube Preview Image

Meer is er op dit moment niet bekend.

Headhunterz over X-Qlusive Headhunterz:
“In the next few weeks, I will take you with me into my world and show you various aspects of my life. Feel free to visit Q-dance.nl, my Twitter @djheadhunterz or the YouTube Channels /headhunterzmedia or /qdancedotnl to stay fully up to date. It will be different, but I hope you will like this approach and I am looking forward to rocking the HMH together with you.”

X-Qlusive Headhunterz



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-12-2009 om 12:03 door Khadber | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Stokbrood 13-12-2009 @ 12:29:58

Heeft toch lang geduurt… ben er niet bij… miss de volgende XQ die mij meer aanspreekt

FRArnold 13-12-2009 @ 12:31:14

Ooh, lekker is dat! Dacht in Januari nog wel even kaarten te halen!
Haha.

Nou maar even bij iemand losweken!

Wel leuk dat die ons de komende weken meeneemt in zijn leven :p !!
Commerciele zak, maarja, geniaal achter de draaitafels! :D

Zinloos geluid 13-12-2009 @ 13:25:01

neee!, ben helemaal vergeten een kaartje te scoren :cry:

Pur-e. 13-12-2009 @ 13:29:57

@ Zinloos geluid:

ME 2 -_-

Frankert 13-12-2009 @ 14:06:07

Ikke niet xd Kan niet wachten. En binnen een week uitverkocht vind ik best wel snel :P Hardbass is die week erna ook he.. Even goed nog uitverkocht (Y)

Q-dance4live 13-12-2009 @ 14:11:11

@Frankert

Hardbass sux!!
Headhunterz is ook niet alles, maar de feestjes in de HMH zijn altijd lekker.
En gelukkig draait hij niet alleen ;)

Saimen 13-12-2009 @ 14:48:43

@ Zinloos geluid:

hier nog 1.. :(
Ik dacht nahh doe ik maandag wel..

Michelle 13-12-2009 @ 14:48:55

Kaartjes al lang binnen :D
Wordt weer een mooi feestje (l)

Stephan 13-12-2009 @ 16:29:18

Iedereen ligt maar te zeiken op Headhunterz maar het is toch mooi uitverkocht :-) ook diegene die op hem zeiken hebben ticketje gescoord lees ik :-) beetje hypocriet

Jeroen! 13-12-2009 @ 17:04:59

wordt echt gruwelijk!!

oostzaner 13-12-2009 @ 17:20:11

en ik wilde vandaa een kaartje kopen Goedverdoeme!!!!

No Fearzz 13-12-2009 @ 18:02:48

Aanwezig!! (l)

Josh 14-12-2009 @ 09:15:59

@ Stephan: You read my mind!

Ik schijt ook op dit soort personen. Deze mensen zorgen ervoor dat NL
het beeld krijgt niet meer los te kunnen gaan. Staan zo’n avond een
beetje voor zich uit te staren en te ouwehoeren. Na zo’n feets een hele
referentie geven op het forum over hoe slecht hij het wel niet vond.
Laat die kaartjes gewoon lekker bij de winkel voor de echte hardstyle
liefhebber en ga lekker naar de plaatselijke kroeg… pak een biertje met
je vrienden en ga daar lekker al die artiesten afzeiken die je stiekem in
je dromen zelf had willen zijn. ZONDER HET FORUM TE VERVUILEN!

Deze jongen is er zeker bij… want als hij iets niet ziet zitten
koopt hij gewoon geen kaartje. Willem, we gaan die HMH rocken kerel!!!

Love_Fulfilled 28-12-2009 @ 18:52:23

Eerste keer HMH voor mij, kijk hier heeeel erg naar uit :) ..!!

No Fearzz 08-01-2010 @ 09:40:03

Waarom duurd het zolang totdat die line-up bekend wordt gemaakt?
Heb hier zin in!! (l) M’n eerste feestje van 2010 :D

Reageren