X-Qlusive Headhunterz: Noisecontrollers over Headhunterz

Op Q-Dance.nl is een interview gepubliceerd met de Noisecontrollers over X-Qlusive Headhunterz wat zich aankomende zaterdag afspeelt in de Heineken Music Hall te Amsterdam.

Noisecontrollers:
”We zien enorm uit naar X-Qlusive – Headhunterz! De liefhebbers kunnen heel wat spectaculaire optredens verwachten op dit evenement… Voor de wat langere termijn komt Headhunterz met iets speciaals! Wat dat precies is, houden wij, Noisecontrollers, nog even voor ons maar we hebben voor nu wel twee andere leuke nieuwtjes. Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd. En voor aanstaande zaterdag hebben we speciaal een track gemaakt, die niemand nog heeft gehoord. We kunnen niet wachten en we zullen er alles aan doen om van X-Qlusive een succes te maken!”

Het volledige interview is te lezen op www.q-dance.nl.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-01-2010 om 21:11 door Khadber | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
NoiseHunterZ 26-01-2010 @ 21:13:00

helden kwil die track wel is horen :p

Anxiety 26-01-2010 @ 21:20:35

KAN NIET WACHTEN :D

Izbut 26-01-2010 @ 21:28:30

Ik ben zooo benieuwd:O

Dustydus 26-01-2010 @ 21:31:06

Shit man zit steeds harder te baalen dat ik er niet na toe ga xD

Hoop echt dat er een cd van uit komt weet iemand dit ?

oostzaner 26-01-2010 @ 21:31:14

Oke Rickie, wij gaan ook naar Noisecontrollers……….

Dennis Aka Mash 26-01-2010 @ 21:42:45

Headhunterz X-Qlusive Anthem?

Khadber 26-01-2010 @ 21:44:23

Psychedelic is volgens mij gebombardeerd tot leading tune, zoals Double Dutch Darkies dat was vorig jaar.

Dustydus 26-01-2010 @ 21:48:29

@ Khadber Helemaal gelijk !!! hij moet uitkomen gek !!!!

Ravenwood 26-01-2010 @ 21:53:26

“Vanaf februari is de studio van Headhunterz twee meter naast die van Noisecontrollers gevestigd.”

Headhunterz naar Fusion?

heb ik het nu totaal mis of heb ik gewoon wat gemist de laatste tijd?

frankhardenberg 26-01-2010 @ 22:04:19

@ Ravenwood no way als je kijkt naar dat interview dat ie laatst nog met The Prophet had!
aan de andere kant misschien was dat wel als afscheid?
of zou Scantraxx allemaal bij Fusion intrekken ofzo? met een pand ernaast?

Rik 26-01-2010 @ 22:23:16

Nu ik ben meer benieuwd naar wat de toekomst gaat brengen… HHz met de studio naast NC, wat gaat dat betekenen?

Dwaass 26-01-2010 @ 22:36:53

Nog eventje en we staan er ken niet wachten joh!

G1LL 26-01-2010 @ 22:57:47

Hmm, nog iemand die z’n ticket verkoopt? :p

Delcone 26-01-2010 @ 23:02:09

@ Ravenwood no way als je kijkt naar dat interview dat ie laatst nog met The Prophet had!
aan de andere kant misschien was dat wel als afscheid?
of zou Scantraxx allemaal bij Fusion intrekken ofzo? met een pand ernaast?

Lijkt me sterk als het letterlijk 2 meter is:P

rickie 26-01-2010 @ 23:45:13

dat stond toch al vast yorick :p Enige dj’s die waarschijnlijk wat harde fusion platen gaan draaien

ben wel echt benieuwd naar die nieuwe track van hun

Frankert 27-01-2010 @ 00:01:46

Nice.. Gaan ze die track dan draaien tijdens de NC optreden? Want ik wil hem niet missen :P

Sunboom 27-01-2010 @ 01:18:48

Eindelijk wat diepgang :) mag nog véél meer van mij.

Qre8ive 27-01-2010 @ 09:14:41

@Delcone…. het zou nog echt kunnen ook, tussen de studio’s van NC (zijn er 2) en de studio van the pitcher is nog zat ruimte voor een extra studio :P

freddyadu8 27-01-2010 @ 09:20:57

Headhunterz zal niet naar Fusion vertrekken, blijft lekker bij scantraxx. Maar zit zijn studio dan nou in eindhoven, terwijl hij een stuk hoger in NL woont? of waar woont hij ondertussen?

Maaster! 27-01-2010 @ 10:09:33

Waarschijnlijk zal HHZ de komende tijd gewoon even bij Fusion op bezoek komen om wat tracks te maken. Heeft toch verder niks met een label switch te maken? Jullie lezen het te direct ;)

DFH 27-01-2010 @ 12:17:05

denk ook niet dat ie Scantraxx Reloaded zomaar opgeeft. Verder echt vet interview!

Timmer 27-01-2010 @ 16:19:31

noisecontrollers studio is in het fusion gebouw WTF,, maar Heady heeft zijn studio thuis. Dus denk eerder dat Headhunterz gaat verhuizen :p

Poma 27-01-2010 @ 16:23:04

ben benieuwd naar de nieuwe track van NC en HH

Marino 27-01-2010 @ 17:03:45

Jezus jullie nemen alles wel heel serieus. Here are the facts

HHZ is kortgeleden naar venendaal verhuisd en heeft zijn studio meegenomen, de noisecontrollers hebben 2 studio’s. 1 bij fusion in Eindhoven en 1 in Veenendaal. À kay à naast het huis van hhz dus.

Daarnaast zal hhz noooooooooooooit van label wisselen. Hij heeft notabene zijn eigen sublabel bij scantraxx en hij is beste matties met Dov. So thats it

Gangsterdwerg 27-01-2010 @ 19:06:06

+1 voor Marino

Martinos 28-01-2010 @ 13:53:24

Marino heeft helemaal gelijk inderdaad…

HHZ naar Fusion… dat gelooft niemand toch echt serieus?

Minispark 28-01-2010 @ 15:21:29

Zijn jullie knettergek geworden, precies wat marino zegt ja!
Denk je bovendien dat Dov hem zo maar laat gaan! Weet je hoeveel provisie
die krijgt op de platen van HHZ :P

Het is vergelijkbaar met de transfer van Ronaldo naar Real Madrid, alleen
praat je dan over miljoenen:P Ojah en wat ook anders is is dat dit dus nooit
zal gebeuren.

Donkey controller 02-02-2010 @ 10:57:49

Gaat hhz nou na het fusion gebouw? of gaa tnc naar hem ?

Reageren