X-Qlusive: Technoboy – 24 januari – Heineken Music Hall

In de eerste maand van het nieuw jaar zal Q-dance opnieuw groots uitpakken in de Heineken Music Hall. Na zes artiestenedities van X-Qlusive, zoals; Dana, Pavo, Zany, Luna, The Prophet en Showtek geven de gebroeders Janssen op 24 januari 2009 het stokje over aan de grootmeester van de Italiaanse hardstyle: Technoboy.

Cristiano Giusberti krijgt de eer om de volgende X-Qlusive in de Heineken Music Hall te hosten. Dag en nacht zit Cristiano in de studio, het vliegtuig, of staat hij achter de draaitafels. Zijn tracks zijn al jaren een groot succes, van Italië tot Nederland en van Ierland tot Australië. De voorbereidingen voor X-Qlusive zijn al in volle gang en een kleine tipje van de sluier is al gegeven tijdens “Technoboy – a preview” in Outland.

De kaartverkoop voor X-Qlusive start op 6 december bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.

Zoals elk jaar verwacht Q-dance dat X-Qlusive weer ruim van tevoren uitverkocht zal gaan. Dus voorkom teleurstelling en schaf je ticket op tijd aan.

Houdt Q-dance.nl of Hardtraxx.nl in de gaten voor meer info.

X-Qlusive Technoboy 2009

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-11-2008 om 14:59 door Jor-D | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
Lala 22-11-2008 @ 15:54:03

Weer die Technoboy, hij komt me onderhand ook de strot uit

Stokbrood 22-11-2008 @ 16:53:29

Geweldig!!!! ik ben erbij!

bart 22-11-2008 @ 17:06:04

jij komt ook me strot uit, me die uitspraken. Lala…
nergens op gebaseerd, altijd goede setjes.

Dennis Aka Mash 22-11-2008 @ 17:40:29

Ik had liever ook iemand anders gezien, maar Technoboy is ook zeker oke hoor!

Samba 22-11-2008 @ 18:00:39

technoboy valt me bijna op elk feest tegen dit jaar dus beetje jammer dat hij het is geworden maar ga er zowiezo heen;)

Khadber 22-11-2008 @ 23:41:16

Ik ga zeker kijken of ik kan komen, gaat voor een zeer groot gedeelte van de prijs afhangen.
Overigens vind ik XQ TBY is wel een goede zet.

Dennis Aka Mash 23-11-2008 @ 13:57:09

Ik denk dat de line-up ook lekker italian word.. The KGB’s, Zatox enz.

The Anim0l 23-11-2008 @ 19:09:56

had liever isaac of brennan heart gesien

en warom brenge ze XQ nie naar silverdome….veel groter en beter gluid

wouterz 24-11-2008 @ 00:31:50

theanim0l, wat jij zegt klopt niet, HMH heeft zowieso beter geluid dan welke venue dan ook in heel europa, het is akoestisch gebouwd en ingericht om zo echo te voorkomen.

The Anim0l 24-11-2008 @ 11:48:17

ben jij wel is in silverdome geweest dan?
daar is t gluid perfect in vergelijking met hoe groot t is
hmh is nie groot dus klinkt t gluid al snel een stuk beter

Bart 24-11-2008 @ 13:23:47

HMH beste locatie van nederland (mijn mening) en dit in combinatie met technoboy + vast wel z’n italiaanse vrienden zal dit zeker een tof feest worden! ik ben erbij!!!

Henk vant hoekske 24-11-2008 @ 14:22:13

Hahaa Silverdome beter geluid dan HMH, zeker nieet gast! Het geluid in HMH is echt niet te overtreffen + daarbij de warmte in het silverdome is dit zeker een betere locatie!
Verwacht ook zeker dat het een heeel vettt (Italian) feest gaat worden, Tatankaaa!

Khadber 24-11-2008 @ 15:47:12

Persoonlijk verwachtte Lineup:
Technoboy (uiteraard)
HS Masterz Live
Tuneboy (Early set)
Ivan Carsten
Tatanka
Zatox
Davide Sonar
1 of 2 Nederlandse, bekende artiesten: Zal wel Headhunterz en Zany zijn oid.
HOOPT Op Nasty Boyz

The Anim0l 25-11-2008 @ 07:41:46

oftewel je krijgt pcies t zelfde feest als in outland alleen dan wat groter

Mol 25-11-2008 @ 12:37:12

gast, je bent gewoon echt, echt, echt heel dom als je denkt dat silverdome beter geluid heeft dan HMH… en fuck, waarom moet het zo groot zijn? vind de hmh eigenlijk SUPER! grote kans dat ik een kaartje ga bestellen!

Stokbrood 25-11-2008 @ 17:19:27

ik hoop dat Activator ook komt!

HardMasterz 26-11-2008 @ 15:55:06

Geen ruzie maken, gelukkig heb ik een bekende bij de free record shop die kaarten gaat achterleggen :D

jan 28-11-2008 @ 18:45:46

Is er hier al iets bekend over prijzen???????

bennie 02-12-2008 @ 23:33:44

was al te vroeg bij free record shop maar ze vertelde maar zelfs dat ze em niet gaan verkopen:S duss zal t wel via online tickets gaan…