Zevende editie Conquest op kerstavond

Op zaterdag 24 december (kerstavond) vindt de zevende editie van het harddance evenement Conquest plaats, deze editie staat volledig in het teken van de vernietigende kracht van de natuur!

Conquest is één van de weinige harddance club-events in België en behoort zonder twijfel tot de populairste in zijn soort. Telkens strikt de organisatie de grootste namen uit de hardstyle & hardcore scene aangevuld met opkomende talenten die zich dubbel en dik zullen bewijzen.

Uiteraard vind deze editie traditiegetrouw in Dance arena Highstreet, een club met een capaciteit van maar liefst 2500 personen waar verscheidene grote events zijn ontstaan (onder andere Bassleader).

Line-up Conquest – Nature strikes back:
- Noisecontrollers (Nr. 1 hardstyle duo of the world!)
- The viper (The master of hardcore)
- Ran-D (The king of raw-style)
- Nosferatu (The dutch hardcore god)
- Adaro (The haunter of the dark)
- Revolutionz (Q-base 2011, Conquest)
- Pat B (Dutch jump master)
- Bass system (In tek we thrust!)
- Fred Warner (Hardbeatz)

Speciaal voor deze editie zullen Ran D & Adaro bovendien een dj-battle doen.

De organisatie heeft de opmerkingen van sommige bezoekers aangaande het geluid ter harte genomen en daarom zal het geluidsysteem uitzonderlijk volledig tot het maximum gaan!

Highstreet, dat ook zeer populair is bij het Nederlandse publiek ligt net over de Nederlandse grens (in België) en is zeer vlot bereikbaar via de E19 Breda-Antwerpen op slechts 20 min rijden van Breda. Bovendien is er voor de rokers een apparte rokersruimte voorzien zodat ook zijn aan hun trekken komen, letterlijk en figuurlijk dan.

Conquest : Nature strikes back, zaterdag 24 december 2011 (kerstavond) te Dance arena Highstreet (Hoogstraten, België)

De inkom bedraagt slechts 13€, kaarten zijn niet verkrijgbaar aangezien de organisatie telkens enkel doorsale te voorziet, de deuren openen om 22u en sluiten pas om 6u.

Meer info over Conquest vind u op www.conquestevent.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-10-2011 om 17:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (22)

Plaats reactie
Vincent_ 21-10-2011 @ 17:33:26

The king of raw-style ?

nielstil 21-10-2011 @ 19:12:58

Verkoopstrucjes hé ;)

waarschijnlijk weer wel aanwezig

Dakpan 21-10-2011 @ 20:19:09

Ran-D (The king of raw-style) wahawhwahawh

KSwoosh 21-10-2011 @ 22:18:09

ik zag dat bericht van Dakpan, en moest gewoon reageren: _O_

DjDeenite 22-10-2011 @ 08:26:48

Als jullie nu allemaal eens gingen wenen, dan komt het misschien goed…#1: F*ck de hokjes, #2 Ran-D is hard, maar natuurlijk niet de duisterste. Gaan jullie dan elke keer kansloos reageren? Ben dat gezever hier van de “pro’s” beu en ik denk dat er heel veel mijn mening delen maar dat deze niet expliciet uitgesproken wordt. Jullie hadden liever een Conquest gezien met: Thera, Geck-O, CO, Chris One,…? Ain’t gonna happen… OT: Waarschijnlijk aanwezig; Adaro & Ran-D = koning ;)

Lowrenz 22-10-2011 @ 10:15:04

Oke, maar die ‘bijnamen’ erbij zetten is gewoon kansloos :P. Iedereen weet wel wie wie is en wat wie draait. En als je Adaro niet kent als feestganger, ga je ook niet naar een feest omdat er Haunter of The Dark bij zijn naam staat. Dus dat is zowizo onzin xd. Maar verder wel leuke line-up! Maar kerst avond zal ik hier toch niet aanwezig zijn denk ik.

dylanleijten 22-10-2011 @ 13:34:10

@djDeenite: MEE EENS! :D

Dakpan 22-10-2011 @ 18:18:03

Deenite, cry more please.

DjDeenite 23-10-2011 @ 11:34:44

I will Dakpan ;)

teupie 23-10-2011 @ 13:03:33

djdeenite +1, maar aach ieder z’n ding he

Spablauw 23-10-2011 @ 15:19:53

Ik geef Deenite gelijk

Weetge Dakpan kijk naar de dj mag top 100 wat hhz schrijft als het gene wat hem interesseert.
“Pet Hate? Trolling my Facebook page, feeding on negativity. I just don’t get why they don’t put their energy into finding something they do like. There is so much music to choose from, nobody is forcing you to listen to anything. ”
En dat is bedoelt op mensen als jij, ik kijk geregeld op dit forum en erger me echt aan mensen als jij, is je leven een hel dat je het op dit forum moet uitwerken?

Spablauw 23-10-2011 @ 15:20:41

Interesseert moet Irriteert zijn, excuseer

nielstil 23-10-2011 @ 17:45:26

dakpan has been owned :cool:

Dakpan 23-10-2011 @ 17:56:39

Spablauw, wat heeft het geven van je mening te maken het een leven als een hel hebben?

Spablauw 23-10-2011 @ 23:11:48

Screenen mensen als jullie trouwens de volledige teksten die hierop gezet worden op zinnen die nie gelijklopen met de gedachtegang van jullie. Wat een ander over dit alles denkt moet de kop ingedrukt worden omdat jij dat niet vindt, weetje dat er mensen zijn die raw hardstyle anders interpreteren dan jij? En dit kan je niet veranderen door elk forumonderdeel van deze gehele website vol te lullen met negativiteit.

Qre8ive 24-10-2011 @ 13:13:37

Het is naar mijn mening ook onzin dat zo’n organisatie bij een aantal artiesten een feit gebruikt gebaseerd op een bron, maar dan voor de rest zomaar iets verzint. Doe het dan goed of doe het niet vind ik dan.

Spablauw 24-10-2011 @ 14:27:33

Ik weet niet of jullie het weten maar in België worden zulke referenties heel vaak gebruikt op flyers … kunnen wij niet aan doen dat dit in het verkeerde keelgat schiet bij Hollanders.

SkiggyRapz18 24-10-2011 @ 14:43:31

SpaBlauw +1 voor je reactie op Dakpan maar praat niet aub voor alle Hollanders want ben het gewoon met je eens en het schoot bij mij niet in het verkeerde keelgat, ben 100% Dutchie

Spablauw 24-10-2011 @ 15:06:15

Is ook niet fout bedoeld ofzo, natuurlijk wil ik niet iedereen over de zelfde kam scheren. Ik volg dit forum ook al lang, en ik weet zeker dat mensen mij niet o serieu nemen dankzij mijn ‘hardtraxx newbie’ status. Vrij lastig omdat ik wel weet waarover ik spreek, maar mensen nemen het niet aan omdat men denkt dat je een newbie bent die er niets van weet.

Foxbuster 24-10-2011 @ 15:09:52

Nederland = hokjespolitiek, zo werkt dat nou in eenmaal!

Ik moet helaas Spablauw wel gelijk geven :p

Wel vette line-up trouwens, niks te doen = aanwezig :D

PingPong 24-10-2011 @ 15:23:05

Spablauw

Zo is hardtraxx nou eenmaal

Donkey controller 07-11-2011 @ 06:31:03

the king of raw hardstyle is crypsis :)

Reageren