X-Qlusive Noisecontrollers: 21 januari in de Heineken Music Hall

21 januari 2012 staat de Heineken Music Hall in het teken van de Noisecontrollers met hun eigen X-Qlusive editie, dat heeft Q-dance zojuist bekend gemaakt.

Een eigen feest in de Heineken Music Hall, met het dikste geluid van Nederland. WOW!

We hebben in samenwerking met Q-dance iets heel vets bedacht wat echt bij ons past. Het wordt gegarandeerd een van de speciaalste momenten uit onze carrière. We kijken er enorm naar uit om 21 januari samen met onze vrienden/collega DJ’s en alle fans de HMH op zijn grondvesten te doen schudden!

Don’t expect us to be quiet…!

Grtz,
Bas & Arjan

Kaartverkoop
De kaartverkoop start zaterdag 26 november om 00:00 uur, exclusief op Q-dance.nl.

Wil je op de hoogte gehouden worden van al het nieuws omtrent “X-Qlusive Noisecontrollers”, houd dan Q-dance.nl, Facebook en Twitter in de gaten en abonneer je op de Q-dance nieuwsbrief.

De officiële hashtag voor X-Qlusive Noisecontrollers is: #XQNC



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-11-2011 om 09:51 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
Dwaass 18-11-2011 @ 10:28:58

Dit hebben ze zeker verdiend. :roll:

Ik ben zeker aanwezig.

Chukkels 18-11-2011 @ 10:37:44

(l)

Soundscrollerz 18-11-2011 @ 10:38:28

Yes, dit word me 3e x-qlusive, waarom weer? omdat het dichtbij is, niet zo groots als de big partys. Goed geluid en heerlijke sfeer. NC is zeker een ding waar ik bij wil zijn. Ze verdienen het!

DJ ShaG 18-11-2011 @ 10:41:34

yep! ik gun het ze ook! ;)

jambekkie 18-11-2011 @ 11:01:04

Ik voel me verliefd (l)

Diamanic 18-11-2011 @ 11:14:08

Verdiend, maar ik wacht eerst even de line-up af :)

No Fearzz 18-11-2011 @ 11:19:27

Whaha die had ik al voorspeld. Sowieso verdiend idd! :cool:

Roan 18-11-2011 @ 11:33:42

Verwacht: Ja
Verdiend : Ja
Aanwezig: Ja

Nuracore 18-11-2011 @ 11:46:41

Word een Must-Go

jelle-geerts 18-11-2011 @ 12:09:22

zobizo aanwezig, al jare aan de top denk maar aan attack again

Sanderson 18-11-2011 @ 12:11:25

zeker verdient deze jongen!
top!

krentenflepper 18-11-2011 @ 12:32:15

Ohh hier hoopte ik gewoon zo hard op, ik wilde al naar xqlusive na de reacties op de laatste edities, maar nu, moet aanwezig zijn!

Khadber 18-11-2011 @ 13:13:48

Heel terecht dat deze gasten nu een eigen XQ krijgen. Hebben een aantal klassiekers als Crump, Shreek en Attack Again, vernieuwingen door die Digital Age sound en een grote, solide fanbase.

Ik ga zeker kijken of ik hier bij kan zijn!

Realtom 18-11-2011 @ 14:23:57

Nog een twijfel!

G1LL 18-11-2011 @ 14:36:22

Verdiend hebben ze het wel hoor, al een hele goed carrière achter de rug! Vind hun sound de laatste tijd wat minder op een paar nummers na, maar vooral die sound van voor 2010 is 1 van de redenen waarom ik hardstyle zo vet ben gaan vinden! Als ik hier bij kan zijn, dan ben ik hier graag bij :) .

Wildstylerz 18-11-2011 @ 18:51:47

zeker verdiend, zowieso komt dr dan een dikke album showcase

Snor 18-11-2011 @ 19:00:07

@G1LL:
Zo denk ik er ook wel een beetje over, vroeger had ik ze echt heel hoog zitten, maar dat is de laatste tijd toch echt wel veranderd en aangezien ik die oude stijl op XQlusive niet verwacht terug te horen, ga ik er maar niet heen denk. Toch apart, 2 verschillende conclusies, gesteund door dezelfde mening :P

Munster 18-11-2011 @ 19:17:36

zeer verdient ! en word zeker een must go altijd al goed gevonden de noisecontrollers leker beuke in de beuktempel van nl

RoBinVdHaRdStYleR 18-11-2011 @ 21:59:14

w00t aanwezig! :)

Hard Society 19-11-2011 @ 08:21:17

Mooi moment om mijn verjaardag te vieren! Wel de 22e jarig maargoed.. Kan niet anders dan vet worden!:D