XXlerator 31 December 2009: Eerste Informatie

Voor het eerst in de geschiedenis van Matrixx wordt het jaar uitgeluid door de hardere stijlen. Donderdagavond 31 december van 22.00 tot 07.00 is Matrixx het spectaculaire decor voor de beste hardstyle, early en hardcore DJ’s.

‘Out with a Bang’ is powered by XXlerator en belooft dus een heerlijke stevige Oud & Nieuw te worden met veel entertainment, shows, hapjes, drankjes en een hele dikke vuurwerkshow.

Met ‘Out with a Bang’ bedoelt Matrixx ook ‘Out with a Bang’. Verwacht dus één van de spectaculairste indoor vuurwerkshows ooit in een club gehouden, lasers uit alle hoeken en gaten en natuurlijk heel veel dikke beats en gezelligheid.

De kaartverkoop start zaterdag 31 oktober. De volledige line-up wordt begin november bekend gemaakt.

out-with-a-bang-full



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-10-2009 om 19:34 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Stokbrood 29-10-2009 @ 19:39:07

Hmmm… dan zou ik toch liever naar Qountdown gaan…

SanderM 29-10-2009 @ 19:59:02

Lekker dicht in de buurt, Nijmegen :D Minimum leeftijd is 20?

maarten1410 29-10-2009 @ 21:02:41

Hmm, het klinkt wel grappig maar denk toch dat ik naar Qountdown ga.

TkTT 29-10-2009 @ 21:47:02

Minimum leeftijd? 16(A)? Of moet ik weer wachten :cry: :(

Khadber 29-10-2009 @ 22:24:46

Minimumleeftijd
18

jeff 30-10-2009 @ 06:39:22

Hoop op een radio uitzending, kan ik de volgende dag mooi wat setjes luisteren.

SoundTunerZ 30-10-2009 @ 11:56:02

leeftijd is verlaagd van 20 naar 18 maar de gem leeftijd is geloof ong 24 dacht ik

Zinloos geluid 30-10-2009 @ 12:59:04

Ze hebben wel go-fast ballen dat ze durven te concureren met qountdown! :)

Q-dance4live 30-10-2009 @ 15:35:32

Qountdown was vorig jaar erg leuk! Miste alleen toch wel een beetje het vuurwerk. Ik wacht de Line-up maar ff af. Al denk ik dat die van Qountdown wel beter gaat worden :P

NoobstaR* 30-10-2009 @ 19:34:56

Hier ga ik zeker naartoe! Lekker dichtbij en prima om het nieuwe jaar in te luiden! :D
Minimum leeftijd is 18 jaar, fijn voor m’n maten die nu ook mee kunnen (al controleren ze amper daar).

Mil�n 30-10-2009 @ 22:34:17

Hmm als ik dan naar een feest ga, wordt ‘t Qountdown wel!

Tatabana 12-11-2009 @ 12:42:16

vorig jaar qountdown geweest, was super.

dit keer gekozen voor xxlerator..dichter bij huis en matrixx is wel een toplocatie kwa discotheek.
line up valt ook nie tegen

prijzen van de tickets wel overdreven..50 ex service kosten is duurder onderhand dan HMH tickets

voor die 50 euro wil ik dan wel ook wel extra verwend worden. :p

Reageren