X-Qlusive Italy: Line-up en website

Op 1 oktober 2011 keert X-Qlusive Italy weer terug in de Heineken Music Hall. Tussen 21:30 en 07:00u is de Heineken Music Hall het domein van alles wat Italiaans is en hardstyle ademt.

Bekijk op de website welke acts je de hele nacht voorzien van hun Italiaanse sounds.

Line up:
Area 1:
Stephanie
TNT
Tatanka
Zatox
Activator
Wild Mothterfuckers
David Sonar LIVE
Ivan Carsten

Area 2:
Activator
Anime
Noize Suppressor
Art of Fighters
The R3bels
Francesco Zeta

Kaartverkoop
VIP-tickets voor X-Qlusive Italy zijn uitverkocht. Regular tickets zijn nu nog hier verkrijgbaar.

Twitter
De hashtag voor X-Qlusive Italy is #XQItaly.

Bron: q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-08-2011 om 20:42 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
Nrgizer 25-08-2011 @ 21:08:10

Dat noem ik nu is een standaaard line up :/
Hoop dat feest beter is ^^

Peetje 25-08-2011 @ 21:46:50

Laat het bashen maar weer beginnen.
Wordt vast weer een mooi avondje.

Nipsen 25-08-2011 @ 21:48:54

Vind het niet waard voor die line-up. Ga wel naar The Prophet en dan Qlimax oid

maarten1410 25-08-2011 @ 22:04:57

Kaartjes al gekocht, had dit wel verwacht maar toch begin ik nu te twijfelen haha

Pythonmaniac 25-08-2011 @ 22:15:26

Aanpassing: Wild Motherfuckers is ook Live.
Ik ben benieuwd naar de Subground set van Activator, verder ook naar Ivan Carsten en Stephanie (gezien er XQ RAW set staat). Verder denk ik dat TNT standaard kan zijn maar misschien gaan ze ons verrassen. Verder Davide Sonar LIVE.

Even een vraag erbij, kan je in Area 2 alleen als je een VIP ticket heb of ook met reguliere tickets? (Eerste keer HMH voor mij).

mvo 25-08-2011 @ 22:54:18

Dit zijn de “standaard” commerciele namen….helaas. Mis toch een paar (oude) namen die voor een verrassende twist zouden kunnen zorgen.

Sunrise8 25-08-2011 @ 23:01:24

BAAAS. Ik ben er sowieso bij, kaartje is in the pocket :)

Sunrise8 25-08-2011 @ 23:02:17

@pythonmaniac je kunt gewoon ook in Area 2, deze is boven en is de ‘kleine’ zaal. Of ze moeten het deze keer anders doen, maar lijkt me niet ;)

RawHardstylez 25-08-2011 @ 23:05:56

dit wooooordt zooooo fakking ziek (l) (l) (l)

kan egt niet wachten gwn!!!!!

Khadber 25-08-2011 @ 23:16:40

Supergave line-up. Voorspelbaar, maar geeft niet.
Davide Sonar LIVE. Beniewd! In de Outland was hij fantastisch 3 jaar geleden!

back2daparty 26-08-2011 @ 00:04:22

Area 2 is wel lekker hoor :) maar wordt em denk ik niet.

Volgende X-Qlusive Holland vs Italie please !

Gangsterdwerg 26-08-2011 @ 09:09:53

Vind het een zeer matige lineup. Zatox, Tatanka, EN een Liveact van die 2. Was de inspiratie op? Doe dan een uur Tat & Zat en een uur Technoboy met een 2006-2008 set. Daarnaast voegt die Subground van Activator niks toe en zit volgens mij niemand in de hardstyle scene erop te wachten. Davide Sonar Live vind ik zelf ook niet veel aan, mij te cheesy. En een RAW set van Stephanie? Lol.

