XXlerator RAW timetable plus line-up XXlerator Carnaval

Pro-wrestling draait niet om geweld, maar om show. Dat is ook het principe van XXlerator in de Matrixx. Het enige geweld dat bij XXlerator hoort komt uit de speakers geknald: hardstyle! Zaterdag combineert de Matrixx hardstylegeweld met show bij XXlerator Raw. Al vanaf vroeg zal het gas er stevig op gaan en die gaat er de hele avond niet meer af! Let’s get ready to rumble!

Timetable
22.00-23.30 Devon K.
23.30-00.30 Ran-D
00.30-01.30 Zatox
01.30-02.30 Psyko Punkz
02.30-04.00 B-Front
04.00-05.00 Thera vs Crypsis
Hosted by MC Villain

De Matrixx staat er als club bekend om veel te doen aan show, decor en entertainment, om zo een totaalbeleving voor de bezoekers te creëren. Naast de enorme LED-schermen, het speciale decor en dikke lasershows zal er deze avond ook pro-wrestling entertainment op het podium aanwezig zijn.

Kaarten voor deze avond kosten €17,- (ex fee) en zijn via www.matrixx.nl en bij de Primera te koop.

Check hier de trailer:
YouTube Preview Image

XXlerator Carnaval – 5 maart
De elfde van de elfde is allang geweest, dus voor de liefhebbers is de mooiste tijd van het jaar aangebroken: carnaval. Waar zij er maanden naar toe leven om vier dagen lang de polonaise te mogen lopen en hun zelfgepimpte platte kar te laten zien, is de Matrixx met iets veel belangrijkers bezig: XXlerator Carnaval!

Op zaterdag 5 maart viert de Matrixx een heel eigen carnaval. Deze avond zal de Matrixx de jongens van Bioweapon uit Australië eens laten ervaren hoe wij hier twee typisch Nederlandse dingen, carnaval en hardstyle, met elkaar combineren! Bij carnaval hoort natuurlijk ook verkleden. Deze avond komen er pinguïns in de vorm van Wasted Penguinz, ezels in de vorm van Donkey Rollers Live en ook Tha Playah Live zal er aan meedoen. Daarnaast treden The Prophet, Alphaverb en resident Devon K. op. De avond zal gehost worden door MC Villain. Het zou natuurlijk leuk zijn als jullie ook allemaal verkleed komen!

Line-up XXlerator Carnaval – Zaterdag 5 maart
Bioweapon
Donkey Rollers LIVE
Tha Playah LIVE
The Prophet
Alphaverb
Wasted Penguinz
Devon K.
Hosted by MC Villain

Kaarten voor carnaval zijn vanaf zondag te koop via www.matrixx.nl en bij de Primera voor €17,- (ex fee). Kaarten aan de deur kosten €20,-.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-01-2011 om 21:42 door Khadber | Translate:

Reacties (27)

Plaats reactie
Vishengel 26-01-2011 @ 22:02:26

Wasted penguinz :cry:

koeienvla 26-01-2011 @ 22:03:27

Allebei heen :D Supervett

Snor 26-01-2011 @ 22:42:31

Bij RAW waarschijnlijk pas om 12 uur binnen :( jammer, Ran-D is altijd genieten! Maja, met zo’n lineup weet je dat je sowieso een knaller gaat missen hehe

Hard Twins 26-01-2011 @ 22:44:11

Wasted Penguinz nice, in tegenstelling tot de meeste mensen hier mag ik ze wel. Alleen kan helaas niet komen. Hopen dat ze meer boekingen krijgen dit jaar. Ze verdienen het wel. ;) :)

Hidden Source 26-01-2011 @ 22:48:33

Psyko Punkz RAW? wtf? >.<

westlife 26-01-2011 @ 23:08:41

@Hidden Source
Eentonig hoort ook onder kopje ‘raw’ waarschijnlijk.

back2daparty 26-01-2011 @ 23:55:26

XXlerator is altijd lekker !

Blazed 27-01-2011 @ 08:35:56

Alleen maar raw feestjes tegenwoordig. raw dit raw dat raw daar raw hier, kunnen kleine feesten niet iets beters verzinnen?

Woebe 27-01-2011 @ 09:05:36

Ik wil wel eens zien hoe wasted penguinz draait!

hsrobin 27-01-2011 @ 09:29:36

Heb wel heel erg zin om te gaan as zaterdag, maar hoor van heel veel mensen dat het super druk gaat worden.. :(

DarkSymphony 27-01-2011 @ 09:50:40

vind beide line-up’s erg vet behalve PP en WP & The Prophet niet.
misschien aanwezig ;)

Sainen 27-01-2011 @ 10:03:25

Best hadden ze ran-d en pp omgedraaid. Hoop dat ik om 12 uur binnen ben :) .

D-Ruz 27-01-2011 @ 10:22:32

Wasted Penquinz is idd wel iets voor carnaval :p

Sainen 27-01-2011 @ 10:43:45

Valt me nu pas op dat B-front anderhalf uur draait ^^ !

Taxi 27-01-2011 @ 10:49:47

Zeer zeker aanwazig

[Edit] Bij RAW dan, met Carnaval moet je zéééker niet in Nijmegen zijn,

Neilio 27-01-2011 @ 11:53:08

Snap het ook niet hoor, alleen maar die raw shit… De muziek is wel goed, maar wissel het af… Dr zijn ook genoeg mensen die liever minder raw hebben of niet? Can I get an Amen

Grazer 27-01-2011 @ 12:31:41

En ik ben er bij!!!! wat ben ik blij :D :D :D

Alle helden op 1 avond!!! love raw style!!!!
Alleen had liever de DonkeyRollers gezien ipv Psyko phunkz maar ja kan niet alles hebben

vooral Thera dat is pas raw :D :D :D

Diageo 27-01-2011 @ 12:57:05

Ran-D staat wel erg vroeg imo :( Erg jammer!

Ronkey Dollers 27-01-2011 @ 18:07:05

Ran – D staat zo vroeg omdat hij om half 2 ergens 80 km van matrixx vandaan moet draaien :) en daar ga ik naartoe… :lol:

Montfoort 10 27-01-2011 @ 19:08:50

dikke line up hoor!!! :) Zatox herooooo

HardstyleSteensel 28-01-2011 @ 19:18:05

Met Carnaval geen Hardstyle feestje voor mij;)

Wesz91 29-01-2011 @ 13:22:03

Word je ff gebeld, he vanavond hardstyle in nijmegen ga je mee… waar? ja in de matrixx… JA ZEKER IK GA MEE!!! ff last minute naar XXlerator :D

M-bition 29-01-2011 @ 16:44:00

Snap nog steeds niet wat Thera er tussen doet maargoed! ;) En ja ik weet dat alle thera fans nu boos worden maar is mijn mening vriend! ^^

cheflegedozen 29-01-2011 @ 17:43:58

Dat is niet mijn mening vriend!

daniel1993nl 29-01-2011 @ 17:49:24

Met carnaval heb ik wel wat beters te doen. :D