XXlerator op Eerste Kerstdag: De timetable

Tweede Kerstdag is niet bedoeld om uit te buiken van uitgebreide kerstdiners of om bij te komen van alle verhalen van de familie. Het is ook niet bedoeld om rond te struinen op een of andere woonboulevard of om een suffe boswandeling te maken. De enige juiste plek om Tweede Kerstdag door te brengen is op de bank met de voeten omhoog of in een voetenbad, want na XXlerator XX-Mas zul je zeker pijn in de voeten hebben!

Matrixx ontvangt deze avond namelijk enkele absolute toppers uit de scene, zoals Headhunterz, Deepack en Crypsis! Dus vier Kerst in stijl bij XXlerator XX-Mas! Let op: dit feest vindt op zondag plaats! Zaterdag 24 december is Matrixx gesloten.

Timetable
22:00 – 23:00     Devon K.
23:00 – 00:00     Code Black (AUS)
00:00 – 01:30     Headhunterz
01:30 – 02:00     Live: Psyko Punkz
02:00 – 03:00     The Pitcher
03:00 – 04:00     Deepack
04:00 – 05:00     Crypsis
05:00 – 06:00     Catscan
Hosted by MC Villain

Promomix
Speciaal voor XXlerator XX-Mas heeft Code Black een special warm-up mix gemaakt met zijn beste tracks. Luister hem hier.

Tickets
Kaarten voor XXlerator zijn nog verkrijgbaar voor €22,50 (ex fee) via www.XXlerator.nl en bij alle Primera winkels. Kaarten aan de deur kosten €30,- (mits niet uitverkocht). Wees verstandig en bestel je kaartjes van tevoren!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-12-2011 om 22:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
gekkaa 21-12-2011 @ 23:01:53

zo dan!

SkiggyRapz18 22-12-2011 @ 07:54:30

Weet iemand of dat het hier weer stampes druk gaat worden ?

Twan0 22-12-2011 @ 09:26:31

Mooie line-up!

SoundTunerZ 22-12-2011 @ 12:09:20

@Skiggyrapz Ik denk dat het deze keer een stuk minder is vergeleken met 10 years plus dat er zat mensen zijn die op 2e kerstdag andere verplichtingen hebben. Dus ik vermoed dat het niet proppen wordt in de zaal. Aan de andere kant, als hhz ergens draait is het vaak wel redelijk druk…

SkiggyRapz18 22-12-2011 @ 12:54:46

@SoundTunerz.. zoiets dacht ik ook al… zou het niet erg vinden als het wat minder druk was. Ik dacht bij Sinterklaas ook dat het niet zo druk zou gaan worden vandaar dat ik het ff vroeg ;)

Snor 22-12-2011 @ 13:13:13

@Druktediscussie: Ik ben 1x in de Matrixx geweest, afgelopen januari met XXlerator. Toen was het ook veel te druk. Nou had ik ook weer erg veel zin in de editie van komende januari, maar er is blijkbaar niks aan de drukte gedaan? Dan begin ik toch weer te twijfelen…

livinforthemusic 22-12-2011 @ 14:15:29

oke dan kom ik dus om 4 uur…

SkiggyRapz18 22-12-2011 @ 15:20:02

Heb zitten kijken op PF… met sinterklaas (Wat ik dus vrij druk vond) waren er 720 mensen die zeker gingen en nu met XX-mas zijn dat er 700 dus ik gok dat het weer lekker zweten geblazen word. Achjaa gewoon goei plekske uitkiezen en gassen met die handel :p

Snor 22-12-2011 @ 21:42:53

Lol, ff gekeken bij diegene die ik zo druk vond, 1619 volgens PF :P

SkiggyRapz18 23-12-2011 @ 12:24:18

Hahah ik vind het al vrij snel heel druk weil altijd een beetje ruimte hebben :p

Spablauw 26-12-2011 @ 13:00:03

Wil al lang eens naar Xxlerator, deze zag er dik uit :o!

kaalface 27-12-2011 @ 22:54:44

Ik vind de drukte niet zo erg. Ook afgelopen zondag weer. het was weer uitverkocht zoals op 10years. maar je had gewoon ruimte om los te gaan. ook op het balkon kon je goed staan en daar heb je toch een mooi uitzicht.

Martijn1992 28-12-2011 @ 19:53:18

Mooi feest weer! Volgend jaar zeker weer naar alle XX edities!

Reageren