XXlerator: Line-up 5-12-2009 & Timetable 10-11-2009

Op zaterdag 5 december staat alweer de derde XXlerator in de nieuwe Matrixx gepland. En Matrixx kan er op dit heerlijke avondje natuurlijk niet omheen. XXlerator, wie zoet is krijgt lekkers, staat volledig in het teken van de goed heilig man.

Om te beginnen natuurlijk een line-up om van te smullen met oa. Technoboy, D-Block & S-te-Fan, 2-Sidez LIVE, Crypsis en Audio Psychos LIVE. Uiteraard zullen Sint en Piet op spectaculaire wijze hun opwachting maken deze avond en trakteren de hulppieten op snoep en ijsjes. Ook krijgt iedereen een leuke verrassing mee naar huis. Maar om te beginnen deelt Sint 25 x 2 gratis kaarten uit voor deze XXlerator. Maak hiervoor een mooi gedicht voor Sint over XXlerator en mail dit voor 10 november naar [email protected] De beste gedichten worden geplaatst op de Matrixx site.

Maar eerst volgt a.s. zaterdag 7 november nog een lekkere stevige XXlerator met de volgende time-table:

22.00-23.30 Devon K.
23.30-00.30 Dailucia
00.30-02.00 The Prophet
02.00-03.00 Chain Reaction
03.00-03.30 Noisecontrollers LIVE
03.30-05.00 Panic vs Neophyte

Kaarten voor beide avonden zijn in de voorverkoop te koop en kosten 12,50 (ex fee). Kaarten zijn ook aan de deur verkrijgbaar voor € 15,-. Online tickets en meer info op www.matrixx.nl

Line-up XXlerator 5-12-2009:
Technoboy
D-Block & S-te-Fan
2-Sidez LIVE
Crypsis
Audio Psychos LIVE
Devon K.
Hosted by MC Villain



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-11-2009 om 20:18 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Taxi 04-11-2009 @ 20:46:50

Meh, niet zo heel geweldig als je het mij vraagt, ook nog best prijzig vind ik.

Markos 04-11-2009 @ 21:22:10

Ik vind het best vet voor 15 euro

Kaptain 04-11-2009 @ 21:43:21

Ongelooflijk hoeveel NC Live geboekt wordt

Stokbrood 04-11-2009 @ 22:54:11

Audio Psycho’s waren op Reloaded echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht… ze konden niet eens 1 nummer mixen :(

Gangsterdwerg 05-11-2009 @ 00:12:46

Kaptain 04-11-2009 @ 21:43:21

Ongelooflijk hoeveel NC Live geboekt wordt

Ja en dat komt de kwaliteit niet ten goede. Wat een drama op thrillogy en Headhunterz @ Outland. Geen mixwerk maar alle platen aan/uit. Slecht.

Dustydus 05-11-2009 @ 00:13:20

Dailucia <3 hehe dat is rede nummer 1 om te komen haha xD

maarten1410 05-11-2009 @ 01:01:27

“& Timetable 11-10-2009″

Euh…

Dailymoments.nl 05-11-2009 @ 07:17:34

Vette line up hoor. En Audio Psycho’s draaide paar weken terug in Ede mega vet. Dus dit is een top line up.

Ennuh de prijs. Die is altijd 15 euro in de matrixx. Zeker nog nooit in de XX geweest of wel Taxi? :p

Zinloos geluid 05-11-2009 @ 13:25:50

Lol, die flyer van sinterklaas is echt bruut :D

FRArnold 05-11-2009 @ 21:13:07

Noisecontrollers LIVE was aan het begin van het jaar nog uniek en fantastisch!!!!!

Nu lijkt het een normale zaak te worden en dat is geen goede zaak denk ik. Laten ze het nou gewoon rustig aan doen en met gelegenheden lekker LIVE draaien!

Voorderest qua producties zijn ze ‘voor mij’ nog steeds de nummer 1!!!!!

frankhardenberg 05-11-2009 @ 23:41:22

die sinterklaas flyer indd BRUUT :cool:

Keesje 06-11-2009 @ 09:03:40

Lekker hoor!
Devon K, lekker als opwarmertje.
Dailucia draait ook wel lekker hard.
The Prophet altijd wel dol.
Chain Reaction ben ik benieuwd naar!
Noisecontroller altijd vol gas.
Panic vs Neophyte = Hakkuhhh

Reageren