XXlerator Future Mayhem 3D: Laatste Info

Dansen met een 3D bril op? Zaterdag 8 mei gaat een unieke ervaring worden voor alle XXlerator partypeople. Een megascherm van tien bij vijf meter, dikke ledwalls langs de zijkanten, een 3D beamer van 18.000 ANSI lumen, prachtige futuristische 3D beelden met sfeer en effecten die op je af komen en langs je heen schieten, samen met de lekkerste hardstyle muziek van oa A2 Records, Crypsis en Technoboy. XXlerator Future Mayhem 3D gaat een nieuwe unieke totaalbeleving worden.

3D bril
Iedereen ontvangt bij binnenkomst gratis een 3D bril. Met name bij de introshows zal iedereen verzocht worden zijn bril op te zetten om een nieuwe totale 3D beleving mee te maken in beeld en geluid. Tussendoor kun je lekker dansen al dan niet met je 3D bril op. De jongens van Vision Impossible zijn al maanden bezig om er een unieke visuele 3D beleving van te maken. Kom op tijd want de eerste 3D shows beginnen al om 00.00 uur.

Line-up
Hoewel de 3D beleving natuurlijk leuk is draait het uiteindelijk om de muziek. En die is deze avond ook om van te smullen. Devon K. en daarna Wildstylez staan aan het begin van de avond. Vervolgens komt grootmeester Technoboy en gaat Crypsis een unieke dikke live set van een half uur weggeven. Als klap op de vuurpijl voor het eerst in de Matrixx een anderhalf uur durende set van A2 records, het label van Alpha², met Ran D, B-Front, 2-Sidez en natuurlijk de broertjes Anco en Arjen zelf. Tot slot op veler verzoek een lekkere dikke hardcore afsluiter van één van de populairste hardcore DJ’s van dit moment Noize Suppressor.
Kaarten
Kaarten kosten € 15,- (ex fee) en zijn te koop op www.Matrixx.nl. Kaarten zijn ook aan de deur te koop en kosten dan € 18,-.

Trailer
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-04-2010 om 21:10 door Khadber | Translate:

Reacties (20)

Plaats reactie
roberttt 21-04-2010 @ 21:21:26

gaan we weer even los:D

[NL]Sjefke 21-04-2010 @ 21:24:51

Misschien aanwezig :D Heb dan nog niks, en deze is wel een goed feestje :D
Met pasen 1e x Matrix/Xxlerator geweest, en was me echt goed bevallen :D

Bangi 21-04-2010 @ 21:37:48

Dat is leip!

gegarandeerd spacen! :P

Love_Fulfilled 21-04-2010 @ 21:48:53

Dat is wel heeel vet :D !!

The Infinity 21-04-2010 @ 22:02:55

jammer dit keer er niet bij :(
de vorige keer is inderdaad erg goed bevallen :D

Chukkels 21-04-2010 @ 22:12:15

Ik weet niet of dit wel zo’n succes wordt. Had laatst namelijk gelezen dat 3D beelden en alcohol (of drugs) een hele slecht combinatie is :P

maarten1410 21-04-2010 @ 22:38:24

Zin an :D

Saimen 22-04-2010 @ 10:32:51

Waarschijnlijk toch maar wel aanwezig! :D
Op Knock Out! liep er ook een kerel met een 3Dbril, supervet!

Q-dance4live 22-04-2010 @ 18:13:59

Trekt me totaal niet!
Ben vaak in de XX te vinden, maar laat deze maar schieten. Nix voor mij

tomb 22-04-2010 @ 18:18:05

Wat blijft men toch zien in die Technoboy?

semtex 22-04-2010 @ 19:49:31

@tomb 22-04-2010 @ 18:18:05

Wat blijft men toch zien in die Technoboy?
———————————-
hoor niemand over Technoboy,,? >.<

Symbolism 22-04-2010 @ 20:37:28

Wildstylez had wel bovenaan de poster kunnen staan van mij part.

iSenSe` 23-04-2010 @ 09:04:11

ghehe juist, leuk bedacht :D
wordt misschien mijn eerste x matrix ^^

Alienator 23-04-2010 @ 16:31:30

@symblosim dat ben ik zkr met je eens.. Deze gozer is toch wel 1 van de betere op het moment!

8:14 23-04-2010 @ 19:42:52

Idd. Vind hem samen met de NC en Zatox echt de trendzetters/revolutionaire in de hardstyle scene.

Stefanoviic 24-04-2010 @ 00:29:24

Pfff zon bril en dan space :p

Hard4Life 24-04-2010 @ 17:39:32

Benieuwd naar wat het gaat worden ,
maar met zo’n line-up kan er niet al te veel fout lopen :D

Snap eigenlijk ook niet wat men in Technoboy blijft zien ;)

BrunetJuh 24-04-2010 @ 23:10:32

Pff kreeg al schele ogen toen ik 2 uur lang met zo’n brilletje in de bios naar ‘Alice in Wonderland’ zat te kijken ^^ Maar wel grappig bedacht! Misschien wel aanwezig! Xxlerator’s zijn altijd gezellig!

DJ Drake-D 25-04-2010 @ 22:31:03

Maar eens een kijkje gaan nemen dan! :D