XXlerator Future Mayhem invites A2 Records

Zaterdag 8 mei XXlerator Future Mayhem. Science Fiction in de Matrixx. War of the Worlds meets Space Odyssey and Tron meets The Matrix. Dus spectakel, dikkke leds, 3D beelden, vuur, spaceships, overdreven veel lasers, actie, zwarte gaten, intergalactische communicatie en natuurlijk hele dikke beats van rising en shining hardstylegrootheden afgesloten met een dikke hardcore set.

In deze Sci-Fi wereld past natuurlijk een unieke set van de mannen van A2 Records. A2 Records is het label van de broertjes Anco en Arjen Timmerman, beter bekend als de Alpha². Het label geldt als een kweekvijver voor nieuwe talenten die net als zij houden van hardstyle met een hard randje. Alpha² zal deze avond een unieke b2b set doen samen met 2-Sidez, Ran D en B-Front, waarbij natuurlijk veel eigen producties langskomen.

Naast A2 Records brengt grootmeester Technoboy je deze avond outer space. Aangevuld met een unieke dikke live set van Crypsis. Verder nog Wildstylez en als afsluiter een lekkere dikke hardcore set Noize Suppressor.

Om de complete Future Mayhem beleving te ervaren, worden diverse visuals in 3D weergegeven. Iedereen zal bij binnenkomst dan ook een 3D bril ontvangen.

Kaarten voor deze avond kosten € 15- (ex fee) en zijn online te koop op www.matrixx.nl. Kaarten zijn ook voor € 18,- aan de deur te koop.

Line-up:
2-Sidez
Alpha²
B-Front
Devon K.
Noize Suppressor
Ran-D
Technoboy
Wildstylez
Crypsis LIVE
hosted by MC DV8

XXlerator Future Mayhem



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-03-2010 om 17:15 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
Kepro 25-03-2010 @ 17:17:09

Nou nou zeg, dat is geen geld

styl0w 25-03-2010 @ 17:19:25

Bazen line-up dit! Gruwelijk, wie weet me eerste XXlerator :)

styl0w 25-03-2010 @ 17:20:35

Alleen wat zal die 3D bril irritant wezen :p

RS 25-03-2010 @ 17:21:45

Wat een lijn-omhoog! kan wel is een heel leuk feestje gaan worden (l)

Timmeh 25-03-2010 @ 17:22:23

Staat al een tijdje in me agenda op PF, zeeeeeer benieuwd naar die 3D visuals en ik hoop dat die bril blijft zitten tijdens het losgaan, want met deze line-up gaat het er ruig aan toe :D

Khadber 25-03-2010 @ 17:25:25

Supervette lineup. Dik geregeld daar.
Ben heel beniewd naar de reacties op die 3D effecten!

Rik 25-03-2010 @ 17:39:08

B-Front nog bij A2?

Khadber 25-03-2010 @ 17:49:19

@Rik: Als 2-Sidez wel, die brengen nog op A2 Records uit.

ElSalvaje 25-03-2010 @ 18:03:55

Waarom zetten jullie nooit een leeftijd erbij

Jor-D 25-03-2010 @ 18:11:32

@ElSalvaje25 Waarom kijken sommigen niet goed alvorens ze een vraag stellen?

Staat in de poster ;)

Nout 25-03-2010 @ 19:10:54

van de partij :)

SanderM 25-03-2010 @ 19:24:33

Klinkt wederom interessant zo’n XXlerator, eerst maar eens die Easter XXlerator.

Tel 25-03-2010 @ 19:55:22

sins wanneer zijn matrix feesten 18+?

Kaptain 25-03-2010 @ 20:00:41

geile line up
op TBY na dan

SanderM 25-03-2010 @ 23:20:41

Btw, die Easter XXlerator, is die ook al aangekondigd op de site/forum?

Luca77 26-03-2010 @ 11:01:36

Beste line up!

maarten1410 26-03-2010 @ 13:17:57

FAK! Dat ziet er goed uit! Hele dikke kans dat ik weer aanwezig ben!

@Tel: dat is bijna altijd zo :) soms zelfs 20+

SchuttelHMD 26-03-2010 @ 14:14:09

Dikke line up:D
Zkr aanwezig:)

SanderM 26-03-2010 @ 15:40:38

Thx Khadber

Snor 26-03-2010 @ 16:56:20

Mega fijne line-up voor absurd weinig geld. Jammer dat het helemaal in Nijmegen is :(

maarten1410 26-03-2010 @ 17:56:51

Helemaal? Waar moet je vandaan komen dan, Snor.

Martinos 27-03-2010 @ 13:10:14

Vette line-up, lijkt mij zeker een aanrader voor mensen uit de regio!

@ snor, die goedkope vette feestjes zijn allemaal in Brabant of rondom Nijmegen of zelfs net over de grens in Duitsland of België. In de Randstad moeten we het doen met the Opposites etc. Hint, hint voor Scantraxx/Fusion/DMW?
*Edit; las net op twitter van DBSTF dat ze nog in Haarlem willen optreden* (sorry voor off-topic)

sjoerd.o 30-03-2010 @ 21:19:49

Vette line-up voor weinig geld! Zeker een optie. Ben ook heel benieuwd naar de 3D effecten.

Absolutsen 07-04-2010 @ 00:41:47

Niet zo negatief over de randstad! Hoe denk je dat we het in Friesland hebben? Ik ben er zeker bij.. wat een heerlijke line-up! :D