X-Qlusive Noisecontrollers: De line-up, trailer en website

Over een maand bereiken Noisecontrollers een hoogtepunt in hun carrière: hun eigen editie van X-Qlusive. Nu de nacht van hun evenement nadert beginnen Bas & Arjan te zweven van geluk. Letterlijk. Bekijk de website met line-up en neem een voorproefje van hun skills in gewichtsloosheid.

YouTube Preview Image

Area 1:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
MC DV8
MC Renegade

Area 2:
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
MC Da Syndrome

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-12-2011 om 10:59 door Jor-D | Translate:

Reacties (51)

Plaats reactie
SkiggyRapz18 16-12-2011 @ 11:01:16

:cry:

Asyrian 16-12-2011 @ 11:06:25

geen line up van je het.

G1LL 16-12-2011 @ 11:07:50

Geen enkele Fusion artiest, toch opmerkelijk vind ik..

Snor 16-12-2011 @ 11:08:19

Zoiets had ik dus al verwacht, blij dat ik geen kaartje gekocht heb

Rodedoffer 16-12-2011 @ 11:09:47

erg karige line-up

Squit 16-12-2011 @ 11:13:01

Kasparov zou voor mij de enige reden zijn om te gaan :)

E-rik 16-12-2011 @ 11:18:41

ik ben blij dat ik een kaartje heb, maar ik had echt gehoopt op een (live) set van Pavelow! Tijdens DBSTF lekker area 2 induiken, die hoef ik echt niet te zien!

Roan 16-12-2011 @ 11:18:55

Jammer, toch veel geld voor zon line up. Dan maar week erna naar XXlerator, wat heb ik het toch zwaar. :D

Jur 16-12-2011 @ 11:39:12

Beter kijken G1LL… ;)

dg9318 16-12-2011 @ 11:49:18

@Jur: Waar zie jij dan een fusion artiest? Dit is zeer matig en meer heb ik er niet over te zeggen. Maar ik zal me wel vermaken want een avondje euforische hardstyle is altijd leuk:d

InsaneJunkie 16-12-2011 @ 11:50:04

@jur, is zie toch geen enkele fusion artiest hoor ..of ik ben blind

Gangsterdwerg 16-12-2011 @ 11:54:02

Jezus wat een gare lineup. Wil er niemand op hun feestje komen draaien ofzo? Wat hebben DBSTF, Max Enforcer, Arkaine en Frontliner met de NC te maken? Zoooo episch blij dat ik geen kaartje heb.

Jur 16-12-2011 @ 12:01:08

Oh, dus DV8 is geen artiest? Staat toch echt bij artiesten op de Fusion website ;)

jefta21 16-12-2011 @ 12:04:50

C O M M E R C I E E L

Jeroen_n 16-12-2011 @ 12:06:55

Ik twijfelde nog of ik zou gaan.
Twijfel weg :D

No fucking way :cry:

G1LL 16-12-2011 @ 12:26:44

@Jur

Ok ok, DV8 is een fusion artiest.. maar je snapt vast wel dat ik ‘t hier over de dj’s heb ;)

Khadber 16-12-2011 @ 12:37:48

Dit is niet de droomline-up. Verre van zelfs.
Headhunterz & WS had ik wel verwacht, maar dan als enige extra hardstyle artiest DBSTF om vervolgens door te gaan met Hardcore? Ik weet niet of dit wel helemaal de bedoeling is.

G1LL 16-12-2011 @ 12:40:34

@Khadber, ook dat nog ja.. ik ben ‘t echt even helemaal kwijt?

Ik had zoiets gedaan:
Noisecontrollers &
Pavelow
Wildstylez
Headhunterz
The Pitcher
Zany
Kasparov

Pommer 16-12-2011 @ 12:44:44

Wat een zaadline up. Deze kan ik mooi overslaan

—-sander—- 16-12-2011 @ 12:52:31

Had liever:
GEEN noisecontrollers
Deepack
Ran-d
B-front
Crypsis
Adaro
Zany
Zatox

—-sander—- 16-12-2011 @ 12:53:52

Dus echt niet hier heen !!!!!!!

ThomasW 16-12-2011 @ 13:00:15

WTF.. Niet echt de line up die ik had verwacht… Beetje jammer eigenlijk

Firetrap 16-12-2011 @ 13:08:28

Tsja, dit is niet best, verre van. Gelukkig geen kaartje iig, voor dat geld …

Firetrap 16-12-2011 @ 13:11:21

Overigens is een set van de NC met hun tracks van anno 2008 me wel veel geld waard, maar dat is ook nog maar afwachten of dat gebeurt

Stokbrood 16-12-2011 @ 13:26:57

Dit is totaal niet wat ik hoopte en verwachte… Ik kan de NC altijd wel waarderen, maar dat je met zo’n line up aan komt zette :(
Had iets meer fusion en minder hardcore verwacht :cry:

Mol 16-12-2011 @ 13:34:28

Zat te twijfelen om te gaan maar dit nodigt zeker niet uit.
Geen 1 Fusion artiest. Laat maar dan.

