X-Qlusive Headhunterz – Welcome to my World

Op 30 januari krijgt Headhunterz een eigen X-Qlusive in de Heineken Music Hall: Welcome to my world. De kaartverkoop start op 5 december.

“Hi people,

It’s Headhunterz. On January 30th 2010, I will team up with Q-dance for the next edition of X-Qlusive! I am more than excited and so happy that this is going to happen.

In the next few weeks, I will take you with me into my world and show you various aspects of my life. Feel free to visit Q-dance.nl, my Twitter @djheadhunterz or the YouTube Channels /headhunterzmedia or /qdancedotnl to stay fully up to date. It will be different, but I hope you will like this approach and I am looking forward to rocking the HMH together with you. Check my teaser here.

Hope to see you all in the Heineken Music Hall Amsterdam!

Peace & Love,
Heady”

Kaartverkoop
De kaartverkoop start op 5 december om 12:00 bij Ticketonline.nl en Free Record Shop

X-Qlusive Headhunterz



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-11-2009 om 10:41 door Jor-D | Translate:

Reacties (52)

Plaats reactie
HardStyler 28-11-2009 @ 11:16:19

Ik zag het al aankomen eigenlijk.
Maar als hij zo blijft doorgaan als zijn setje op Qlimax..
Ziet het er al terug wat beter uit . :roll:

oostzaner 28-11-2009 @ 11:53:19

Headhunterz = Het liefje van Q-dance dit jaar. Ik begon dat te denken toen hij af mocht sluiten op Defqon.1. :p

Simizle 28-11-2009 @ 12:11:17

Yeah! Deze gast verdiend het echt zeg! Hij gaat altijd helemaal tot de max :)
Misschien dat ik wel aanwezig ben :D

Tatabana 28-11-2009 @ 12:22:48

wat een verassing wie had dat gedacht :D

Addo 28-11-2009 @ 12:29:20

iedereen had dat gedacht denk ik :D
He deserves it ^^

The Anim0l 28-11-2009 @ 12:29:50

woehoe hitjes parade
miss dat k ga
maar dan gaak niet voor hem

Saimen 28-11-2009 @ 12:43:35

Was te verwachten idd :D
Weet nog niet of ik erheen ga, week erna is Hardbass en daar ben ik zeker weten aanwezig…

JRn 28-11-2009 @ 13:09:38

Line-up kun je ongeveer wel raden:
Gostosa
The Prophet
Wildstylez
Technoboy

Timmer 28-11-2009 @ 13:43:23

was inderdaad te verwachten,, na headhunterz in outland ;)

Nick 28-11-2009 @ 13:46:54

hm een keer niet op m’n verjaardag.
Wellicht wel aanwezig!

Dakpan 28-11-2009 @ 13:54:08

Headhunterz jammer, maar Hardstyle in de HMH sla ik sws niet over!

SkylineNL 28-11-2009 @ 14:44:13

Heerlijk setje gehoord van m op Qlimax :D

aanwezig!

Chubby Fucker 28-11-2009 @ 15:12:07

Goh de originaliteitsprijs gaat naar Q-dance…

Headhunterz ik pas……

Had gegaan als Tatank, Zatox, Deepack of Alpha Twins er had gestaan….

Chubby Fucker 28-11-2009 @ 15:13:23

Gostosa
The Prophet
Wildstylez
Technoboy
Headhunterz
Abject of Frontliner
Tatanka misschien vanwege die paar samenwerkingen die ze hadden
Noisecontrollers
JDX
Live: Project one

denk dat je daar op kan rekenen

eMule 28-11-2009 @ 15:14:41

ja, niet aanwezig dus

alwin 28-11-2009 @ 16:02:51

Denk wildstylerz ook wel ofniet?

Rik 28-11-2009 @ 16:49:07

JDX?

Lijkt me sterk.

DoubleDutch 28-11-2009 @ 16:50:46

Mooie affiche vind ik wel ;)

iSenSe 28-11-2009 @ 17:29:25

wel verwacht idd:)
toch vet!
alleen vreemd dat de XQ’s vlak achterelkaar komen..

Stokbrood 28-11-2009 @ 18:11:43

weet niet of ik ga… liever iemand anders gezien :confused:

Heady 28-11-2009 @ 18:20:29

Natuurlijk wil ik zo’n feestje niet missen.
Headhunterz is gewoon fcking briljant!

maar zo te verwachten is ‘t tegenwoordig niet meer..
tis tegenwoordig ook D-Block & S-te-fan, die opgehemeld worden..

rickie 28-11-2009 @ 19:53:26

had liever alpha twins gezien ofzo maar het is wel lekker dicht bij :D
eerst nog maar even de line up afwachten als het tegen die tijd nog niet is uitverkocht :p

Khadber 28-11-2009 @ 20:11:06

Tja, deze zag men van heide en verre aankomen. Op sich is het geen rare keuze gezien de populariteit van Headhunterz, vooral internationaal!
Verwachtte line-up van mijn kant:
Headhunterz
Wildstylez
Gostosa
The Prophet
Noisecontrollers
Technoboy
en wat losse acts (DBSTF doet het goed bij Q-Dance, plus Zatox eventueel, dan zijn we wel klaar)!

broodroosterr 28-11-2009 @ 20:38:36

itliaanse shizzle mag altijd thuis gelaten worden maar de rest zou mooi zijn ;- )
ff kijken ivm hardbass :(

Frankert 28-11-2009 @ 20:58:33

AAAAAAAAAAAAAANWEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DaveG 28-11-2009 @ 21:07:15

van de partij!

