XXlerator Orange Kings: De timetable

Onze helden in Zuid-Afrika zijn al door naar de achtste finale en de Oranjegekte kan haast niet groter worden, maar toch doet de Matrixx daar aankomende zaterdag een schepje bovenop. Tijdens XXlerator – Orange Kings wordt alles uit de kast getrokken om er een waar volksfeest van te maken! De oranje leeuwen met Vedette The Prophet, spelverdeler Frontliner, de spijkerharde Masochist, spitsenduo Avio en aangever Devon K. zullen deze avond strijd aangaan met het Australische duo Bioweapon en de Italiaanse huidige wereldkampioen Tuneboy.

Timetable:
22.00-23.30 Devon K.
23.30-01.00 Tuneboy
01.00-02.00 Bioweapon
02.00-03.00 The Prophet & Frontliner
03.00-04.00 Avio
04.00-05.00 The Masochist

Met de ingrediënten van een oranje menigte, een prachtig decor, nostalgische visuals, vette licht-, led- en lasershows, de allerbeste hardstyle en ware oranje koningen en strijdlustige buitenlandse namen die hun troon achter de decks bestijgen, zal XXlerator Orange Kings een avond worden om niet snel te vergeten.

Check hiernaast welke Oranje-gekken 2 vrijkaarten voor deze unieke avond hebben gewonnen! Zit jij er niet tussen? Scoor dan hier je kaartje voor € 15,- (ex fee). Kaarten zijn ook aan de deur te koop en kosten dan € 18,-.

Oh ja… en kom in het Oranje.
(Het moet niet, maar het zou wel leuk zijn!)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-06-2010 om 17:06 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
iSenSe` 24-06-2010 @ 17:19:12

zou hier eerst heen, lekkere xqholland sfeer ofzo xD
maar moet dit helaas gaan missen.. :(

Stokbrood 24-06-2010 @ 17:46:45

zorgen dat ik er om 1.00 ben! heb er zin in!!!

CollinDj 24-06-2010 @ 19:05:42

zowiezo altijd wel voor 11 uur aanwezig in de XX

Rik 24-06-2010 @ 19:16:33

Tuneboy blijft lekker thuis, Italië uitgeschakeld :D

DJ ShaG 24-06-2010 @ 19:58:34

Vette poster!!

the sidespinnars 24-06-2010 @ 22:35:20

@rik jammer :(

Klementino 25-06-2010 @ 03:21:01

Ik vind het heel vet dat de Matrixx hier iets mee doet, ook al woon ik te ver weg :(
Zou het echter wel zo logisch hebben gevonden om er echt een oranje-avond van te maken, met uitsluitend artiesten van Nederlandse bodem… ik zou graag een keer komen als Bioweapon draait, en ik heb Tuneboy al een keer zien draaien, en dat beviel me wel, maar ik vind deze artiesten niet passen bij dit concept… kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij zijn er zat topartiesten uit de scene die van Nederlandse bodem zijn, en die had ik hier liever gezien :P

Joshua 25-06-2010 @ 11:15:26

Oh ja… en kom in het Oranje.
(Het moet niet, maar het zou wel leuk zijn!)

jezus lekker afgezaagd!! wel lekker knallen denk ik met * :cool: 03.00-04.00 Avio

Martinos 25-06-2010 @ 11:34:14

Ik wacht nog steeds op een Oranje remix van “Holland is godverdomme het hardste”. Als Dov die nou even braaf in elkaar flanst en die draait op die avond, TOP :)

M-bition 25-06-2010 @ 11:44:24

Hmm wel leuke line-up en tt maar ga naar zak morgen dus ;) Ran-D, Zany en Isaac :D ook niet heel vervelend zeg maar!

Absolutsen 25-06-2010 @ 16:30:10

Heb er zin in :) ! Heb nog hoop in een early set van Tuneboy ;) !

KSwoosh 25-06-2010 @ 22:09:23

zeer vette poster :D

FRArnold 26-06-2010 @ 12:57:22

Brute Flyer gekkk!!

NoiseHunterZ 26-06-2010 @ 18:17:14

BRUUUUUUUUT

Niek 26-06-2010 @ 19:36:09

@ FRArnold

Ja toch, zeker bruut. echt mega bazen flyer!!

woohoow!!!!!!!!!

Reageren