X-Qlusive Holland – Neerlands Trots: De line-up & website

Zaterdag 10 oktober 2009 verandert de Heineken Music Hall in een groot Hollands dansparadijs. Kom alvast in de stemming en check de line-up hier.

De line-up:
Hollandse Helden:
Pavo
Max Enforcer & Profyler
Charly Lownoise
Brennan Heart & Wildstylez
A-lusion & Luna
Zany & Donkey Rollers
B-front & Frontliner
Alpha Twins & Ran-D
Noisecontrollers
MC’s: DV8 & Ruffian

Hollandse Nieuwe:
A-Drive
Digital Punk
Dailucia
Alphaverb & AVIO Live
Kold Konexion
Beat Providers
Scope DJ
MC: Jeff

Dresscode
Naast de artiesten, moedigen we ook jullie aan iets Hollands met zijn of haar outfit te doen: kom als molen, tulp of Zeeuws Meisje en deel mee in de Hollandse feestvreugde. Even een paar puntjes op een rij:
- Verkleden: hoeft niet, maar draagt wel bij aan de sfeer,
- Voetbalshirts: clubshirts zijn uitdrukkelijk verboden, shirts van het Nederlands elftal zijn wel toegestaan,
- Klompen: graag thuislaten, we willen wel dat er gedanst wordt.

Toegangsbewijzen
Alle VIP-kaarten zijn reeds uitverkocht. Normale kaarten zijn online te verkrijgen bij Ticketonline en bij alle filialen van de Free Record Shop.

Website
Bekijk hier de website van X-Qlusive Holland – Neerlands Trots.

X-Qlusive Holland: Neerlands Trots



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-09-2009 om 17:10 door Khadber | Translate:

Reacties (57)

Plaats reactie
oostzaner 07-09-2009 @ 17:12:41

Goed, maar niet TOP!

Simizle 07-09-2009 @ 17:14:20

Nicceee! Alleen vind ik het ´raar´ dat ze zeggen Zany & Donkey Rollers, terwijl Zany gewoon lid is van de Donkey’s. Maar zal wel zijn omdat Zany dan gewoon z’n eigen platen draait i.p.v. Donkey platen..

Brennan Heart & Wildstylez, interessante combinatie!

Khadber 07-09-2009 @ 17:14:35

ZEER vette lineup. Enige minpunt: Brennan Heart eigenlijk!

En die SITE! GE-WEL-DIG! Er staat een paard in de gang!

Markos 07-09-2009 @ 17:14:59

Heerlijk! Ik verwachtte dat het wat minder zou zijn, omdat er overal gezegd werd dat er veel DJ’s niet konden. Ik vind dit perfect!

Jor-D 07-09-2009 @ 17:16:42

haha kon niet zien dat Khadber al bezig was met deze post :P

Heb deze maar ff geupdate =]

SoundTunerZ 07-09-2009 @ 17:17:17

- Klompen: graag thuislaten, we willen wel dat er gedanst wordt.

+1 xd

Line up is cker wel lekker. Brennan Heart & Wildstylez is weer eens wat nieuws..

Emíell. 07-09-2009 @ 17:24:02

Zany & Donkey Rollers
B-front & Frontliner
Alpha Twins & Ran-D
Alphaverb & AVIO Live

Lekker hoooor _O_

Barto 07-09-2009 @ 17:27:00

wat een line up zeg! :D

Klompen: graag thuislaten, we willen wel dat er gedanst wordt.

wou net de klompen dance gaan doen tijdens B-front & Frontliner :(

Markos 07-09-2009 @ 17:27:20

Geniale website :D

Vooral die foto van Noisecontrollers

Oxbow 07-09-2009 @ 17:28:30

Deze is line-up is in van de betere van 2009 (l)

Michelle 07-09-2009 @ 17:32:13

Wat een GEWELDIGE Line-up (l)
Dit wordt weer een geweldige nacht :D

Barto 07-09-2009 @ 17:34:14

@ Markos

Idd! die foto is echt geniaal.