HMH (l)
Headhunterz (l)

Flixx 28-11-2009 @ 21:39:10

mijn interesse in qlimax is dit jaar een beetje verminderd, vond ze vorig jaar op & top, samen met Project 1. Dat album van vorig jaar Project 1 vind ik het vetste album dat ik ooit gehoord heb. ze draaien nu al vanaf Qountdown 2008-2009 nummers zoals rate reducer & her voice, nouja zo hoor ik het toch in hun livesets.

Glenno 28-11-2009 @ 21:50:56

@Flixx minder bier voor jou xD

Q-dance4live 29-11-2009 @ 11:41:02

:)

No Fearzz 29-11-2009 @ 12:22:25

Hier moet ik heen!!!!!!!
Headhunterz (l)

desertstorm 29-11-2009 @ 13:21:15

najah om nou te zeggen dat deze gast het ECHT VERDIENT..

Misschien doet hij dat wel, maar niet meer dan de andere dj’s/producers die minstens evenveel hun best doen.

Had toch liever een Zatox X-Qlusive gezien.. Maarjah. Mag niet klagen hiermee.. Misschien komtie nog wel langs.

Khadber 29-11-2009 @ 13:58:57

Tja, van velen is het niet de favoriet, maar met name internationaal is Headhunterz zoveel groter dan de concurrentie. Dus heel erg gek vind ik het niet. Hij is voor mijn gevoel nog enigzins “nieuw” aan de top in vergelijking met concurrenten Deepack en Alpha Twins (de andere 2 die veel genoemd waren in de geruchten), maar je kunt het totaal niet onverdiend noemen!

broodroosterr 29-11-2009 @ 15:36:52

haha deepack, nadat ze op in qontrol 09 born to be wild durfde te draaien, ben ik er definitief klaar mee ;-D headhunterz is de man opt moment voor xq imo ;)

KSwoosh 29-11-2009 @ 16:06:48

lijkt me egt bruut :D

pak melk 29-11-2009 @ 16:35:02

verwacht frontliner toch ook wel..
vanwege zn reactie op die vraag op q-base, en onder de naam abject toch wel paar plaatjes met heady gemaakt. :D

word wel mooi feest denk ik

G1LL 29-11-2009 @ 17:10:00

Ik wil hier best bij zijn! Headhunterz heeft mij eigenlijk altijd wel geboeit!

Just4Music 29-11-2009 @ 18:03:04

@ pak melk
ik denk dat het de tijd nog niet is voor frontliner x-qlusive

pak melk 29-11-2009 @ 18:07:10

@ just4music

Ik bedoel dat frontliner wel in de line up zou kunnen komen ;)

dawasiknie 29-11-2009 @ 22:32:08

Frontliner vast wel. Scantraxx Roots is een klassieker!

Dailymoments.nl 30-11-2009 @ 11:10:13

Hij heeft af mogen sluiten bij Defqon, heeft een eigen show in Outland gehad. Vond het wel ff genoeg zo.

XQ scantraxx is ook nog redelijk recent. En deze line-up zal er niet ver vanaf wijken. Dus nee.

Tis dat Ome Dov gewoon connecties heeft met Q-dance…….

Had liever een XQ tatanka, zatox of Deepack gezien.

Michelle 30-11-2009 @ 18:36:41

QX in HMH (l)
Headhunterz draait altijd leuk :D

Dus ik ben zeker aanwezig!!! :cool:

Luyz 30-11-2009 @ 22:14:16

does anyone know which font is on the cover from the headhunterz text

Liq 01-12-2009 @ 18:34:58

TIJDEN:

Aanvang: 21:00 uur
Verwachte eindtijd: 07:00 uur
Bron: HMH Site

Lajsen 01-12-2009 @ 20:16:20

How many Euro (€) doesw it cost? :D

Wesley 02-12-2009 @ 09:59:51

wordt een top avond!!!!!

Andre 04-12-2009 @ 10:04:07

iemand enig idee wat de kaartjes gaan kosten ??

ccc 04-12-2009 @ 11:09:55

25 euro exlc administratie kosten.

Michiel 04-12-2009 @ 15:13:20

25 euro lijkt me niet, waar heb je die info vandaan?

Denk eerder 45,- excl adminstratie kosten..

Andre 04-12-2009 @ 15:57:31

laten we het zo zeggen, ik HOOP dat het 25 ex admin gaat kosten, maar ik DENK dat het inderdaad 45 ex gaat kosten…..hopen doet leven mannen !!

Absolutsen 09-12-2009 @ 10:34:41

Nieuwe producties zijn erg lekker van ome willem! Toch sla ik over.. :p

BassPowerJelmer 09-12-2009 @ 17:31:35

VIP kaarten binnen :D !

goodmartinus 05-01-2010 @ 09:57:34

kdacht aan:
Coone
Gostosa (jammer genoeg :’(, dat vrouwke kan echt niet draaien!)
Wildstylez
Noisecontrollers LIVE
Technoboy
The Prophet
Deepack?
DB&ST
Zatox als afsluiting?

Reageren