X-Qlusive Holland – Neerlands Trots: Bijna uitverkocht

De kaarten gaan erg hard op het moment om op 10 oktober nog bij het spektakel van X-Qlusive Holland te zijn. Als je nog geen kaarten hebt moet je snel zijn, want Q-Dance heeft aangegeven dat de kaarten bijna uitverkocht zijn!

Update 14 september: X-Qlusive Holland – Neerlands Trots is uitverkocht!

De VIP-kaarten zijn al uitverkocht, de normale bijna!

Nog 1x de line-up om de laatste mensen over te halen:

Hollandse Helden:
Pavo
Max Enforcer & Profyler
Charly Lownoise
Brennan Heart & Wildstylez
A-lusion & Luna
Zany & Donkey Rollers
B-front & Frontliner
Alpha Twins & Ran-D
Noisecontrollers
MC’s: DV8 & Ruffian

Hollandse Nieuwe:
A-Drive
Digital Punk
Dailucia
Alphaverb & AVIO Live
Kold Konexion
Beat Providers
Scope DJ
MC: Jeff

Kaarten zijn uiteraard te bestellen via ticketonline.nl.

Update 14 september: X-Qlusive Holland – Neerlands Trots is uitverkocht!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-09-2009 om 11:37 door Khadber | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Dj rudestylez 14-09-2009 @ 11:58:54

fack dan toch maar ff snel gaan bestelen

Jeroen! 14-09-2009 @ 12:03:15

toch besloten om niet te gaan. genoeg feestjes in oktober ^^

Mol 14-09-2009 @ 12:17:14

hihi :D wordt echt dik

Qoncrete 14-09-2009 @ 16:01:10

heb er zin in! :)

Rosser 14-09-2009 @ 16:04:16

Ik las dit bericht een uur geleden en ik heb DIRECT 5 kaarten besteld, terwijl ik maar van 1 iemand wist dat ie zeker mee ging.
Wordt weer een topfeest! De andere slopers hier uit de buurt al ingelicht, dus ik hoop dat er nog wat kaarten besteld worden. Aan 5 man komen we sowieso wel.

Qz. 14-09-2009 @ 16:17:38

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen normale tickets en VIP tickets?
Ik kan dat zo snel nergens vinden…

Em�ell. 14-09-2009 @ 19:15:08

vnmiddag me kaartje gehaald, echt blij dat ie nog niet uitverkocht is :D

Pur-e. 14-09-2009 @ 19:32:57

Kutttt, kan nu al geen tickets meer selecteren! :cry:

Khadber 14-09-2009 @ 19:34:10

@ Pur-e, het kan bij mij nog, gauw registreren/inloggen en hoppa!

Pur-e. 14-09-2009 @ 19:35:49

Hmmm raar. Belde net een vriend op om te bestellen toen kon het niet meer. Kijk nu op de site en er is gewoon niks aan de hand…

Noujaa de tickets zijn binnen iig haha :D

Hoeksemad 14-09-2009 @ 20:14:13

Fuck fuck kan niet bestellen.

”Sorry, kan je gevraagde ticketselectie niet verkrijgen”

oostzaner 14-09-2009 @ 21:55:12

Het is jammer dat Rickie niet kan want anders was ik wel met hem geweest. :(

Jor-D 14-09-2009 @ 22:04:51

“X-Qlusive Holland – Neerlands Trots is uitverkocht”
http://twitter.com/Q_dance/status/3987288027

Frankert 14-09-2009 @ 22:19:45

KUTZOOI een maat wilt nog mee maar die heeft nu dikke pech. Hij mag een 2e hands kaartje kopen nu xD

Rickie 14-09-2009 @ 22:20:05

Zwaar bagger dat ik niet kan gaan :(
maar een heel weekend Bobbejaanland wordt ook wel vet!!! ^^

Paling 15-09-2009 @ 00:00:55

STAMPENNNNNNNNNNN