Zatox start eigen label: Italian Hardstyle

Het hoge woord is eruit! Gerardo Roschini, in de Hardstyle wereld beter bekend als DJ Zatox, heeft zojuist bekend gemaakt weg te gaan bij zijn oude label Ipnotika en een eigen label op te starten. Italian Hardstyle zal voortaan een label zijn om rekening mee te houden!

Wat is er gebeurd?
Het was al eventjes stil rond de nieuwe vinyl van Zatox. 4 nieuwe tracks waren af en te beluisteren op zijn Youtubekanaal, maar er was nog geen release of iets dergelijks in zicht. Woensdagavond 27 Januari 2010 liet Zatox op zijn Facebook en Twitter het volgende zien: “The track is Done finally!! Really soon i will announce the name of my new label. Hope tomorrow i can put a preview.” In de comments op Facebook werden er veel verschillende vragen gesteld, waarop Zatox op 1 antwoordde: “you mean a brand new label or you are moving to some existing label?” Het antwoord was kort, maar duidelijk : “Brand new label of course !”

Ipnotika
Zatox zat sinds 2003 bij Ipnotika en heeft daar onder verschillende aliassen muziek uitgebracht, waaronder Ironblood, Gerardo Roschini, Machinehead, Smashing Guys, Zairon en natuurlijk zijn meest bekende alias: Zatox. Vintage EP was zijn laatste vinyl op Ipnotika.

Het nieuwe label
Het nieuwe label van Zatox heet dus Italian Hardstyle. Het zal een digitaal label worden, er zullen dus geen vinyls van de tracks verschijnen. Zatox zal met de tracks Andromeda, Ear Fucking, Drop The Track en Creation de eerste release maken op zijn label.
Ook de tweede release van het label is bekend. The R3bels zullen een aantal tracks daar uitgeven. Deze verhuizen dus mee met Zatox.
Ook Nikkita, bekend van de vocals van Another Day In My Life en Poltergeist, zal zich bij Italian Hardstyle voegen.

Update: De eerste release “Creation E.P.” zal uitkomen op zowel vinyl als digitaal.
“You screamed at us, and we listened: after such an overwhelming response on the new releases, we have decided to kick-off our new Italian Hardstyle label with the Creation E.P. on digital as well as vinyl! Creation will feature four banging tracks: Creation, Andromeda, Ear Fucking, and Drop the Track. Vinyl release is …scheduled for early March 2010, with digital soon to follow.”



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-03-2010 om 17:21 door Khadber | Translate:

Reacties (20)

Plaats reactie
The Anim0l 01-03-2010 @ 17:24:07

ben beniewd

NoiseHunterZ 01-03-2010 @ 17:34:26

(l)

Merlijn 01-03-2010 @ 17:36:55

Zal wel weer goed worden. :-)

PatrickG40 01-03-2010 @ 17:55:24

Hehe.. dat werd tijd. 2 weken uitgesteld. Kan alleen maar beter worden, toch?
Las trouwens vandaag op twitter dat ie met 2 NL-ers een track ging maken, stiekem hoop ik op de heren van NC. Gruwelijke collab als je t mij vraagt (A)
Vind wel de naam een beetje saai, maar gelukkig zijn zijn tracks dat niet.

Mol 01-03-2010 @ 18:01:02

Nice! :D Jammer dat ie z’n platen niet op het zwarte goud laat drukken though.

ThaOwner 01-03-2010 @ 18:05:15

krijgen ze dan geen gezeur met: http://www.discogs.com/label/Italian+Hardstyle ?

Sainen 01-03-2010 @ 18:45:59

Heel vet:D!

G1LL 01-03-2010 @ 19:15:38

Heel erg vet, beloofd wat voor de toekomst!

Toke 076 01-03-2010 @ 19:28:57

Heel erg vet

” Andromeda, Ear Fucking, Drop The Track en Creation” : wat een tracks zijn dat! (l)

sanderovic 01-03-2010 @ 20:08:21

Lekker bezig die zatox. Deze vier nummers komen er snel aan. En daarnaast is zatox nog bezig met een 4 track EP met nikkita!!!!

Ravenwood 01-03-2010 @ 20:24:16

Nice!

4 Track EP met Nikkita?! damn die word vet!

Khadber 01-03-2010 @ 20:25:38

Er zijn 2 tracks tot nu toe met Nikkita, dat wil nog niet zeggen dat er nog 2 bij komen. Er zijn ook nog andere collabs aangekondigd.

Thinuz 01-03-2010 @ 22:45:45

Zatox&Nikkita (l)
zal een mooi label gaan worden :)

Nikkel 01-03-2010 @ 22:57:56

PatrickG40 zegt:

Hehe.. dat werd tijd. 2 weken uitgesteld. Kan alleen maar beter worden, toch?
Las trouwens vandaag op twitter dat ie met 2 NL-ers een track ging maken, stiekem hoop ik op de heren van NC. Gruwelijke collab als je t mij vraagt (A)
Vind wel de naam een beetje saai, maar gelukkig zijn zijn tracks dat niet.

Ik ga er vanuit dat het iets met Zany zal worden. Zany zal Zatox tenslotte niet voor niks hebben uitgenodigd op The Great Zany Show. Ik hoop Dat het zo is, zou vet zijn. Allebei lekker melodieuze DJ’s…

Bas de Vogel 01-03-2010 @ 23:41:43

Ik ben een fan van de vocalen van Nikkita dus ik ben hier wel blij mee :) die nieuwe plaat van The Rebels kan toch ook op de 2e EP komen? Dat het een ‘VA-Ep’ wordt?

Titatovenaar 02-03-2010 @ 15:51:26

The R3bels (H)

LDM 03-03-2010 @ 00:00:14

De eerste stap naar een plaatloos tijdperk, grote artiesten die de zwarte schijven links laat liggen :(

Convert 04-03-2010 @ 15:48:55

Vyolet zal vast ook wel verhuizen! :P

Silvio Aquila 08-03-2010 @ 22:36:33

Beetje jammer dat het alleen maar digitaal wordt…

maarja mag je deze tracks wel italian hardstyle wel noemen? lijkt teveel op de new-style en niet op de italian hs van vroeger!

Speakafreak 30-11-2010 @ 10:45:45

Voorspelbaar :p