San Miquel 16-12-2011 @ 14:06:53

Blij dat ik nog geen kaartje heb gehaald

J.orisss 16-12-2011 @ 14:14:57

wat moet dit voorstellen, :cry: :cry: :cry:

Sunrise8 16-12-2011 @ 14:33:27

Had inderdaad wel een fusion artiest verwacht, jammer dat de noisecontrollers vergeten waar hun roots lagen. Toch opzich niet heel vervelend, is weer eens wat anders dan een avond vol rauwe beats. Ben benieuwd :)

Pidewi 16-12-2011 @ 15:12:23

had toch heel erg gehoopt op een Zany/pitcher/Toneshifter/, maar die staan allemaal al in Rodenburg die avond. Fanny West is ook een grap en hoop dat Kasparov en EA back 2 back staan(neem aan van wel). Leuk Frontliner weer keertje te kunnen zien. Sta niet echt te juichen van deze line up, maar gaat sowieso een mooi feest worden!

Neilio 16-12-2011 @ 15:35:15

Zal ik maar de eerste zijn die zegt dat het een vette line up is :D

Bananenboot 16-12-2011 @ 15:42:04

Heel fusion staat die avond dacht ik in beesd. Maar het is wel echt een hele voorspelbare line up. Alleen had ik zeker iets van Pavelow verwacht.

Nikkel 16-12-2011 @ 16:12:44

Dat Zany wordt overgeslagen vind ik wel het meest opvallende!
(weet niet wat hier de rede van is, dus mocht het een goede rede hebben dan trek ik mijn conclusie in).

Wildstylerz 16-12-2011 @ 16:20:31

@ sander geen nc op hun X-qlusive ja duhh….

BuzzLightyear 16-12-2011 @ 18:17:06

Hmm… Beetje erg matig. -.- Maarja voor degenen die gaan, enjoy! Het zal vast wel een leuk feestje worden :P

Overstrike 17-12-2011 @ 00:05:59

Word Rodenburg die avond. Who’s in! :D

Inno 17-12-2011 @ 08:56:48

WTF is dit voor zaad line-up :/

Ga m’n kaartje maar verkopen denk ik.

Civil Mindz 17-12-2011 @ 10:51:18

Wat een ongelooflijke trieste reacties weer van al die zogenaamde hardstyle “fans”. :cry:
het gaat toch om de Noisecontrollers jongens! Alles van die gasten zal die avond voorbijkomen, dat is toch supervet!

Typisch Hardtraxx….

Firetrap 17-12-2011 @ 11:01:05

Wat dat betreft kun je elke line-up van elk feest goedkeuren :’) dit is gewoon heel, heel mager voor het geld dat je betaalt. En ja het draait om de NC, maar je hoort hoofdzakelijk andere tracks als hun eigen hoor …..

Foxbuster 17-12-2011 @ 12:27:19

Nja, iets van FUSION had er idd wel bijgemoeten :P

Mol 17-12-2011 @ 12:52:17

Zogenaamde hardstyle fans? Kom nou. Ik zie deze line-up al 3 jaar voorbijkomen.
Het gaat wel vervelen naar een tijdje..

Rawbin 17-12-2011 @ 13:51:30

Ze hadden het net zo goed weer Q-Dance presents: Scantraxx kunnen noemen, net als de afgelopen jaren. Wat een zaad line-up

watcherob 17-12-2011 @ 19:15:02

Dat hele XQ begint een lachertje te worden. Ik heb niks tegen de NC maar een XQ vind ik toch wat jaartjes te vroeg. Verder is het bijna knap hoe ze een line-up kunnen samenstellen die zo vlak en saai is. Geen enkele verrassing te vinden. Bijzonder muf dit.

bRt_ 18-12-2011 @ 00:25:21

Argh. Geen Killerclown, SMD? Zou verrassend geweest zijn! Paar nieuwe plaatjes maken om er een live-act van te maken ofzo :P
Wat me al opviel. GEEN pavelow :( Zonde! Ideaal om mee te openen! Overigens had ik nog graag wat fusion artiesten gezien.

PrammenRammer 18-12-2011 @ 22:33:56

@ watcherob: Wat jaartjes te vroeg? Dan heb jij de Noisecontrollers niet gekend toen zij in 2005 een hele nieuwe sound introduceren waardoor voor een groot gedeelte de hardstyle van de afgelopen jaren tot stand is gekomen. Kijk naar tracks als ‘In the Marine’, ‘Reinforce’, dat waren de tracks die een nieuwe wind bliezen in de hele scene. Juist deze mannen verdienen het om een eigen XQ te hebben!

Maximum 19-12-2011 @ 00:36:31

Alvast genomineert vooe slechtste line-up van 2012!

bosch 19-12-2011 @ 12:48:03

neeeeeeeeeee geen DBST..

oke, dit feestje ga ik NIET nuchter….

Partykickintime 19-12-2011 @ 16:00:41

Squit16-12-2011 @ 11:13:01

Kasparov zou voor mij de enige reden zijn om te gaan

Mee eens, erg droevig dit

Symbolism 19-12-2011 @ 22:24:51

Jongens vanwaar al dat gepiep.
Als je de artiesten niet best vind, blief je toch lekker thuus.

Kerst vier je toch ook met of zonder kerstman?

M-bition 20-12-2011 @ 16:26:33

Ik vind het eigenlijk wel lekker een keer geen fusion in de line-up! Ik maak nu vast geen vrienden maar een ‘goeie’ line-up bestaat voor veel mensen dus uit Fusion artiesten!? Voor mij gelukkig niet :cool:

Mannonymous 21-12-2011 @ 16:35:53

@Civil Mindz
Blijf lekker thuis met je kansloze ‘typisch hardtraxx…’ reactie.
Deze line up is gewoon bout. Punt.
Geen enkele oude alias van een van de NC. Geen artiesten van het lable dat ze groot gemaakt heeft. En Fanny West… Guys.. For real? :cry:

Reageren