Khadber 07-09-2009 @ 17:36:16

Ik vind die van B-Front & Frontliner geweldig!

Oxbow 07-09-2009 @ 17:39:28

Noisecontrollers als gappies ook wel humor :p :)

Kaptain 07-09-2009 @ 17:42:18

Geen The Prophet?
zo van eem , wat the foock?

Rickie 07-09-2009 @ 17:44:20

vette line up!!! en die site is ook geniaal:P

Khadber 07-09-2009 @ 17:44:50

The Prophet & Headhunterz draaien in Zwitserland die dag.

En ik vind het eerlijk gezegd niet erg! Heb ze nu wel een beetje gezien voor eventjes. Zie liever A-Lusion weer eens een x!

J 07-09-2009 @ 17:54:10

Brennan Heart & Wildstylez
A-lusion & Luna
Zany & Donkey Rollers
B-front & Frontliner
Alpha Twins & Ran-D
Max Enforcer & Profyler
Alphaverb & AVIO Live

Ben vooral benieuwd naar Brennan Heart & Wildstylez. En B-Front & Frontliner zal ook wel zeer hard worden:D

Em�ell. 07-09-2009 @ 17:54:24

Duizend euro dat SMD – Alleen gedraaid gaat worden :D

dutchhunters 07-09-2009 @ 17:55:41

Brennan Heart :) samen met Wildstylez! kan wat moois worden :)

Rickie 07-09-2009 @ 17:58:20

whahahaha noisecontrollers als gabbers
en die foto’s van b-front en fronliner en a-lusion en luna zijn ook grappig :D

Slaughter 07-09-2009 @ 18:01:27

@ Emiell

DEAL

Q-dance4live 07-09-2009 @ 18:14:21

Ik wil dr heen!!!! Maar niemand wil met me mee… :cry:

Adriaan 07-09-2009 @ 18:28:34

D-block & S-te-fan mis ik:( :(

Dj rudestylez 07-09-2009 @ 18:29:28

deze line up is geniaal hier ga ik dus zeker heen ^^

oostzaner 07-09-2009 @ 18:30:51

Die site is fucking geniaal!! :D
Bloed zweet en tranen :cry: RIP André

Frankert 07-09-2009 @ 18:33:44

Supervette line up!! Tickets zijn al binnen ^^ ^^ ^^

Timmer 07-09-2009 @ 18:34:09

b-front en frontliner,, Yeah, ik hoop dat er livesets vrij komen!!! ;)

remkovzki 07-09-2009 @ 18:58:57

ik heb er al zin in! :D :D Goed aan de bitterballen :D

Ravenwood 07-09-2009 @ 19:07:45

whaha wat een super site! :D die foto van NC is da bom xD

line up ziet er ook wel vet uit! hoop dat dit feest word uitgezonden zoals XQ TBY

G1LL 07-09-2009 @ 19:48:47

Zo, wat een super vette site! En die foto!!!!!!!!!!!! :p :D GENIAAL:P Jammergenoeg ben ik er niet bij:(

SoundTunerZ 07-09-2009 @ 20:46:59

Zo de tering dit is echt de meest geweldige site van qdance ooit xd Echt wat heb ik gelachen om die foto’s :P

Snor 07-09-2009 @ 20:49:30

ZOMG! Ik had gewoon een uur lang geen zin meer in Q-Base maar wou dat t al 10/10 was :thumbsup:

Maximize 07-09-2009 @ 20:52:12

Zeker vette line-up, eens iets anders dan normaal :D

San Miquel 07-09-2009 @ 20:53:09

Kaartje binnen! :D
Line-up is top!
Site is dik :D

tat2dave 07-09-2009 @ 21:32:36

Gaat knallen :D :D XQlusive+ HMH= Fan-tas-tisch!

