X-Qlusive Holland: Neerlands Trots – Eerste informatie

Het was aan het einde van Mei, in het jaar twee-duizend-en-drie. In de Heineken Music Hall te Amsterdam vond X-Qlusive Holland plaats, een groots dansfestijn wat volledig in het teken stond van ‘The Match of the Century’.

Zij aan zij streden de helden van weleer tegen elkaar in een heuse boksring. Met een uitverkocht huis en enkel vermaak van eigen bodem, bestempelden de jeugdige bezoekers het festijn destijds als een uitermate geslaagde nacht.

Ruim 6 jaar na dato is er veel veranderd: een nieuw geluid, nieuwe helden en een nieuw publiek. Hoogste tijd voor een herhaling, maar dan in een geheel ander jasje. Zaterdag 10 oktober 2009 gaat Q-dance op retour. De nacht, getiteld X-Qlusive Holland – Neerlands Trots, zal een Oer-Hollandse sfeer ademen. Alle karakteristieken van ons mooie land zullen de revue passeren. Tooi uzelf op 10/10 in uw favoriete Hollandse kostuum en neem deel aan dit vaderlandse dansspektakel.

Kaartverkoop
Toegangsbewijzen, zowel regulier als VIP, zijn te verkrijgen vanaf zaterdag 15 augustus bij alle filialen van Free Record Shop en op de digitale snelweg bij Ticketonline.

Trailer
Bekijk de trailer van X-Qlusive Holland – Neerlands Trots hier.

Update:
de eerste naam van X-Qlusive Holland is al bekend. Niemand minder dan Charly Lownoise zal komen draaien, zo staat op zijn site aangekondigd!

X-Qlusive Holland: Neerlands Trots



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-08-2009 om 14:50 door Khadber | Translate:

Reacties (30)

Plaats reactie
DJBravo 07-08-2009 @ 14:53:49

Klikt gaaf :D

Maximize 07-08-2009 @ 14:59:11

Lijkt me echt een vet feest :D

Ravenwood 07-08-2009 @ 15:06:43

haha heerlijk thema en een geweldige trailer xD
man ik baal er echt van dat ik nog geen 18 ben :(

Mol 07-08-2009 @ 15:09:43

Wil hier echt graag heen maar hopelijk staat de zaal straks niet vol met allemaal van die carnaval/koninginnedag outfits :p

Khadber 07-08-2009 @ 15:11:15

IETS te toevallig getimed eerlijk gezegd.. Precies met Decibel info..

Gokje lineup: (gebaseerd op NL en afgelopen jaren veel betekent voor de stijl)
Headhunterz
Prophet
Zany
Noisecontrollers
DBSTF (niet bovengemiddeld veel betekend, maar staan wel overal)
Deepack
Luna/Dana

Hardstyleking 07-08-2009 @ 15:11:30

lolled die trailer xD

Mol 07-08-2009 @ 15:15:32

En wat is je conclusie Khadber? :D qua timing?

Ravenwood 07-08-2009 @ 15:16:22

zullen ook wel veel mensen naartoe gaan met klompen, een godse herrie die avond dus xD

Jesper-HardBeatz 07-08-2009 @ 15:17:03

GE-WEL-DIG

Guide4U 07-08-2009 @ 15:59:12

In iedergeval Charly Lownoise ;)

http://www.charlylownoise.nl/?page_id=17

Khadber 07-08-2009 @ 15:59:41

ZIN IN Charly!!

Dj rudestylez 07-08-2009 @ 16:05:28

oei hier ga ik dus echt wel heen he ^^

Jor-D 07-08-2009 @ 17:01:20

Oeh komt als een verassing! Hier gaan we wel eventjes heen, lekker dichtbij! :D

maarten1410 07-08-2009 @ 17:12:12

Inderdaad en verassing :D Even die in de portemonnee zoeken naar mijn laatste centjes.

Ravenwood 07-08-2009 @ 17:19:26

denk niet dat NC komt, aangezien die al geboekt zijn die avond in frankrijk. of ze moeten zo snel kunnen reizen

Guide4U 07-08-2009 @ 18:56:43

Charly Heeft het weer van zijn site gehaald : :huh:

freddyadu8 07-08-2009 @ 19:58:39

@ Khadber

Geen wildstylez in jouw line-up ? :huh:

Khadber 07-08-2009 @ 20:01:24

@freddy: Nee. En de rede staat ook bij mijn bericht.

freddyadu8 07-08-2009 @ 20:11:14

Noisecontrollers staan deze avond (10 oktober) ook al in Frankrijk :cry:

Nipsen 07-08-2009 @ 20:31:09

alles best behalve die headhunterz,
krijgt hij straks in januari nog een X-Qlusive Headhunterz, zie het zo gebeuren.
Hij kan leuk draaien maar afsluiter op Defqon en zo laat op Decibel vind ik niet terecht

Verders wel leuk initiatief, ff kijken dure tijd dan, dit, thrillogy, qlimax, nightmare en dan nog veel kleine feestjes zowat iedere week….. zweiffel

Guide4U 07-08-2009 @ 22:04:09

Headhunterz komt toch wel, tenminste sta er raar van te kijken als hij er niet bij zit :)

Rickie 09-08-2009 @ 11:30:39

snik snik, ga 10 tot 11 oktober naar bobbejaanland met de hele familie :(

Michelle 09-08-2009 @ 13:51:17

Trailer ziet er vet uit! :D
Ga der waarschijnlijk wel naar toe ;)

remkovzki 09-08-2009 @ 14:07:48

Moeten we toch maar heen gaan vind ik :D

Maximize 09-08-2009 @ 14:24:04

En jou ouders moeten mee! :p

Mini 10-08-2009 @ 22:24:58

freddyadu8: 07-08-2009 @ 20:11:14
Noisecontrollers staan deze avond (10 oktober) ook al in Frankrijk

ben er ook bang voor… ookal is het maar net over de grens bij belgie!

dus we blijven hopen;):P

weet iemand wanneer de lijn omhoog komt?

djohe 11-08-2009 @ 17:47:39

Op Q-dance staat dat de kaartverkoop op ticketonline om 0.00 uur begint
is dat niet een beetje een rare tijd