Raefix 26-08-2011 @ 11:57:07

ik verwacht eigelijk wel dat stephanie de hele tent gaat kapot beuken haha. Ze zet wel vaker fijne setjes neer, dus ik ben benieuwd hoe ze nu deze ‘Raw’ act op zich gaat nemen! david sonar nog nooit gezien dus kijk ik ook naar uit, net als ivan carsten. topfeest met lekker sfeertje let maar op :D

Stokbrood 26-08-2011 @ 12:12:41

@gansterdwerg Ik zit er wel op te wachten… :$

letwan 26-08-2011 @ 19:35:21

mmm had op z’n mist toch wel Daniello Mondello verwacht:( beetje jammer dit

Dakpan 26-08-2011 @ 20:10:22

‘In de Outland was hij fantastisch 3 jaar geleden!’

-O_

Dakpan 26-08-2011 @ 20:11:32

Er is veel veranderd in 3 jaar tijd. Ook bij Davide Breaknar.

Bacchus 27-08-2011 @ 13:34:14

Voorspelbare line-up.. had gehoopt dat er minimaal één verrassing tussen zou zitten maar helaas. Weet eigenlijk niet waarom ik een kaartje heb gekocht? Mijn zin moet nog komen voor deze party.

Martinos 27-08-2011 @ 16:04:02

Ik denk dat de line-up best wel meevalt, en dat er nog best een paar namen tussen staan die lang niet zo standaard zijn als iedereen zegt. Wellicht zitten er een paar verrassende setjes tussen.

Activator
David Sonar LIVE
Ivan Carsten
The R3bels
Francesco Zeta
Anime
Art of Fighters Ik zie niet in hoe men hier naar niet naar uit kan kijken?

cheflegedozen 27-08-2011 @ 16:36:57

@Bacchus
Dat zijn meestal de fijnste feestjes:D geloof me dit word een super feest met een
goede sfeer

krentenflepper 27-08-2011 @ 17:38:59

daarom had ik geen kaartje gekocht haha, op naar de volgende xqlusive

Mannonymous 27-08-2011 @ 18:21:33

@nipsen Qlimax nooit een standaard line-up wil je zeggen :’)

SoundTunerZ 28-08-2011 @ 17:05:36

Die website is best wel geniaal gemaakt :)

Oxygene 28-08-2011 @ 21:51:41

Enige om je op te verheugen is The R3bels en Davide Sonar LIVE. Die laatste is trouwens veelbelovend, aan zijn nieuwe filmpjes vanuit zn studio te zien :)

Q-dance4live 29-08-2011 @ 10:47:22

Misschien idd voorspelbare Line-Up, maar ik heb absoluut geen spijt dat ik een kaartje heb gekocht!
Sowieso: de HMH mensen, sfeer altijd top daar, geluid mega, en er komen vooral liefhebbers op deze “kleine” locatie

Oxygene 29-08-2011 @ 11:55:25

Oh en ook een beetje jammer.. dat Amnesys er niet staat. Had dat liever gezien dan AniMe. Maargoed, ik ga waarschijnlijk naar Syndicate 1 okt..

MelodicArtDJ 29-08-2011 @ 18:35:52

lekker dan :O

Sunboom 30-08-2011 @ 00:24:19

Vind het er redelijk uitzien. Wel tekenend voor zijn huidige staat om te zien dat Technoboy er niet bij staat! Tot 2 jaar geleden was dat onmogelijk geweest op een dergelijk event!

Brainweavers 30-08-2011 @ 14:26:42

@Sunboom :huh: TNT staat er toch gewoon.. lijkt me een beetje dubbelop om hem dan ook als Technoboy te laten draaien..

Martin 31-08-2011 @ 22:32:03

@brainweavers tatanka en zatox staan er ook en draaien ook nog onder wildmotherfuckers

wezsley18 07-09-2011 @ 18:46:18

wordt wel weer een knal feest!
alleen benieuwd welke mc er zal komen???? :p

Reageren