Peetje 07-09-2009 @ 21:51:53

XQ + HMH + Tat2dave + Peetje = Dak eraf + spierpijn :)

tat2dave 07-09-2009 @ 22:30:06

Zo is dat Peetje:) Alles goed verder?

Qoncrete 07-09-2009 @ 22:57:55

Vette line-up.. keer wat anders! En natuurlijk een heeele vette site zeg :D

Mol 08-09-2009 @ 01:21:12

Ahhh ik wist het, lekkere lineup! Blij met de kaartjes :D

Wous 08-09-2009 @ 02:03:15

Dailucia (l)

Keesje 08-09-2009 @ 09:55:24

@ Adriaan:
2 weken later op Thillogy kan je genieten van D-Block & S-teFan!

:D :D

Guide4U 08-09-2009 @ 12:46:14

Tering beste line-up!
Ran-D & A2 :D
wel gare combi trouwens: A-Lusion & Luna, maar ik geloof wel dat het wat word, heb er zin an! ^^

Snor 08-09-2009 @ 15:36:10

Trouwens nog andere mensen die bv. A-Drive en Scope-DJ niet echt bij de Hollandse Nieuwe vinden horen?
Moet wel zeggen dat t een beetje tricky is, want tussen de Hollandse Helden zouden ze ook een beetje buiten de boot vallen :P

tat2dave 08-09-2009 @ 15:39:14

A-Drive is zooo goed! Zo’n dikke set neergezet op Defqon 2008!!!!
Maakt niet uit waar die staat, hij hoort er cker bij!

Snor 08-09-2009 @ 15:55:51

Ik zeg ook niet dat ze er niet bij horen, ik zeg juist dat ik ze niet echt vindt passen tussen de upcoming namen omdat ze toch al wat langer meelopen.

Zinloos geluid 08-09-2009 @ 16:15:15

Zo, wat een brute line-up, zeker boven mijn verwachting!.
En die website, ik heb echt in een scheur gelegen van al die plaatjes :D
Als je me nou!!! :p

Luca77 09-09-2009 @ 00:22:54

Alpha twins vs Ran -D, donkeyrollers, charly lownoise, profyler vs Max Enforcer, diigital punk, Avio.. Wat een zieke line up

pur-e 11-09-2009 @ 10:50:20

Beter draaien de Noisecontrollers en Alphaverb & AVIO niet op hetzelfde moment.

Vind dit echt een geweldige line up!

Guide4U 11-09-2009 @ 10:57:21

NC al wat keer gezien, nu wel een keertje AVIO mocht het zover komen!

Gooz 11-09-2009 @ 13:13:58

Pracht line-up en HMH, dat wordt knallen!

Em�ell. 11-09-2009 @ 13:33:55

Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt, beter staat AVIO niet tegelijk met Alpha Twins & Ran-D

Khadber 11-09-2009 @ 13:41:30

Ik hoop van harte dat ze tegelijk met Brennan Heart staan, want die hoef ik toch niet te zien.

Aangezien AVIO die avond ook live staat op een feest van een kennis van me (Twisted), zullen ze dus of vroeg of laat komen.. Ik gok laat, want dat feest duurt maar tot 2 zover ik weet.

De enige waarvoor AVIO zou kunnen wijken is Zany & DR.

xeone 11-09-2009 @ 22:38:33

Heerlijke line up ook weer donkey rollers :) op defqon 1 waren ze keihard

hardstyle freak 12-09-2009 @ 08:00:49

geweldige line up en dan ook nog in de beste indoor locatie van NL dat wordt zeker knalluh

lindsss 19-09-2009 @ 14:02:43

redelijk, had er meer van verwacht
waar zijn d-block & S-te-fan?

E-rik 10-10-2009 @ 14:53:27

in de studio voorbereiden op trilogy :P
ben heel erg benieuwd naar de set van brennan heart & wildstylez, al helemaal naar de nieuwe track van de 2 helden :D