X-Qlusive Holland – Neerlands Trots: De Timetable

Zaterdag is het alweer zover. In de Heineken Music Hall te Amsterdam zal Q-dance alles weer op zijn Hollands op zijn kop zetten! Vandaag heeft Q-dance de timetable online gezet.

Programma Hollandse Helden
22:00 – 23:00 Pavo
23:00 – 00:00 Max Enforcer pst. Profyler
00:00 – 01:00 Charly Lownoise
01:00 – 02:00 Brennan Heart & Wildstylez
02:00 – 03:00 Luna & A-Lusion
03:00 – 04:00 Zany & Donkey Rollers
04:00 – 05:00 Frontliner & B-Front
05:00 – 06:00 Alpha² & Ran-D
06:00 – 07:00 Noisecontrollers
Hosted by: Ruffian & DV8

Programma Hollandse Nieuwe
21:30 – 22:30 A-Drive
22:30 – 23:45 Kold Konexion
23:45 – 01:00 Scope DJ
01:00 – 02:15 Beat Providers
02:15 – 03:30 Digital Punk
03:30 – 04:45 Dailucia
04:45 – 06:00 Alphaverb & AVIO LIVE
Hosted by: Jeff

Dresscode
Voor de feestgangers nog een keer de dresscode:
Naast de artiesten, moedigen we ook jullie aan iets Hollands met zijn of haar outfit te doen: kom als molen, tulp of Zeeuws Meisje en deel mee in de Hollandse feestvreugde. Even een paar puntjes op een rij:
- Verkleden: hoeft niet, maar draagt wel bij aan de sfeer,
- Voetbalshirts: clubshirts zijn uitdrukkelijk verboden, shirts van het Nederlands elftal zijn wel toegestaan,
- Klompen: graag thuislaten, we willen wel dat er gedanst wordt.

Q-dance Radio
Voor de niet-feestgangers is er ook goed nieuws. Zoals eerder gemeld zal X-Qlusive Holland uitgezonden worden op Q-dance radio van 22.30 tot 07.00. Het draaischema is nog niet gegeven, we gokken echter wel op de Hollandse Helden zaal.

X-Qlusive Holland: Neerlands Trots



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-10-2009 om 19:38 door Khadber | Translate:

Reacties (41)

Plaats reactie
Khadber 07-10-2009 @ 19:39:51

Profyler VEEELLLS te vroeg!

Lekker A2 & Ran-D missen, want ik wil naar Alphaverb & AVIO!

Jor-D 07-10-2009 @ 19:41:09

Heerlijke timetable! Hele avond/nacht dus bij de Hollandse Helden :D

Stokbrood 07-10-2009 @ 19:41:19

Je hebt zker niet de enige! AVIO!!!!!! (l)

Pur-e. 07-10-2009 @ 20:06:05

Dat wordt rennen van AVIO naar Noisecontrollers!

Voor de rest wel lekkere lineup.. Denk toch dat ik de hele avond bij Hollandse Helden sta behalve bij AVIO.

Zijn petten met iets nederlands erop wel toegestaan ? Komt het eindelijk nog van pas dat ik zo’n pet heb liggen thuis haha!

Dakpan 07-10-2009 @ 20:45:36

Welke maf plant AVIO nou in tegelijk met Ran-D en A2. Nou sorry AVIO maar laat je dan toch echt schieten :D
Voor de rest ff Scope tijdens Charly, en verder alleen maar main, verder wel een top TT

Koen 07-10-2009 @ 20:50:32

Heerlijke timetable!!!

Snor 07-10-2009 @ 21:24:11

Welke Q-Dance stagiair heeft deze TT in elkaar geflanst? GVD terug naar de tekentafel hiermee! De 2 die ik het liefst wou zien (A2+Ran-D & AVIO) tegelijkertijd.. Sorry AVIO :cry:

En wat is up met NC NÁ A2?! Wie van die 2 draait er nou verdomme harder, of mag NC op komen draven om commerciële HC plaatjes te draaien?! Had enkel die 2 omgedraaid en de TT was prima, maar nee….

HardMasterz 07-10-2009 @ 21:36:47

Inderdaad kijk naar de afsluiting van Qountdown Alpha twins ran-d & b-front!!!

Daar deden ze het wel goed!!

Dakpan 07-10-2009 @ 21:41:36

Luna & Dutch Master sloten dat af.

Markos 07-10-2009 @ 21:49:58

Kan niet wachten :)

oostzaner 07-10-2009 @ 22:03:24

Dat wordt lekker luisteren naar Jeff-E als ik niet uitga. ^^

Ravenwood 07-10-2009 @ 22:03:53

Snor: als ze HC gaan draaien weet bas (Kasparov) er wel wat van heur :D

Frankert 07-10-2009 @ 22:08:26

lekker hoor :D

kkan niet wachten :)

sinfony 07-10-2009 @ 22:47:45

“rennen” naar noisecontrollers of kruipen :P?

JdeBftw 07-10-2009 @ 23:14:54

kan niet wachten om bij de trap te staan na AVIO..

geweldig man.. een voor een gaat iedereen onderuit :D

Luca77 07-10-2009 @ 23:23:29

Erg klote inderdaad dat A2 en Ran-D gelijk draaien met Avio… Laat dan toch Avio maar schieten..
Verder prima timetable ;)

Mol 07-10-2009 @ 23:26:01

Ik had Alphaverb & AVIO LIVE wel willen zien, maar no way dat ik A2+Ran-D daarvoor op geef :p Maar die kans krijg ik vast nog wel in de toekomst, Qlimax misschien? Voor de rest heerlijke timetable en dit wordt echt een mooi feestje!

Khadber 07-10-2009 @ 23:31:02

Waarom gaat iedereen voor Alpha Twins?? Die worden wel uitgezonden heb ik zoiets..

