XXlerator Grand Opening 2010: De timetable

Komende zaterdag is het dan eindelijk weer zover! Het nieuwe clubseizoen gaat officieel van start met een snoeiharde editie van XXlerator in de Matrixx. Mens en machine komen deze avond samen tot ongekende prestaties.

De mooiste LED’s, lasers en andere special effects brengen je naar een wereld van Cyborgs en robots, terwijl het spectaculaire decor je blijft verbazen! Maar wat deze avond pas écht compleet maakt, zijn natuurlijk de dj’s. Met deze moddervette line-up weet je zeker dat aan het eind van de avond je zolen versleten zijn en je batterij op is!

Check hier de timetable :
22.00-00.00 Devon K.
00.00-01.00 Dailucia
01.00-02.00 Crypsis
02.00-03.30 Tatanka
03.30-04.30 Noisecontrollers
04.30-05.00 Noize Suppressor LIVE
Hosted by MC DV8

Wil je zeker weten dat je deze avond mee gaat maken? Koop dan op voorhand je tickets via www.matrixx.nl voor maar €15,- (ex fee). Kaarten aan de deur, mits niet uitverkocht, kosten € 18,-

Trailer:
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-09-2010 om 13:40 door Khadber | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Gangsterdwerg 02-09-2010 @ 14:24:25

deze timetable is best logisch………

Gangsterdwerg 02-09-2010 @ 14:24:45

OHNEE TOCH NIET! wat een pauper timetable!

Khadber 02-09-2010 @ 14:29:23

TT op zich is prima logisch hoor :) . Geen extreem rare inkakkers ofzo.

roberttt 02-09-2010 @ 17:12:52

Tog maar aanwezig helaas zondag om 8 uur in ochtend werken dus maar wat eerder weg .
aangezien 3 uur rijden is XD

[NL]Sjefke 02-09-2010 @ 17:34:10

Nee Roberttt :O

Misschien dat ik er ook heen ga, afteren naar Elementz festival
Maar ik ben er dan pas laat :’) 2/3 uur :P
Hopelijk kom ik je dan nog tegen :D

JdeBftw 02-09-2010 @ 18:36:29

Ik zou zelf liever Noisecontrollers wat eerder zien, en Tatanka voor Noize Supressor..
Maar hier kan ik prima mee leven :)

Inno 02-09-2010 @ 19:01:01

Noisecontrollers hebben op Decibel laten zien dat ze geen goede aansluiting naar de hardcore kunnen maken. Daar is Crypsis veeeeel geschikter voor.

Ik zou ze omdraaien :) Dan is de TT perfect :)

HardstyLennert 02-09-2010 @ 22:46:48

Line-up ziet er wel leuk uit !
Veel plezier daar !

maarten1410 03-09-2010 @ 16:36:56

Kansje dat ik er ook ben :)

Jaapert 04-09-2010 @ 00:20:42

een kansje dat ik er pampers kom verkopen

Jopsem 04-09-2010 @ 18:56:36

Kaartje binnen dus zeker aanwezig :D … eerst ff lekker stukje rijden uit friesland maargoed :P ( heb een zwart “Dont Believe The Hype” shirt aan met regenboogkleur letters. ) cya there :P

Milán 04-09-2010 @ 22:58:49

binnen een half uurtje vertrekken, SPARREN BOMEN EN BEUKEN MAAR!!!!!!!!!!!!

SanderM 04-09-2010 @ 23:47:51

Ff een last minuteje gedaan, dus idd zo lekker beuken (H)

Reageren