Zany – The Fusion of Sound Tour update

Afgelopen weekend gaf Zany een daverend optreden op een schip in Zweden. Samen met o.a. de Noisecontrollers, Vince en trouwe host DV8 wist hij het publiek zo tekeer te laten gaan dat even gevreesd werd of ze de boot niet tot zinken zouden brengen. Tijd om zeeziek te worden was er niet: terwijl deze update uitkomt zit Raoul van Grinsven namelijk alweer in het vliegtuig richting Australië. Gelukkig is er ook zonder zijn fysieke aanwezigheid in ons kikkerlandje genoeg nieuws te melden.

De line-ups voor de touravonden in de:
- Radical Madrid (ES) 24 januari,
- Matrixx Nijmegen 31 januari,
- Complex st. Niklaas 14 februari,
- Outland Rotterdam 28 februari,

zijn intussen op de toursite bekend gemaakt of zullen snel volgen. Ook staat de timetable online voor de aankomende touravond in de Time Out op 24 december. En met een line-up in deze volgorde zal het er ook op vaste grond ruw aan toegaan.

22:00 – 23:00 The Pitcher & Dozer
23:00 – 00:00 Pavo
00:00 – 01:00 The Prophet
01:00 – 02:30 Zany
02:30 – 03:00 Southstylers
03:00 – 04:00 Duro
04:00 – 05:00 Zany vs Vince
Host: DV8

Zoals beloofd gaat het geluid de 24e harder knallen dan ooit tevoren: er wordt op deze avond een extra dikke geluidsset geplaatst. Voor de liefhebbers: er komt onder andere een hele rij 18 inch en 21 inch subkasten bij te staan.

De audiofielen die daarnaast ook nog graag visueel geprikkeld worden komen dubbel aan hun trekken, de productie deze nacht liegt er niet om. Zo kan vast verklapt worden dat er in de Time Out deze nacht voor het eerst met LED schermen gewerkt zal worden.

Alsof dat alles nog niet genoeg is gaat de set van Zany en Vince voor scheuren in het Gemertse pleisterwerk zorgen. Degenen die zich daar vast op willen voorbereiden kunnen terecht op de toursite, waar de volledige live set te vinden is van Zany en Vince op Qlimax 2008. Op de site kun je ook de foto’s van onder andere de Zweedse avonturen van Nederlands gezelligste dj bekijken en zullen er uiteraard ook nog foto’s worden geplaatst na de andere touravonden. Nieuw op de site is het guestbook. Voor meer informatie check je dus: www.fusionofsound.nl .

De kaartverkoop voor de Matrixx op 31 januari is inmiddels gestart bij Ticketonline. Op 20 december zal ook de voorverkoop beginnen voor de touravond in de Outland op 28 februari. Alle eerdere touravonden waren uitverkocht dus zorg ervoor dat je op tijd een kaartje aanschaft.

Bron: Partyflock



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-12-2008 om 10:06 door Jor-D | Translate:

Reacties (11)

Plaats reactie
Steff 18-12-2008 @ 11:07:30

Die geak die flikt het wel ma weer ff.. xD

Khadber 18-12-2008 @ 11:18:58

Ik ben sowieso aanwezig op de Outland-editie. Daar is Line-up:
Zany
Donkey Rollers LIVE
Noisecontrollers
Showtek
The Pitcher
Zatox
Neophyte (Hardcore)
Jowan (Hardtrance)

Mis alleen maar Southstylers.. Voor de rest echt toplineup voor 20 euro!
Heb al 4 vrienden overgehaald, dus ben er sowieso bij!

Dennis Aka Mash 18-12-2008 @ 16:43:15

Ik hoop er bij te kunnen zijn de 24e!

Jeroen 18-12-2008 @ 16:45:38

[quote comment="2527"]Ik ben sowieso aanwezig op de Outland-editie. Daar is Line-up:
Zany
Donkey Rollers LIVE
Noisecontrollers
Showtek
The Pitcher
Zatox
Neophyte (Hardcore)
Jowan (Hardtrance)

Mis alleen maar Southstylers.. Voor de rest echt toplineup voor 20 euro!
Heb al 4 vrienden overgehaald, dus ben er sowieso bij![/quote]

K vin die namen wel vet die er komen hoor! Mis southstylers niej.

joost 18-12-2008 @ 18:40:15

Matrixx 16 jaar????

Khadber 18-12-2008 @ 20:05:21

KIjk ff op partyflock zou ik zeggen.. Geef je weinig kans eerlijk gezegd. Als Matrixx standaard 18 is, zal het hier geen uitzondering zijn.

Dennis Aka Mash 18-12-2008 @ 21:02:39

Time out is ook 16+

Khadber 18-12-2008 @ 21:13:46

En outland 18, dus het verschilt. Zoek het dus op zou ik zeggen..

Opalikker 19-12-2008 @ 09:18:28

[quote comment="2531"][quote comment="2527"]Ik ben sowieso aanwezig op de Outland-editie. Daar is Line-up:
Zany
Donkey Rollers LIVE
Noisecontrollers
Showtek
The Pitcher
Zatox
Neophyte (Hardcore)
Jowan (Hardtrance)

Mis alleen maar Southstylers.. Voor de rest echt toplineup voor 20 euro!
Heb al 4 vrienden overgehaald, dus ben er sowieso bij![/quote]

K vin die namen wel vet die er komen hoor! Mis southstylers niej.[/quote]

vet? sinds wanneer vind jij iets vet en niet chill? xD ga toch chillen met je dikke billen xD

line up ziet er wel vet uit btw.. :)

Khadber 19-12-2008 @ 10:15:58

Overigens heb ik net even naar Jowan zitten kijken..
Hij heeft heel veel Tech-Trance/Hard Trance gedraaid. Zelfde stijl een beetje als de platen van Jesselyn (opende op XQ Zany, HULDE voor deze dame). Tech-Trance is vergelijkbaar met platen als Lethal Industry en Traffic, dus bijzonder lekker!

Tegenwoordig veel house, Progressive House, Tech-House en Electro, dus een beetje het standaardwerk. Ik denk dat hij vanuit Electro en House, HEEL kort Tech-House aantikt (is namelijk meer voor einde van een housefeest), dan Techno, Trance, gauw doorbouwend tot Hardtrance en Tech-Trance. Dan daar lekker doorbouwen tot hardere stromingen daarbinnen, zodat de 2e DJ los kan gaan..

Mijn persoonlijke gedachte qua draaivolgorde:
Jowan, Showtek, The Pitcher, Noisecontrollers (gaan steeds harder tegenwoordig, en terecht), Zany, Zatox, DR Live, Neophyte.. Al met al best netjes!

jeroen 22-12-2008 @ 16:45:16

Zany komt ook bij ons @ Dangerouzmind !!

Reageren