Ach ik weet het ook allemaal nog niet zeker!

Snor 07-10-2009 @ 23:34:57

@Khad, ik denk dat dit het dichtst bij een herhaling van A2 + Ran-D + B-Front @ Qountdown komt. En daar ging ik gewoon harder op los dan op de meeste HC feestjes die ik gehad heb, dus dan is de keuze snel gemaakt. Nog altijd de allervetste set die ik dit jaar heb mee mogen maken!

Mol 07-10-2009 @ 23:36:03

Boeie wat scheelt mij het dat het wordt uitgezonden, ik wil er liever bij staan man :D

Edit: het gaat tenslotte om hoe het los gaat in de zaal

FRArnold 08-10-2009 @ 09:50:07

Khadber, ik had wel gelijk dat Noise zou afsluiten :p

Dakpan 08-10-2009 @ 09:57:00

Khadber, dus als iets wordt uitgezonden, is dat voor jou een reden om niet te gaan? :’)

Simizle 08-10-2009 @ 10:06:56

@ Khadber

Omdat dat gewoon kei hard rag knallen is! ;)

Khadber 08-10-2009 @ 10:21:42

Ik zeg niet dat het een rede is om niet te gaan. Het weegt wel mee, maar het is zeker niet de doorslag. Ach, ik zie het wel als ik daar sta.

freddyadu8 08-10-2009 @ 10:29:11

ik ga wel even bij AVIO kijken denk ik :)

Jeroen! 08-10-2009 @ 12:20:29

0-1 scope dj
1-2 beat providers
2-3 lune & alusion
3-4 donkeys
4-5 frontliner & bfront
5-6 alpha twins & ran-d
6-7 NC

dat wordt em :)

Guide4U 08-10-2009 @ 13:31:43

Denk dat ik alleen Scope ga checken, en voor de rest in zaal 1 blijf, word wel ff kijken of het A2 of AVIO word!

Khadber 08-10-2009 @ 13:48:19

ik blijf denk ik bij Charly Lownoise, want ik ben benieuwd wat voor mooie mix hij neer gaat zetten.. Ik hoop een beetje verassende, als dat niet zo is ga ik naar Scope DJ toe.

tat2dave 08-10-2009 @ 16:19:00

Godver de Godver!!!!! Ik wilde 2 acts écht zien en die draaien tegelijk!
En dan NC laten afsluiten na A2 & Ran-D??? Snappen die gasten het niet ofzo:s

Maar ja het is niet anders, gewoon vol gas gaan weer:D

Undertaker69 08-10-2009 @ 16:24:02

nog 2 daagjes , jaaaaaaaaaaaaaa

heb nu echt ongelofelijk zin! Lekker livesetjes luisteren nu en dan dadelijk los!!! :D :D

desertstorm 08-10-2009 @ 16:36:02

Alphaverb & AVIO(AlphaVerb + Intractable One, is dat niet een beetje dubbel?

Khadber 08-10-2009 @ 16:40:17

Nee, het idee stond al beschreven daarvan.. Check hier:

This second performance will be different than usual. We are booked as a combo-set Alphaverb / AVIO, which basically means I will do a DJ-set. But instead of playing only full tracks, I play tracks which only contain the basic lines and those will be completed LIVE by Intractable One. So that’s something new for us, but very interesting to experiment with :)
(Bron: http://www.alphaverb.nl)

Hetzelfde idee zal wel zijn bij Zany & Donkey Rollers! VET!

FRArnold 08-10-2009 @ 17:47:28

Ik vind dit echt zo zonde.
Ran-D, misschien wel de grootste Hardstyler die de Hardstyle in de toekomst te bieden heeft en dan tegelijk met AVIO :( !!!
Doe het dan tegelijk met Zany & Donkey Rollers. Die kennen we inmiddels wel!

Ran-D, wees er bij op Qlimax jongen met A2!!!!

Snor 08-10-2009 @ 21:26:45

@ FRArnold (Ran-D, wees er bij op Qlimax jongen met A2!!!!)

Hoop eerlijk gezegd van niet, anders ga ik alsnog mn uiterste best doen om aan kaartjes te komen ;)

JWT 08-10-2009 @ 22:25:35

Lekker janken met z’n alle!! Gwn los gaan zaterdag ipv zeiken over een TT -_-

Oxbow 08-10-2009 @ 22:42:11

Jammer dat Donkeyrollers niet wordt uitgezonden :(

wilfried 09-10-2009 @ 13:52:58

jmmr zatox niet alleen draait

Wesz 09-10-2009 @ 21:34:39

22:00 – 23:00 Pavo
23:00 – 00:00 Max Enforcer pst. Profyler
00:00 – 01:00 Charly Lownoise
01:00 – 02:00 Brennan Heart & Wildstylez
02:00 – 03:00 Luna & A-Lusion
03:00 – 04:00 Jeff E
04:00 – 05:00 Frontliner & B-Front
05:00 – 06:00 Alpha² & Ran-D
06:00 – 07:00 Noisecontrollers
Hosted by: Ruffian & DV8

Mentalmaarten 10-10-2009 @ 12:57:37

Ik mis nog wel 2 hollandse helden.
ofja eigenlijk 4: deepack en D-block en S-te-fan

dat had het denk ik nog meer compleet gemaakt

Stokbrood 10-10-2009 @ 13:23:53

had eigenlijk wel Charlie Lownoise & Deepack verwacht…
ik ben blij dat D-block & s-te-fan er een keer NIET zijn!

Qz. 10-10-2009 @ 15:47:22

Dat wordt Pavo luisteren vanavond voordat ik zelf de stad in ga. :p

Hopelijk niet weer allemaal oldskool zoals bij Q-Base. :P